Ajanpuute-->vauva

koira kiertoon!

Miettikää hyvät ihmiset ennen kuin otatte koiran. Jos olette hankkimassa lapsia ja tiedätte, että ette sitten jaksa enää koiraa, niin älkää pliis ottako koiraa lapsen korvikkeeksi, joka sitten laitetaan kiertoon!

Kasvattajatkin, miettikää kelle myytte!

5

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteishuoltajat

      Niin me mietimmekin. Hankimme juuri koiran, vaikka lapsia tulevaisuudessa saamme myös. Mutta olemme silloin yhteishuoltajia, joka on moninkertaisesti helpompaa kuin yksinhuoltajuus. Ajattele sinäkin, mikä ero on yksinhuoltajuudella ja yhteishuoltajuudella. Lapsettomalle yksinasujalle koirasta huolehtiminen saattaa olla jopa rankempaa kuin kahdelle samassa lapsiperheessä olevalle aikuiselle.

    • Luetunymmärtäjä

      Missä lukee, että olen lapseton sinkku?

      Kahden henkilön talous ei aina tarkoita sitä, että koira saisi enemmän aktivointia. Jos yksinasuja on reipas, niin hän saattaa aktivoida koiraansa enemmän kuin kaksi lasikamatoa yhdessä :) Toisille koirasta huolehtiminen on vaikeaa ja työlästä, ei onneksi kaikille.

      Jatkuvasti vaan saa lukea näistä kiertoon laitetuista, kun lapsi tullut ja "aika ei riitä".

      • yhteishuoltajat

        Jos se onkin ihmisen omasta asenteesta kiinni, niin miksi huomautat juuri lapsia hankkivia koiraihmisiä ? Aluksi väität lapsiperheellisten olevan kovan työn alla koiran kanssa, mutta nyt väität että yhdeltä ihmiseltä saattaa sujua jopa kahden ihmisen hommat kevyesti, eli se riippuu ihmisestä itsestään, eikä lasten määrästä.


    • Eläinrakas.

      Voi hyvät hyssykät sentään,kyllä se tosiaan on ihmisestä itsestä kiinni kuinka koiransa kanssa toimii ja jaksaa,itse olen oikein hyvä esimerkki sillä olenhan jo 58 vuotias ja asun kerrostalossa energisen koirani kanssa ja kohta saan uuden pennun vielä lisäksi,teen myös erittäin raskasta työtä mutta koskaan en ole niin väsynnyt etten jaksaisi koirani ja tulevan pennun kanssa lenkkeillä ja puuhastella kaikkea aivojumpaa lisänä.
      Olen myös kasvattanut ihanan tyttären jonka kanssa käyn lenkillä toisinaan.sillä jos pitää jostain oikein kovasti niin silloin löytyy myös aikaa ja halua sille asialle.

      • ´´´´´´´´´´´´

        Niinpä. Joka ei pidä hyvää huolta koirastaan, tekee lapsiakin vain huomion takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe