Ray Ban Wayfarer aurinkolasit

tahtoolasit

Tuli omat wayfarerit(aidot) hukattua ja olisi kesään mennessä tarkotus hommata uudet. Budjetti tosin ei millään anna periksi näihin suomalaisten optikkojen hintoihin. Helposti 200euroa jostain polarisoiduista laseista ja ilman polarisaatiota tuntuu olevan semmonen 150e aika normi hinta.

Rupesin sitten huuto.netistä ja ebaysta kattelemaan, ja nyt on sitten muutama ongelma edessä. Eli osaako joku kertoa noista koko vaihtoehdoista? Ja mistä tietää ovatko lasit aidot?

eBaysta tuntuu saavan melkein ilmaiseksi uusia "aitoja" ray baneja, jos suomen hintoihin vertailee. Jotain 20-40 euron luokkaa iso osa. Jotkin halvempiakin.

Mutta kaikki tuntuu olevan kokoa "50mm/medium". Onko nämä jotain lasten laseja vai mahtuuko aikuisenkin päähän? Kyllä eBaystakin löytää samoja laseja satasella, että osaako joku kertoa mikä jekku näissä halvoissa eBayn laseissa voi olla?

Tässä esimerkki: http://cgi.ebay.com/RAY-BAN-WAYFARER-SUNGLASSES-2140-BLACK-901-50-22-RAYBAN-/120706056461?pt=US_Sunglasses&hash=item1c1aa4410d

Kusetetaanko tuossa nyt jotain, vai voiko noita oikeasti saada aitoja laseja eBaysta? Sellasia jotka mahtuisi aikuisenkin päähän(aika kapeat kasvot meikäläisellä)

5

3161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoolasit

      Täydennetään vielä, että haluaisin juurikin neuvoa AITOJEN, mutta edullisten Ray Ban Wayfarerien etsintään... Kyllä niitä kopiolaseja saa aina haettua H&M:ästä

    • MissÄXön

      Laitappa hakusanasi huutonettiin,sieltä löytyy monetkin.Itse olen tehnyt sieltä paljon ostoksia ja hyvällä menestyksellä

    • ReiskaToo

      Suurin osa netissä myytävistä Wayfarereista on väärennöksiä tai halpoja lähes-näköistuotteita. Wayfarer on yksi väärennetyimmistä tavaroista yleensäkin. Aidot vanhat USA Wayfarerit kustantavat noin 150-250€ käytettynä ja silti saa olla varovainen niiden aitoudesta. Edes linssin BL tai RayBan etsaus ei ole tae aidosta tavarasta. Uudempia käytettyjä Made In Italy-RayBaneja saa halvemmalla.

    • My Precious

      Upeita koruja juhlaan ja arkeen

      www.myprecious.fi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Ranskalaiset Ray Banit...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe