Mulla tällainen koodi:
Sub Macro1()
On Error GoTo ErrMsg
....koodia
....koodia
....koodia
Exit Sub
ErrMsg: MsgBox ("Tarkasta arvot"), , "Virhe"
End sub
Eli jos tulee virhe, pitäisi tulla msgbox ilmoitus ja makron loppua siihen. Nyt kuitenkin tulee vaan vba:n virheilmoitus ja debuggaus mahis. Miten siis saan määriteltyä, että jos makro kusee, tulee vain oma msgbox ilmoitus ja makro päättyy siihen?
Vba:ta
3
92
Vastaukset
ihan oikein toi toimii...
eli posituu jos kaikki OK ja jos virhe niin msgbox tulee näkyviin ja koodi loppuu
sulla taitaa olla kirjoitusvirhe muussa koodinpätkässä mitä et liittänyt....- No kun tietäis
Vien tällä koodilla tietoja toiseen ohjelmaan ja välillä tämä ohjelma on varattu, joten koodin kuuluukin kaatua. Onko tällaisessa tapauksessa mitään mahdollisuutta ohittaa excelin omaa virheilmoitus(debug) ilmoitus, niin että tulisi tuo oma tekemä virheilmoitus?
Eikä näyttänyt "application.displayalerts = false" toimivan
mitkä ovat EXCELin omia virheilmoituksia jos ei koodisi niitä kerran tunnista?
kyllä ton pitäisi auttaa
"application.displayalerts = false"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047