Löytyykö täältä Itävallassa kesällä matkailleita? Antakaapas hyviä vinkkejä paikkakunnista ja seuduista, joilla voi muutaman päivän aikana harrastaa vuorilla kävelyä ! Eräänä kesänä olimme Ötzin laaksossa (esim. Sölden, Längenfeld) ja siellä oli käytössä näppärä 3pv lippu, jolla pääsi kaikkiin alueen kesähisseihin. Samanlaisia on ollut myös joissain sveitsin kohteissa. Mutta osaako joku neuvoa Itävallan puolella muita alueita, joissa tuontyyppinen "turistilippu" olisi käytössä kesällä??
Bad Gasteinista taitaa mennä autojuna vuorten läpi etelän suuntaan? Jollain kokemusta tästä, esim. hintatietoja?
Kesähissilippuja yms?
2
335
Vastaukset
- kiitoskiitoskii
http://www.oetztal.com/main/EN/OE/SO/aktivitaeten/oetztal_card/index.html
Oheisessa linkissä tuo Otztal card - onko siis tietoa vastaavista muualla? - Kesä Ellmaussa
Juna Böcksteinista etelään - tai päinvastoin, todella kätevä ja nopea, kerran tunnissa:
http://www.gasteinertal.com/autoschleuse/
normi kärry: 1 suunta 17,- ja meno-paluu 30,-
Melkeinpä jokaisessa isommassa laskettelukeskuksessa on myös kesäisin käytössä hissit (joskus vasta juhannuksesta eteenpäin) ja pääsääntöisesti myös nuo alueelliset hissiliput tai vastaavat. mm Gastein Card, joihin ilmaisten ja /tai alennettujen hissien lisäksi sisältyy mm ilmaiset paikallisbussit kylien välillä - aina ei siis tarvitse palata omia jälkiään takaisin vuorilta. Näitä on testattu paitsi tuolla aloittajankin mainitsemassa Söldenissä mm Lienzissä, Schladmingin ympäristössä, Obertauernissa, Gasteinin laaksossa, Zillertalissa, Zell am Seen ympäristössä sekä Seefeldin ja Innsbruckin nurkilla. Ja ensi kesänä Hohe Salven tietämillä. Suosittelen todella rentouttavaa patikointilomaa upeissa maisemissa ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413