OpenOffice ei asennu?

MummoPulassaTaas!

OpenOffice.org 3.3 Ohjatussa asennuksessa tulee ilmoitus:

Virhe 1402.Ei voitu avata avainta
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.sdb\Open
WithProgIDs. Varmista, että käyttöoikeutesi riittävät
avaimeen, tai ota yhteyttä tukihenkilökuntaasi

OK

Jonka jälkeen lopettaa asennuksen, ja palautuu aloituspisteeseen.

Missäköhän tuo ongelma nyt tälläkertaa luuraa???

49

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaisi siltä, että käyttöoikeutesi ei riitä asentamaan, eli tee homma pääkäyttäjänä.

• MummoPulassaTaas!

Olen koneen ainoa käyttäjä ja pääkäyttäjä,
        ja asennus on myös aloitettu 'Suorita järjestelmänvalvojana' valinnalla,
        mutta eipä vaan onnistu.

Samankaltainen virheilmoitus tuli myös adoben asennuksen uhteydessä.

• Rekisterivirhe:.!1%#
        MummoPulassaTaas! kirjoitti:

Olen koneen ainoa käyttäjä ja pääkäyttäjä,
        mutta eipä vaan onnistu.

Samankaltainen virheilmoitus tuli myös adoben asennuksen uhteydessä.

.

luultavasti on tapahtunut jonkinlainen windowsin rekisterin korruptoituminen

Asiasta tietävälle helppo korjata mutta vaikeeta ruveta selittämään tässä

.

• MummoPulassaTaas!
        Rekisterivirhe:.!1%# kirjoitti:

.

luultavasti on tapahtunut jonkinlainen windowsin rekisterin korruptoituminen

Asiasta tietävälle helppo korjata mutta vaikeeta ruveta selittämään tässä

.

Höh. No toivottavasti joku kuitenkin löytyy joka osaa selittää, tai muuten lentää taas koko helvetin toosa roskikseen!

• h.c. andersen
        MummoPulassaTaas! kirjoitti:

Höh. No toivottavasti joku kuitenkin löytyy joka osaa selittää, tai muuten lentää taas koko helvetin toosa roskikseen!

Kiroilevan siilin tiedän, mutta en ole aiemmin kuullut kiroilevasta mummosta.

• koodari kepa

Älä laita sellaisia höpönpöpön ohjelmia koneellesi, laita aito Microsoft Office!

• rrrrrlllllllllllllll

"Olen koneen ainoa käyttäjä ja pääkäyttäjä,
      mutta eipä vaan onnistu."

Kirjaudu pääkäyttäjänä windowsiin ja asenna.

• Mummo sekoaa kohta!

Jostakin olin lukevinani, että uusi ohjelma ei aina asennu sen vanhan päälle, ja silloin vanha ohjelma pitää ensin poistaa.

Niin miten ne vanhat rääppeet openoffice 3.2 sta saa poistettua , kun poistaessa tulee tuo sama virhe, kuin sen uuden asennuksessa?

Se openoffice näkyy kyllä siellä 'lisää tai poista sovelluksia' listassa, mutta kun yrittää avata sitä ohjelmaa niin tulee töötti, joka väittää ettei sitä ohjelmaa ole???

Koneelta löytyy kyllä jonkunlainen Microsoft Office ohjelma, mutta se ei vaan jostain syystä avaa kaikkia tiedostoja kuten tuo openoffice, ja siksi olen mieltynyt juuri tuota käyttämään.

Ja toiseksi, Microsoft Office kinuaa joka kerta jotakin helkutin product key:tä mitä ei ole edes olemassa, eikä ole varmaan koskaan ollutkaan, ja tuokos pistää mielen niin vitutuksen puolelle, että voi voi!

Joka tapauksessa olisi kuitenkin oikein mukavaa saada edes joku ohjelma toimimaan ihan ilman mitään ylimääräsiä tööttejä.

Eihän tälläiselle wanhalle puupää ämmälle ole koskaan annettu muuta kuin kaksi avainta, toinen asuntoon, ja toinen postilaatikkoon, ja jos tuo suunsoitto noista avaimista ei pian lopu, niin kohta löytyy tietokone roskiksesta ja wanha ämmä hirrestä!

Kyllä jämpti on niin!!!

• Wind-tiedottaja.

Open office on ns. avoimen koodin virityksiä joita en ainakaan itse uskaltaisi mm. tietoturvaseikkojen vuoksi asentaa. Open office vie muistia sekä käynnistyy hitaasti verrattuna moneen muuhun. Itse suosin vain ammattilaisten tekemiä ohjelmia. Tuossa on muuten hyvä linkki jossa todetaan erään huonon ohjelman ominaisuuksista:
      http://sektori.com/uutinen/mandrake-9.2-rikkoo-lg:n-valmistamia/5084/

• LahopääMummo

No osaako se Wind-tiedottaja sitten neuvoa;

Että kuinka tuon openoffisen sitten saa poistettua koneelta vittuilemasta?

ja

Kuinka tuon microsoftofficen product key jutskan saa pois?

Ei tää homma muuten oikein etene.

• Wind-Tiedottaja.
        LahopääMummo kirjoitti:

No osaako se Wind-tiedottaja sitten neuvoa;

Että kuinka tuon openoffisen sitten saa poistettua koneelta vittuilemasta?

ja

Kuinka tuon microsoftofficen product key jutskan saa pois?

Ei tää homma muuten oikein etene.

Asetukset/Ohjauspaneeli/Lisää tai poista sovellus
        Poista myös vanha Microsoft Office jos sinulla ei ole lisenssiä siihen ja
        http://office.microsoft.com/fi-fi/buy/?WT.mc_id=ODC_fiFI_Office_Buy
        Uusi Microsoft Office koneeseen ja toimii varmasti. Eikä mummonmarkoissakaan maksa paljon!

• wind-sössöttäjä

• Wind-Tiedottaja.
        wind-sössöttäjä kirjoitti:

Hei paskanjauhaja jätä jo noi trollaukset ja tunnusta tosiasiat.

http://www.itviikko.fi/muu/2003/10/31/linux-ongelman-syypaa-olikin-lg/20033544/7

Miksi sitten Mandraken piti julkaista korjaus omaan koodiinsa?
        "Mandrake on julkaissut korjauspaketin Linux-pakettiinsa, joka poistaa kyseisen ongelman LG:n asemien osalta."
        Kaikesta voi päätellä ettei Windiwsin koodarit syyllistyneet virheeseen. He kun ovat ammattilaisia. Vain Mandrake teki tämmöisen virheen. Mandrake joutui tapauksen vuoksi muuten vaihtamaan nimensä....

• win-sössöttäjä
        Wind-Tiedottaja. kirjoitti:

Miksi sitten Mandraken piti julkaista korjaus omaan koodiinsa?
        "Mandrake on julkaissut korjauspaketin Linux-pakettiinsa, joka poistaa kyseisen ongelman LG:n asemien osalta."
        Kaikesta voi päätellä ettei Windiwsin koodarit syyllistyneet virheeseen. He kun ovat ammattilaisia. Vain Mandrake teki tämmöisen virheen. Mandrake joutui tapauksen vuoksi muuten vaihtamaan nimensä....

http://sektori.com/uutinen/mandrake-ratkaisi-ongelmat-lg:n/5097/

Sulla on edelleenkin luetunymmärtämisvaikeuksia.

• Mummo hajoaa pian!

Älkääs nyt vielä poiketko aiheesta, vaan koitettaisko saada tähän offiseongelmaan ensin joku tolkku!

Elikä niin kuin tuossa ylempänä jo kirjoitin niin tuo
      Asetukset/Ohjauspaneeli/Lisää tai poista sovellus temppu ei onnistu,
      koska molemmissa tapauksissa

Openofficen asennuksessa, sekä Openofficen poistossa

tapahtuman jossakin vaiheessa tulee sama virhesanoma.

Ja tämän jälkeen toiminto pysähtyy, ja kaikki mitä asennuksessa tai poistossa on tapahtunut palautuu ennalleen, joten mitään asennusta tai poistoa ei tapahdu.

Jos asennusta ei voi suoritta, niin mitään asennusta ei silloin tapahdu.

ja

Jos asennuksen poistoa ei voi suorittaa, niin mitään asennuksen poistoa ei silloin tapahdu.

Eikos näin ole?

Ja nyt olisi tarkoitus saada jompikumpi suoritettua

Pitäisi kuitenkin olla joku muu keino kuin tuo Asetukset/Ohjauspaneeli/Lisää tai poista sovellus, koska tuo Asetukset/Ohjauspaneeli/Lisää tai poista sovellus ei kerran tuota mitään tulosta.

ELI SE MENETELMÄ EI TOIMI !!!

• 9876.

Avaa rekisterieditori ja tyrki tuota polkua edeten

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.sdb

Hiiren oikealla klikkaat tuon .sdb:n päällä ja saat esiin Käyttöoikeudet

Klikkaa hiiren vasemmalla jokaista riviä käyttäjistä ja tarkista, että ainakin Järjestelmänvalvojilla ja Systemillä on täydet oikeudet.

• ToinenJalkaHaudassa!
        9876. kirjoitti:

Avaa rekisterieditori ja tyrki tuota polkua edeten

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.sdb

Hiiren oikealla klikkaat tuon .sdb:n päällä ja saat esiin Käyttöoikeudet

Klikkaa hiiren vasemmalla jokaista riviä käyttäjistä ja tarkista, että ainakin Järjestelmänvalvojilla ja Systemillä on täydet oikeudet.

Muuten sujui ihan kivasti, mutta kun siellä ei ole mitään .sdb:tä?

Voi voi minua tyhmää puupäämummoa.

No jos tästä viestiketjusta ei mitään muuta iloa tai hyötyä ole, niin ainakin tämä mummo on oppinut tuon yhteenlaskutaidon.

Aluksi nuo allaolevat laskutoimitukset tuntui niin hemmetin vaikeilta, ettei niistä tahtonut selvitä mitenkään ilman laskukonetta, mutta nythän nekin on alkanut jo sujua ihan mukavasti.

• h-h-l

• 9876.
        ToinenJalkaHaudassa! kirjoitti:

Muuten sujui ihan kivasti, mutta kun siellä ei ole mitään .sdb:tä?

Voi voi minua tyhmää puupäämummoa.

No jos tästä viestiketjusta ei mitään muuta iloa tai hyötyä ole, niin ainakin tämä mummo on oppinut tuon yhteenlaskutaidon.

Aluksi nuo allaolevat laskutoimitukset tuntui niin hemmetin vaikeilta, ettei niistä tahtonut selvitä mitenkään ilman laskukonetta, mutta nythän nekin on alkanut jo sujua ihan mukavasti.

Heh-heh "ToinenJalkaHaudassa!". Älä yritä, sähän olet varsin viriili vielä...
        Ja toi uhkailu, että heität koneen jonnekin, ei saa meitä polvilleen ja kyynelehtimään ettet niin tekisi.

Mua kiinnostaa kovasti tuo "h-h-l:n" ehdottama Revouninstallerin kyky tässä _käyttöoikeusjutussa_.
        En ole aikaisemmin kohdannut k-oikeuden kohdalla tuon toimivuutta vaikka ainakin muuten ohjelma on todella hyvä.
        Sehän saattaisi toimiakin...
        Oletko asentanut sen koneelle ja kokeillut sillä? Tee se nyt vaikka h-h-l:n ja minun mieliksi _ennen rekisterimuutoksia_.

Menit tuohon rekisterieditoriin etkä löytänyt .sdb:tä. Ei se tuossa suoraan esittäydykään.
        Ensin avautuu ikkuna, jossa näkyy
        HKEY_LOCAL_MACHINE ja sen edessä . Klikkaa plussaa.
        Avautuu läjä uusia vaihtoehtoja ja taas klikkaat plussaa Software edessä.
        Uusia avautuu. Hae ryhmä Classes ja klikkaa taas .
        Avautuu helvatan liuta vaihtoehtoja, joista rullaat alas ja stoppaat kohtaan .sdb. Huomaa= piste-ässä-daavid-bertta.
        Nyt hiiren oikealla klikkaat tuota .sdb:tä ja saat mm. Käyttöoikeudet.
        Tarkista siitä mitä sanoin aikaisemmin ja mikäli J-valv. ja System on jo täydet oikeudet niin klik Lisää ja kirjoita avautuvaan kenttään käyttäjänimesi->OK. Laita oikein isot ja pienet kirjaimet.
        Tämä käyttäjä lisääntyy listaan ja Salli hänelle Täydet oikeudet ja Luvut jne. Klikkaat Käytä->OK.
        Sulje rekisterieditori.
        Älä mene jatkossa pulmissasi rekisterieditoriin etsimään ratkaisua. Se vaatii aavistuksen tietoa. Räpläämisellä saadaan kone helposti solmuun.

Kokeile poistaa OpenOffice Ohjauspanelin kautta. Kerro.

Mutta, kuten sanoin, kokeile ensin Revouninstaller...
        Ja sitten täräytät palautetta tänne.

• Minun seiskassa...
        9876. kirjoitti:

Ja toi uhkailu, että heität koneen jonnekin, ei saa meitä polvilleen ja kyynelehtimään ettet niin tekisi.

Mua kiinnostaa kovasti tuo "h-h-l:n" ehdottama Revouninstallerin kyky tässä _käyttöoikeusjutussa_.
        En ole aikaisemmin kohdannut k-oikeuden kohdalla tuon toimivuutta vaikka ainakin muuten ohjelma on todella hyvä.
        Oletko asentanut sen koneelle ja kokeillut sillä? Tee se nyt vaikka h-h-l:n ja minun mieliksi _ennen rekisterimuutoksia_.

Menit tuohon rekisterieditoriin etkä löytänyt .sdb:tä. Ei se tuossa suoraan esittäydykään.
        Avautuu helvatan liuta vaihtoehtoja, joista rullaat alas ja stoppaat kohtaan .sdb. Huomaa= piste-ässä-daavid-bertta.
        Tarkista siitä mitä sanoin aikaisemmin ja mikäli J-valv. ja System on jo täydet oikeudet niin klik Lisää ja kirjoita avautuvaan kenttään käyttäjänimesi->OK. Laita oikein isot ja pienet kirjaimet.
        Tämä käyttäjä lisääntyy listaan ja Salli hänelle Täydet oikeudet ja Luvut jne. Klikkaat Käytä->OK.
        Sulje rekisterieditori.
        Älä mene jatkossa pulmissasi rekisterieditoriin etsimään ratkaisua. Se vaatii aavistuksen tietoa. Räpläämisellä saadaan kone helposti solmuun.

...tuo .sdb on .sdp eli kova pee.

• 9876.
        Minun seiskassa... kirjoitti:

Minun seiskassa...

Olix tuo poliittinen kannanotto ja tommonen ohjaus tiettyyn suuntaan näin vaalien alla...?

• sdp huono politiikas
        9876. kirjoitti:

Minun seiskassa...

Olix tuo poliittinen kannanotto ja tommonen ohjaus tiettyyn suuntaan näin vaalien alla...?

.

mutta hyvä registeriavain joka on syytä pitää kunnossa

.

• Hautuumaa kutsuu jo
        9876. kirjoitti:

Sulje rekisterieditori.

No nyt on taas ähräilty vaikka mitä ja kossupullokin on jo avattu,
        mutta ei poistu openofficet tuolla Reva Uninstallerillakaan, tulee vain sama virheilmoitus kun aikaisemminkin.

Ja tuosta HKEY_LOCAL_MACHINE:sta sen verran, että ei ole sen edessä mitään merkkiä, mutta pieni kolmio kyllä on, joten tarkoitit kai sitä.

ja näin tein;

(klikkasin) 'käynnistä'
        ja kirjoitin siihen aukeavalle hakuriville regedit
        (ja klikkasin) Enter

Tämän jälkeen käyttäjien valvonta kysyi, sallitko
        seuraavan ohjelman tehdä muutoksia tähän tietokoneeseen?

valitsin kyllä, jonka jälkeen ilmestyi viisi HKEY vaihtoehtoa, joista valitsin
        HKEY_LOCAL_MACHINE
        (ja klikkasin sitä pientä kolmiota siinä edessä).

Aukesi kuusi vaihtoehtoa, joista valitsin SOFTWARE
        josta aukesi piiiiiiitkä läjä vaihtoehtoja, ja noista valitsin Classes,
        niin tuli taas piiiiiiiiiiiiiitkä lista vaihtoehtoja, mutta ei ole edelleenkään mitään piste-ässä-dee-bee:tä (.sdb)

On vain .sda .sdc .sdd .sdf .sdp .sds .sdw sekä liuta monia muita, mutta ei tuota .sdb:tä!

• Uskokaa mummoa vaan
        Minun seiskassa... kirjoitti:

Elikkä eipä ole sinunkaan koneessasi .sdb:tä joten mahtaakohan sitä olla kenelläkään?

Ei se .sdb ja .sdp ole sama asia.

Voi jumankauta, nyt tuli ensimmäinen helppo laskutoimitus 3 20

• Ei.
        9876. kirjoitti:

Minun seiskassa...

Kyllä se on minun koneessa kova pee! Tarkista ite omastas, jos et usko,

• Mulla löytyy molemma
        Uskokaa mummoa vaan kirjoitti:

Elikkä eipä ole sinunkaan koneessasi .sdb:tä joten mahtaakohan sitä olla kenelläkään?

.

sekä .sdb että .sdp mutta OpenWithProgs key löytyy vain tuon .sdp:n takaa

.sdp key:n takana on rekisteriarvo (REG_SZ) "appfixfile"

.

• Niikusiisettämitä?
        Uskokaa mummoa vaan kirjoitti:

Kumpaa pitää uskoa? Minun koneesta ei löydy tuota .sdb:tä. Mutta .sdp toimii ihan yllä neuvotulla tavalla.

• .sdb voi wanha jämä?
        Niikusiisettämitä? kirjoitti:

Kumpaa pitää uskoa? Minun koneesta ei löydy tuota .sdb:tä. Mutta .sdp toimii ihan yllä neuvotulla tavalla.

.

tuo .sdb voi olla joku vanhan openofficen jättämä jämä rekisteriin jota ei enää käytetä

.

• Jucebox

OpenOffice.org 3.3 on melkoisen suuri ohjelmisto. Ota läppäri kainaloosi ja astele sinne mistä olet liitymän hankkinut. Voit nimittäin ryssiä koko homan ja kone menee sellaiseen juntturaan ettet sitä osaamattomattoma saa formaloitua ja ohjelmia uusiksi asennettua. Sitten se vähän maksaakin, Meinaan se uudelleen ohjelmointi. Ei tämmöistä hommaa osaa yks kantaan puhelimessa neuvoa. Ainakin minä joudun noita tehdessäni istahtamaan koneen ääreen.

• m. alatalo

Onko mummo Pihtiputaalta?

• Ei oo

Tai on kait siellä pihtiputtaallakin joku mummo, ja se saa nyt kelvata alatalolle.

• xppro

Mikä käyttis mummolla on 7 vai xp.

• MummoMuumioituu pian
        xppro kirjoitti:

Mikä käyttis mummolla on 7 vai xp.

Seittämän on

• xp
        MummoMuumioituu pian kirjoitti:

Seittämän on

Ja oliko palomuuri / virusohjelmaa ne voi estää asennuksen.

• 10.10

Helpointa on asentaa Windowsin tilalle vaikka Ubuntu niin silloin Open Officen saa asennettua helposti suoraan Software Centeristä.

• Windows On Vaikea

Se taitaa Ubuntussa olla asennettu jo valmiiksi..

• Ubuntun sijasta....
        Windows On Vaikea kirjoitti:

Se taitaa Ubuntussa olla asennettu jo valmiiksi..

...mieluimmin pikainen poismeno. Siinä se vasta säätäminen onkin, ei riitä elinikä!

• xppro
        Ubuntun sijasta.... kirjoitti:

...mieluimmin pikainen poismeno. Siinä se vasta säätäminen onkin, ei riitä elinikä!

Windows Windows 7

1. Kirjaudu tietokoneeseen Järjestelmänvalvoja-käyttäjätilin avulla.
        2. Käynnistä Resurssienhallinta.
        3. Valitse Järjestä-valikosta Kansion ja haun asetukset.
        4. Valitse Näytä-välilehti.
        5. Valitse Piilotetut tiedostot ja kansiot -kohdassa Näytä piilotetut tiedostot, kansiot ja asemat.
        6. Poista Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet -valintaruudun valinta.
        7. Poista Piilota suojatut käyttöjärjestelmätiedostot (suositus) -valintaruudun valinta ja valitse sitten OK.
        8. Valitse Varoitus-valintaikkunassa Kyllä.
        9. Avaa seuraava kansio: C:\Users\All Users\Microsoft\Office\Data\
        10. Jos käytössä on Office 2007, napsauta hiiren kakkospainikkeella Opa12.dat-tiedostoa, tai jos käytössä on Office 2003, napsauta hiiren kakkospainikkeella Data.dat-tiedostoa. Valitse sitten Ominaisuudet.
        11. Valitse Suojaus-välilehti.
        12. Valitse Lisäasetukset.
        13. Valitse Käyttöoikeudet-välilehti.
        14. Valitse Käyttöoikeudet-kohdasta Kaikki ja valitse sitten Muokkaa.
        15. Valitse Täydet oikeudet -valintaruutu.
        16. Valitse OK neljästi. Jos näiden toimien tekeminen ei ratkaise tätä ongelmaa, poista tiedostot Opa12.dat, Opa11.dat ja Data.dat seuraavasta kansiosta ja käynnistä sitten Office 2007-, Office 2003- tai Office XP -ohjelma uudelleen:
        C:\Users\All Users\Microsoft\Office\Data

• win.paska
        Ubuntun sijasta.... kirjoitti:

Ei mene elinikä ainakaan openofficen asennus yrityksiin...

• Tässä vaiheessa:!1?+
        win.paska kirjoitti:

Ei mene elinikä ainakaan openofficen asennus yrityksiin...

.

useimmat olis jo vetäneet asennus-cd:tä kehiin ja formatoineet c: aseman ja aloitus puhtaalta pöydältä niin sanoakseni

.

• KohtaMummoLuovuttaa!
        Tässä vaiheessa:!1?+ kirjoitti:

.

useimmat olis jo vetäneet asennus-cd:tä kehiin ja formatoineet c: aseman ja aloitus puhtaalta pöydältä niin sanoakseni

.

No niin minäkin olisin tehnyt, jos olisi olemassa joku asennus-cd, ja vielä lisäksi joku läpi mihin sen asennus-cd:n lykkäisi, mutta kun ei ole kumpaakaan.

Tämä on joskus jossakin muualla käytössä ollut kone jossa ei ole mitään levyasemia, ja aikoinaan kun tämä on hankittu, niin toimitettiin käyttövalmiina eikä mukana tullut mitään levyjä.

Ja miten tuo xppro:n antama ohje tuohon openoffiseen pitäisi vaikuttaa?

• NeitiXP
        KohtaMummoLuovuttaa! kirjoitti:

No niin minäkin olisin tehnyt, jos olisi olemassa joku asennus-cd, ja vielä lisäksi joku läpi mihin sen asennus-cd:n lykkäisi, mutta kun ei ole kumpaakaan.

Tämä on joskus jossakin muualla käytössä ollut kone jossa ei ole mitään levyasemia, ja aikoinaan kun tämä on hankittu, niin toimitettiin käyttövalmiina eikä mukana tullut mitään levyjä.

Ja miten tuo xppro:n antama ohje tuohon openoffiseen pitäisi vaikuttaa?

Mummo on ilmeisesti löylyn lyömä, mutta tällä neuvolla asentuu varmasti: ensin asennat koneeseesi ilmaisen Free Download Managerin, jonka avulla järjestelmänvalvojan tililtä käsin asennat sen OpenOfficen - asentuu heilahtaen, eikä nokka kauaa tuhise! Got It?

• Ongelma Mummo!
        NeitiXP kirjoitti:

Mummo on ilmeisesti löylyn lyömä, mutta tällä neuvolla asentuu varmasti: ensin asennat koneeseesi ilmaisen Free Download Managerin, jonka avulla järjestelmänvalvojan tililtä käsin asennat sen OpenOfficen - asentuu heilahtaen, eikä nokka kauaa tuhise! Got It?

NeitiXP:lle

No eipä tosiaankaan mummolla kauaa nokka tuhissu, vaikka eihän sen nokan pitänytkään tuhista.

Mutta sensijaan muutama kirosana särähti, ja persekkin vielä parikertaa pamahti kun ei asentunut openoffice tuolla managerillakaan, vaan tööttäsi edelleen sitä samaa virhesanomaa!
        -----
        xp:lle

Sinähän nyt höpötät ihan sekavia, tai sitten se eilisiltainen kossu poltti sen viimeisenkin aivosolun minun päästäni kun en mitään tuosta kirjoituksestasi ymmärrä.

• xp

Mummolle neuvoksi kirjoita päätteessä regedit ja kirjoita ohjelman hakuun etsi Openoffice sitten poistat kaikki löytyneet rekisteri avaimet. Jos sinulla on ollut mikki softan office poista myös ne koska ne voi estää asennuksen.

• Mummo on kuollut!

Eipä tullut tuosta openoffice hommasta lasta eikä paskaa, mutta nyt tämä mummo on tullut tiensä päähän ja aikoo nyt luovuttaa.

Ei muuta kun tietokone roskiin, ja mummo hirteen vaan.

Nyt olen puheeni pitänyt, ja päätän tämän ketjun tähän, enkä palaa enää koskaan.

Aamen!

• Leski Vaari

Mummokulta on poistunut keskuudestamme!

• heh yks trollaa ja vedättää muita. eikö tosta nikistä jo huomaa vedätystä.

• ps. oon ajat sitten lakannu lukemasta mummo pulassa tai tyttö pulassa. paskaako siihen sukupuolta sekottaa. jos on pulassa nii se kysytää vetoamatta siihen et isotissnen tyttö tai muuta saissea.

• Tärkeä MISSIO:.!1#?+
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

heh yks trollaa ja vedättää muita. eikö tosta nikistä jo huomaa vedätystä.

.

vedätyksillä on oma tärkeä sosiaalinen tehtävä yhteiskunnassamme, sanoisinko että vedätykset on erittäin tärkeää terapiaa itse kullekin :)

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      128
      6003
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4346
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2761
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2618
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1865
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1534
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1392
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1351
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1177
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1121
    Aihe