Ajanpuute-->vauva

koira kiertoon!

Miettikää hyvät ihmiset ennen kuin otatte koiran. Jos olette hankkimassa lapsia ja tiedätte, että ette sitten jaksa enää koiraa, niin älkää pliis ottako koiraa lapsen korvikkeeksi, joka sitten laitetaan kiertoon!

Kasvattajatkin, miettikää kelle myytte!

5

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteishuoltajat

Niin me mietimmekin. Hankimme juuri koiran, vaikka lapsia tulevaisuudessa saamme myös. Mutta olemme silloin yhteishuoltajia, joka on moninkertaisesti helpompaa kuin yksinhuoltajuus. Ajattele sinäkin, mikä ero on yksinhuoltajuudella ja yhteishuoltajuudella. Lapsettomalle yksinasujalle koirasta huolehtiminen saattaa olla jopa rankempaa kuin kahdelle samassa lapsiperheessä olevalle aikuiselle.

• Luetunymmärtäjä

Missä lukee, että olen lapseton sinkku?

Kahden henkilön talous ei aina tarkoita sitä, että koira saisi enemmän aktivointia. Jos yksinasuja on reipas, niin hän saattaa aktivoida koiraansa enemmän kuin kaksi lasikamatoa yhdessä :) Toisille koirasta huolehtiminen on vaikeaa ja työlästä, ei onneksi kaikille.

Jatkuvasti vaan saa lukea näistä kiertoon laitetuista, kun lapsi tullut ja "aika ei riitä".

• yhteishuoltajat

Jos se onkin ihmisen omasta asenteesta kiinni, niin miksi huomautat juuri lapsia hankkivia koiraihmisiä ? Aluksi väität lapsiperheellisten olevan kovan työn alla koiran kanssa, mutta nyt väität että yhdeltä ihmiseltä saattaa sujua jopa kahden ihmisen hommat kevyesti, eli se riippuu ihmisestä itsestään, eikä lasten määrästä.

• Eläinrakas.

Voi hyvät hyssykät sentään,kyllä se tosiaan on ihmisestä itsestä kiinni kuinka koiransa kanssa toimii ja jaksaa,itse olen oikein hyvä esimerkki sillä olenhan jo 58 vuotias ja asun kerrostalossa energisen koirani kanssa ja kohta saan uuden pennun vielä lisäksi,teen myös erittäin raskasta työtä mutta koskaan en ole niin väsynnyt etten jaksaisi koirani ja tulevan pennun kanssa lenkkeillä ja puuhastella kaikkea aivojumpaa lisänä.
      Olen myös kasvattanut ihanan tyttären jonka kanssa käyn lenkillä toisinaan.sillä jos pitää jostain oikein kovasti niin silloin löytyy myös aikaa ja halua sille asialle.

• ´´´´´´´´´´´´

Niinpä. Joka ei pidä hyvää huolta koirastaan, tekee lapsiakin vain huomion takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe