Videoiden lataus YLE:n sivuilta.

Mac-mies

Yle Areena on siitä paska, että läppärin nettitikulla ei sieltä pysty katselemaan yhtään videoita ilman, että ohjelma pysähtelee 5 sekunnin välein. Tai no, eihän se varsinaisesti Ylen vika ole, vaan sen vika, että läppärin langattomia yhteysnopeuksia ei ole saatu kiinteän laajakaistan tasolle.

Yle Areenalta voisi tallentaa omalle koneelle mielenkiintoisia ohjelmia, mm. tämän rotua ja älykkyyttä käsittelevän dokumentin
http://areena.yle.fi/video/1301601149415
mutta kun kone on Applen Mac-kone, niin eipä löydy sellaista ilmaista latausohjelmaa, jolla sen voisi sieltä imuroida.

Ainakaan Firefoxin lisäosat kuten Download helper tai Flash got eivät edes tunnista, että sivulla on video. Mistähän löytyisi Macille ohjelma, jolla todella voisi tallentaa videoita muualtakin kuin You Tubesta?

10

3060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • en yllätynyt

        Just just...


        Kohdetta "Areena-lataaja" ei voida avata ongelman vuoksi.

        Tarkista kehittäjältä, että Areena-lataaja toimii tämän Mac OS X-version kanssa...


      • Mac-mies

        Kiitos, Simo! Antamasi ohjelma todella toimi, ja se latasi minulle haluamani videon Areenasta. Tosin lataaminen kesti kauemmin kuin itse ohjelma, mutta ainakin se toimi! Niille, jotka sanovat, että ei toimi, sanoisin, että tuo latausohjelma on suunniteltu toimimaan uuden Snow leopard-käyttöjärjestelmän kanssa. Se ei toimi vanhemman, parin vuoden takaisen, Leopardin kanssa.

        332604,549 kB / 3888,58 sec (99,9%)
        Download complete


    • en minäkän yllätynyt

      Ei tarvitse tarkistaa, hienosti toimii. :=)

      • Nope nope

        Ei toimi täälläkään :(((


    • Toi toi toimii

      Täällä toimii.

    • Hmm, ei toi auta...

      No mikäs on se menetelmä millä voi ladata vanhempaan maciin?
      Itsellä on OSX 10.4.11

    • 1stMacFinn

      Katos Safarin Toiminta-ikkunaa siitä Ikkuna-valikosta. Sieltä taitaa päästä suoraan lataamaan sen flv-tiedoston. Niin olen muistavinani.

    • Egg567

      Yes !!! Vihdoin löyty...Areena-lataaja toimii hienosti !!! uusin käyttis...kiitti Repelle linkistä !!!!

    • Wanhalla Mäcillä

      Ei kyllä ainakaan Safarin Window->Activity löydä videota
      Itse videon sivun URL näyttää tämäntyyppiseltä:
      http://areena.yle.fi/video/1234567890123

      Onko se jotenkin suojattu, kun sitä ei näy Firefoxin Download Manager-plugilla eikä millään muullakaan?


      Miten sen suojauksen voi purkaa tai millä sen sitten ylipäätään voisi ladata?
      Tietääkö joku?

      Macci-käyttis on mallia 10.5?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe