villa painajainen

hönö22222

Jos tuntuu joskus että oma rakennus projekti tökkii niin aina voi lohduttautua että joillakin saattaa mennä vielä huonommin...

Yksi keskeneräinen tarina löytyy täältä:
http://villapainajainen.blogspot.com/

45

3858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjailija pete

      Karmeaa luettava. Tällähän saattaa pilata ja jopa peloitella epävarmempien raketamissuunnitelmatkin.
      Ihmetellä täytyy... saako tämmöisiä blokeja tehdä ja nimiä vielä laittaa. Tässä näkyy vain rakentajan oma näkökanta asiasta. Vikaa tuntuu olevan vain muissa, mutta tiedän monta Arwo-kivitalojen rakentajaa joilla on pääasiassa kiittämistä toiminnasta ja taloista, enkä yhtään jolla olisi mitään isompaa moitittavaa.

      Suosittelisin poistamaan tämmöisen linkin sivustolta ettei joudu vaikeuksiin ehkä perättömienkin juttujen levittämisestä.

      Tulikin jo plogin pitäjällä kiire poistaa hänen haukkumia yrityksiä puoltavat kommentit plogistaan.

      • Internet = jees!

        "Tässä näkyy vain rakentajan oma näkökanta asiasta."

        Kuvat puhukoon puolestaan. Vai väitätkö, että ne oli photoshopattu? Törkeän huonoa jälkeä, sitä ei voi kiistää kukaan. Ja jos asiakas on teetättänyt työn ulkopuolisilla, niin häntä tuskin voi syyttää, jos raudoitukset ovat riittämättömät ja seinät ovat kierot.

        Sitä paitsi kys. firmathan varmasti haastaisivat rakentajan oikeuteen, jos väitteet eivät pitäisi paikkansa. Totuushan nimittäin on, että nykyään kun tieto leviää kulovalkean tavoin netissä, niin noiden kyseisten firmojen maine on mennyt iäksi. Tähän sopisi parikin osuvaa sananpartta tyyliin "niin makaa kuin petaa" ja "ahneella on p*skanen loppu".


    • lukija tepa

      Niin Pete, laittaisitko pari referenssiä kun tyytyväisiä asiakkaita on monta?

    • tuleva rakennuttaja

      VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ !

      Miten voi olla mahdollista tuollainen huolimattomuus ja vielä SUOMESSA ?
      Egyptissä olen nähnyt moista hutilointia mutta täällähän pitäisi tehdä määräyksien mukaan ! Eikö rakennusfirmoilla ole enään minkään valtakunnan ammattitaitoa ?
      ON SE HYVÄ ETTÄ TÄLLÄISET VAROITTAVAT ESIMERKIT TULEVAT JULKISUUTEEN JA VIELÄ KERROTAAN KETÄ PITÄÄ VAROA !
      Tuollaisen katastrofaalisen lopputuloksen kun sais omalle kohdalle niin VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ !

    • Pasi Kukko

      No, onpa melkoisen näköistä jälkeä. Onko rakennusmiehet ennen tälle työmaalle tuloa koskaan nähneetkään työmaata? Tässä nyt nähdään pakollisen valvonnan laatu. Itse siellä pitäisi olla katsomassa perään. Minä en kelpuuttaisi tuollaista työnjälkeä edes umpikännissä.

    • Tuo oli liikaa

      Rikosilmoitus lähtee blogista juuri nyt. Ei herranjestas voi mennä firman nimiä noin vain ääneen kuuluttamaan!!!!!!!!!!!!!!!

      Poistakaa te kaikki muutkin netistä se kaikki paska mitä olette talotoimittajista kirjoittaneet. Kyllä talotoimittaja on sellainen instassi, että sitä pitää kunnioittaa.

      • styroxtalo

        ..se koira älähtää johon...


      • Rakennusprojekti ohi

        Jos sen rikosilmoituksen poliisille haluis tehdä niin mä kyllä tekisin sen rikosilmoituksen ihan noin törkeesti tehdyistä virheistä rakennustyömaalla !

        Yksittäisen pienen ihmisen rahoja on tuhottu kamalan luokan töppäyksillä ja selvillä virheillä rakennusprojektin aikana !

        Mikäli mun taloa olis rakennettu noin olisin ottanut heti yhteyttä kuluttajansujaan, asianajajaan, rakennusviranomaisiin, rakennusliittoon ja kaikkiin instansseihin mitä maa päällään kantaa !

        Eihän kenenkään asunnon rakennuttajan kannata tollasta tumpelointia hyväksyä ja vielä joutua maksamaankin lisää siitä !

        Yleensähän on tapana bisneksessä kun bisneksessä korjata virheensä viiveettä ja ILMAISEKSI !


      • toi saalta
        Rakennusprojekti ohi kirjoitti:

        Jos sen rikosilmoituksen poliisille haluis tehdä niin mä kyllä tekisin sen rikosilmoituksen ihan noin törkeesti tehdyistä virheistä rakennustyömaalla !

        Yksittäisen pienen ihmisen rahoja on tuhottu kamalan luokan töppäyksillä ja selvillä virheillä rakennusprojektin aikana !

        Mikäli mun taloa olis rakennettu noin olisin ottanut heti yhteyttä kuluttajansujaan, asianajajaan, rakennusviranomaisiin, rakennusliittoon ja kaikkiin instansseihin mitä maa päällään kantaa !

        Eihän kenenkään asunnon rakennuttajan kannata tollasta tumpelointia hyväksyä ja vielä joutua maksamaankin lisää siitä !

        Yleensähän on tapana bisneksessä kun bisneksessä korjata virheensä viiveettä ja ILMAISEKSI !

        Kyllä se asia kuitenkin on niin että tuo kapitalistisuurpääomanomistajakelmi on tuo blogin pitäjä.

        Jos rakennuttaja olisi YIT niin ymmärtäisitte hyvin mitä paskaa yit suoltaa, mutta kun kyseessä tavan tumpelo joka halusi päästä halvalla niin vika onkin työntekijöissä ja aliurakoitsijoissa.

        Niinhän asia tietenkin onkin, mutta kyllä tuotteesta vastaa sen rakennuttaja eli tuo blogin pitäjä.

        Ei hän ole tullut huijatuksi vaan hän on vaan laiminlyyönyt valvonnan, valinnut väärät yhteistyökumppanit ja käyttänyt halpoja ulkomaalaisia työntekijöitä.

        Nyt tuo hänen rakennuttamansa paskakasa, anteeksi styroxkasa jää jonkun reppanan, joka ei lue s24 palstaa, murheeksi. Ei ehkä nyt, mutta keskimäärin 10 vuoden päästä.

        Miksi kaikki ajattelevat että talon rakennuttajalla ei ole mitään vastuuta valvonnasta, suunnitelmista, työntekijöiden valinnoista...


      • voi saasta
        toi saalta kirjoitti:

        Kyllä se asia kuitenkin on niin että tuo kapitalistisuurpääomanomistajakelmi on tuo blogin pitäjä.

        Jos rakennuttaja olisi YIT niin ymmärtäisitte hyvin mitä paskaa yit suoltaa, mutta kun kyseessä tavan tumpelo joka halusi päästä halvalla niin vika onkin työntekijöissä ja aliurakoitsijoissa.

        Niinhän asia tietenkin onkin, mutta kyllä tuotteesta vastaa sen rakennuttaja eli tuo blogin pitäjä.

        Ei hän ole tullut huijatuksi vaan hän on vaan laiminlyyönyt valvonnan, valinnut väärät yhteistyökumppanit ja käyttänyt halpoja ulkomaalaisia työntekijöitä.

        Nyt tuo hänen rakennuttamansa paskakasa, anteeksi styroxkasa jää jonkun reppanan, joka ei lue s24 palstaa, murheeksi. Ei ehkä nyt, mutta keskimäärin 10 vuoden päästä.

        Miksi kaikki ajattelevat että talon rakennuttajalla ei ole mitään vastuuta valvonnasta, suunnitelmista, työntekijöiden valinnoista...

        Mielenkiintoista päättelyä. Miten tarkalleen sinun mielestäsi talon tilannut ihminen on vastuussa rakennusliikkeen hutiloinnista ja laiminlyönneistä? Työntekijätkin näyttävät olleen ihan kotimaisia ammattilaisia.

        Blogista löytyy myös tilaussopimus josta tää käy hyvin selville. Vai oletko kenties sen sopimuksen toinen allekirjoittajaosapuoli?


      • Tuo oli vasta alkua

        Teitkö rikosilmoituksen? Aiheellisesta tiedonjaosta ja faktoista kertominen kun ei taida riittää että ilmoituksesi minnekkään etenisi =) Yhtäkään "p....." toimittajaan kun ei tarvitse kunnioittaa tässä maassa!!!!!!!!!!


      • saasta moinen
        voi saasta kirjoitti:

        Mielenkiintoista päättelyä. Miten tarkalleen sinun mielestäsi talon tilannut ihminen on vastuussa rakennusliikkeen hutiloinnista ja laiminlyönneistä? Työntekijätkin näyttävät olleen ihan kotimaisia ammattilaisia.

        Blogista löytyy myös tilaussopimus josta tää käy hyvin selville. Vai oletko kenties sen sopimuksen toinen allekirjoittajaosapuoli?

        Perustuu ihan asuntokauppalakiin (joka ei kylläkään koske yksityisiä samalla määrällä kuin yrityksiä). Rakennuttaja on se joka hankkii tontin, tekee suunnitelmat ja rakentaa/rakennuttaa siihen talon ihan parhaaksi katsomallaan tavalla.

        Kiinteistö on rakennuttajan tuote jota tekee jonkin hyödyn tavoittelemisen takia. Tässä tapauksessa varmaan tavoitteena on ollut saada itselleen edullinen koti, mutta jossain vaiheessa tuo kiinteistö vaihtaa omistajaa.

        Noita amatööritunareiden rakennuttamia lahokasoja on suomessa jo ihan riittävästi yhdelle yhteiskunnalle.

        Ammattitaitoiselle rakennuttajalle ei tuollaista käpyä olisi käynyt. Nyt on turha blogipalstoilla huudella kun säästi siinä vastaavassamestarissa ja valvojassa hyödyn maksimoinnin takia kuluja.

        Paska urakoitsija ja vielä paskempi rakennuttaja


      • siinäpä kiukuttelet

        Totuuden puhumisesta ei rangaista...


    • Rakentaja 2010-2011

      Tottahan tuo, että talotoimittajista ei tule paskaa puhua, mutta todistettavasti tapahtuneen tiedon jako on kyllä enemmän kuin toivottavaa. Poliisillakin on varmasti parempaakin tekemistä kuin aiheettomien rikosilmoitusten käsittely.

      Näistä harkkourakoiden virheistä lukiessa täytyy kyllä olla tyytyväinen, että itse teki elementeistä. Pykälää ja rakoa tuli sinnekin, mutta virheet korjattiin asiallisesti. Harkkotaloissa on omaan makuun liian monta liikkuvaa osaa.

      Toivottavasti Villa Painajaisen rakentajat saavat asian selvitettyä, asiasta kunnollisen korvauksen ja pääsevät rakentamaan talonsa valmiiksi asti puhtaalta pöydältä.

      EPS-valuharkkoja tuli itsekin harkittua ja varmasti onkin asiallinen materiaali jos latoo harkot itse ja siten myös valvoo kokoajan runkopystytyksen vaiheita.

    • ouigtuitryur

      Hui kamala!!!
      Oma rakennusprojekti tökkii, mutta ei kuitenkaan noin huonosti...meillä seinät sentään pystyssä ja lämmöt sisällä..valmista tulee ku itte tekee, mutta paljon aikaa menee jatkuvaan takkuamiseen talotoimittajan kanssa..Kiitos Hartman Kodin, ei kyllä tarvi toista kertaa rakentaa..Nää sopimusasiat on niin perseestä..aivan sama mitä sovit niin jossakin on aina joku sivulause ja pykälä joka menee tilaajan(eli itseni piikkiin)...hommat kusoo joka suunnasta ja hidastuttaa rakentamista itsessään..En ees enää jaksa takuta niiden kanssa..ootan et tupa on valmis ja katson sitten miten etenen..onneksi puskaradio ja netti on keksitty..kehuja ei oo pahemmin ollu kerrottavana :///

    • lollerkopter

      Rikosilmoitukselle ei ole minkäänlaista perustetta, Suomessa liiketoiminnan harjoittajan pitää kestää arvostelua. Tästä on muutama mallikeissi jo olemassa, googlatkaa vaikka Mainospisa tai ravintola Lehtovaara.

      Tämä pykälä pitää paikkansa etenkin silloin kun ns. kakka iskeytyy tuulettimeen täysin omasta syystä kuten tässä tapauksessa. Jösses mitä spedeilyä Arwo-Kivitaloilta ja Zekatalta. Hävetkää.

    • JP

      Blogi on oikealla paikallaan. Itse Kannustalon rakennuttaneena en voi muuta kuin kauhulla lukea kyseisen kivitalon rakennuttajan kokemuksia.

    • rak.mies.vaan

      Maallikkojen löpinöitä. Betonia voi valaa vaikka veden alla ja hyvin kuivuu. Se kemiallinen reaktio kyllä estää myös jäätymisen ja onhan sitä pakkaslaatuakin tarvittaessa saatavana.

    • koettelemus

      Ei voi muuta sanoa, kuin otan osaa.
      Itselle kävi tunnetun valmistalotoimittajan kanssa miltein samoin.
      Talotehdas pesi kätensä ja pystytysporukka pisti itsensä konkurssiin, joten tässä jäätiin ihan itsekseen.
      Ei auttanut kuin korjata ammattimiesten sudet.
      En ole rakennusalan ammattilainen, mutta töitä rakennuksilla on tullut tehtyä melkoisesti.
      Mutta talotehtaan tarjoama asennusporukka oli kuitenkin minua amatöörimäisempiä, kuvien lukutaito miltein nollassa, aina piti olla auttamassa.
      Asennuporukan vetäjä uhkasi meitä oikeudella, minä en uhannut, vien sen sinne, mutta eipä se mitään auttanut konkurssi takia.
      Vieläkin korjaillaan huonon työn tuloksia, talo elää melkoisesti.
      Rakentaja on tänä päivän vailla mitään oikeuksia.
      Kotimaiset talotoimittaja osaavat luikkia karkuun, kun siltä tuntuu, mutta on olemassa myös niitä jotka hoitavat asiat mallikkaasta.
      Koettakaa kestää ja saada talo valmiiksi, kyllä se joskus aurinko paistaa risukasaan, se vain maksaa melkoisesti ylimääräistä, johon ei ole kukaan varautunut.
      Näin jälkikäteen, olisi pitänyt rakentaa pitkästä tavarasta itse.

    • Harrastusrakenta

      Villa Painajaisen kokemukset ovat melko kamalia. Esimerkki siitä mitä kokonaan paikallaanrakennettavassa talossa voi käydä, jos asennusporukka ei osaa töitään.

      Itse kivitalon rakentaneena ja montaa seuranneena en voi sitä suositella kenellekään jolla ei ole asiaan rakennusteknistä innostusta. Kivitalon rakentaminen pilkotaan yleensä osaurakoihin, mikä rakennusalalla vallitsevassa kulttuurissa edellyttää valitettavasti huomattavaa osaamista ja valvontaa rakennuttajalta. Vastaava mestari ei ole työnjohtaja, eikä hyväkään mestari ehdi kaikkia virheitä nähdä. Tai ehtii, jos rakennuttaja maksaa 20000 euroa osapäiväisestä työnjohdosta.

      Yhtään väheksymättä Villa Painajaisen aiheuttamaa inhimillistä tuskaa voi silti huomattaa, että lain mukaankin rakennuttajalla on tällaisessa osaurakoiksi pilkotussa mallissa päävastuu laadusta. Jos/kun talo myydään, rakennuttaja on vastuussa. Pieniltä urakoitsijoilta saa harvoin korvauksia - kannattaa valita miehet suositusten perusteella.

      Toivoisin parempaa kulttuuria, mutta halpiskanavien "laatudokumentteja" katselleena ja ulkomailla useissa maissa vuosia itse asuneena epäilen, että rakennusala on globaalisti mätä, joten ihan pikaista paranemista ei tapahtune edes Suomessa...

    • P

      Laatudokumenteista puheenollen tässä yksi vähemmän laadukas dokumentti, mutta reaaliaikainen sellainen:

      www.pikkupietarinpiha.fi

      On siis allekirjoittaneen pitämä ja toivoo vaan kaikkea hyvää kaikille rakennuttajille, ja tsemppiä kaikille jotka kokevat vastoinkäymisiä (myös Villa Painajaiselle). Itselläni vastoinkäymisiä on ollut kolme kertaa. Onkohan missään linkkilistaa jossa olisi van rakennuttajien pitämiä blogeja? Voisin lisätä omani sinne.
      Pietari

      • tunnistaja

        Oletteko lestadiolaisia ?


      • P
        tunnistaja kirjoitti:

        Oletteko lestadiolaisia ?

        nöyp, ei olla. eikä olla minkään muunkaan uskontokunnan jäseniä...


    • ???

      Mikäs tuon Villa Painajaisen rakkennuttaja Peten koulutus ja työnkuva on?
      Ettei vaan olisi rakennusalan miehiä???

      • Villa Mustapekka

        On joo. Tuollaiset rakennuttajat ovat vaarallisia. Jännä nähdä koska tulee myyntiin ja kuka saa villa mustanpekan itselleen.


      • RI

        "tuottaa pääkaupunkiseudulla pääsääntöisesti omakotirakentajille vastaava työnjohtaja-, pääsuunnittelija- ja rakennuttamispalveluita. Perustussuunnittelu ja muukin pienimuotoinen rakennushankkeeseen liittyvä suunnittelu kuuluvat toimialoihimme."

        Tutkin myös hieman asiaa netistä ja taitaa tosiaan olla niin että rakennuttajan oman firman palveluissa löytyy tuollaista tarjontaa :D


      • rakennuttajapal. Aho
        RI kirjoitti:

        "tuottaa pääkaupunkiseudulla pääsääntöisesti omakotirakentajille vastaava työnjohtaja-, pääsuunnittelija- ja rakennuttamispalveluita. Perustussuunnittelu ja muukin pienimuotoinen rakennushankkeeseen liittyvä suunnittelu kuuluvat toimialoihimme."

        Tutkin myös hieman asiaa netistä ja taitaa tosiaan olla niin että rakennuttajan oman firman palveluissa löytyy tuollaista tarjontaa :D

        Ai tsaakeli, nythän tämä tsoori sai aivan uuden käänteen.

        Eli Ahon ihmetystä herättävät jupinat, kun muka-maallikkona ei jotain ymmärrä, mutta sitten taas jotain ymmärtääkin erittäin hyvin, johtuukin siitä että kyseessä on vastaavia palveluja tarjoava yrittäjä kuin tuo zovirax (tms) yritys.

        Onko kyseessä vaan kilpailijan mustamaalaus ? Minkälainen kuva jää ahon omasta rakennuttajankyvyistä jos tunaa oman talonsa diilit noin vituralleen, kuin tuo herjausblogi antaa ymmärtää ?

        "Ei tätä itselle tehdä - eikun tehdäänpäs".

        Tuossa herjablogissa on monen mielissä herättänyt kummastusta, kun kaikki toisen puolen todistelut sensuroidaan samalla sekunnilla kun ilmestyvät.

        Sanoisin että tässä tarinassa on ainakin kaksi rakennuttamispalveluja tarjoavaa yritystä, joita minä välttäisin.


      • P

        nöyp, ei olla. eikä minkään muunkaan uskontokunnan jäseniä.


    • VillaPainajainen

      Nyt olisi "nettipoliisien" syytä rauhoittua ja muistaa, että Suomeen mahtuu kymmeniä Petri Ahoja ja useita myös pääkaupunkiseudulle.

      Rakentajapalveluita tarjoava Aho ei todellakaan ole sama henkilö, kuin Villa Painajaisen isäntä, vaikka samoilla nimillä onkin siunattu.

      Villa Painajaisen väki on asunut aikaisemmin Tuusulassa ja asuu nyt vuokralla Espoossa. Toinen Aho asuu aivan muualla.

      Villa Painajaisen isäntä on nörtti ja on ansainnut elantonsa 1990-luvulta lähtien IT-alalta.

      Mistäkö tiedän? Olen kyseinen Villa Painajaisen Aho ja minua harmittaa viattomien ihmisten sotkeminen meidän soppaan.

    • rakennuttaja

      Rakensimme muutama vuosi sitten tai siis rakennutimme. Zekata oli meillä vastaavan mestarin palvelun tarjoajana, jo aiemmin 2005-2006 ja jatkoprojektin yhteydessä 2009. Olimme tyytyväisiä. Yhteys toimi ja aina tultiin paikalle, kun pyydettiin ja neuvoja saatiin. Jos rakentaisin lisää, kysyisin heiltä tarjousta edelleen. Täydellistä projektia ei ole, mutta mitään isoja vikoja ei tullut meillä eikä haittoja. Meillä oli ammattilaiset rakentajat ja ammattilainen projektin johtaja. Hänen palkkionsa noin 6000 euroa saatiin varmasti moninkertaisesti säästymään, kun ei tehty mokia itse kokemattomina rakennuttajina.

      Tässä jutussa on monta puolta eikä ihan selvästi ole tullut objektiivisesti esiin, kuka pyysi ja koska paikalle ja mitä rakentaja itse on tehnyt. Entä se toisen firman vastaava mestari?

      Voimia vaan ja oikeudenmukaista ratkaisua asiaan toivottaen.

    • Asianajaja..

      Rakennusliikkeen kannattaa hakea konkurssi varattomana ja jättää tuon blogin pitäjät nuolemaan näppejään.

      Rakentajat voivat sitten perustaa uuden firman ja jatkaa toimintaa puhtaalla nimellä. Tämä uusi firma voi samalla velkoa tuon konkurssipesän tyhjäksi.

    • Lattianpäällystäjä

      Oppikaa jo hyvät ihmiset että halvalla ei saa hyvää. Kaikki maksaa. Hyvä yleensä enemmän kuin huono. Jos haluatte kilpailuttaa kaiken puoli-ilmaiseksi, muistakaa että urakoitsijat ottavat voittonsa jostakin. Jos urakkahinta on halpa, säästetään sitten palkkaamalla halvat miehet ja jättämällä työvaiheita väliin. Itse olin aikeissa perustaa yrityksen viime vuonna vaan tarpeeksi laskettuani tulin siihen tulokseen ettei kannata... Hinnat on poljettu virolaisten yritysten ja suomalaisten huijareiden toimesta niin alas ettei niillä hinnoilla laillisesti vastuunsa hoitava yritys voi toimia. Moni rakentaja saa katsoa peiliin miksi näin on käynyt. Ladan hinnalla ei saa uutta mersua.

    • Virhe on normaalia

      Milloin ihmiset tajuaa että jokaisella rakennus työmaalla tulee virheitä?

      Missä on työmaa jossa ei virheitä ole tehty?

      Kertokaa minulle!

      • Bloki pakolliseksi!

        Kaikki tekee virheitä ja ammattilaisuus punnitaan siinä että miten ne virheet korjataan. Villa Painajaisen tapauksessa virheitä on tehty paljon eikä niitä ole hoidettu asianmukaisesti.

        Nykypäivänä yrityksillä ei enää ole varaa väheksyä asiakasta. Jopa kertarakentajan huono kohtelu voi kostautua kuten tässä tapauksessa.

        Oikeastaan rakennuslakiin pitäisi lisätä pykälä, joka määrää rakennuttajan pitämään tarkkaa blogia hankkeen etenemisestä!


    • minä,,,,

      Ei kannata ryhtyä rakentamaan Suomessa, se ei ole sen arvoista.

    • Mirjami

      Tämä Villa Painajaisen Blogin kirjoittaja on nykyisessä asunnossaan Espoossa tehnyt 11 kuukauden helvetin minun hyvälle ystäväperheelleni...Hän teki perättömän lastensuojeluilmoituksen 8 hengen perheestä ja syytti perheen isää pdofiiliksi, 5- vuotiaan pojan puheiden perusteella.

      Lisäksi tämä samainen nainen teki 2 perätöntä häiriöilmoitusta ko. perheestä ja sai häädettyä ko perheen samasta asunnosta, missä itse asuu nyt vuokralla...Katkeroitunut ihminen, joka purki vihaansa viattomiin ihmisiin ja teki ystäväni elämästä helvettiä!!!

      Että tällanen tää blogin kirjoittajan vaimo tai naisystävä mikä sitten lie onkin :-) Tästä on juttua ollut julkisuudessakin ja tulee olemaan...Sääliksi on käynyt tätä ystävän perhettä, joka on joutunut todella vakavan kunnianloukkauksen ja häiriköinnin kohteeksi...

    • kaarlo100

      Blogin kirjoittaja on tainnut unohtaa kertoa olennaisia asioita itsestään!!! Jäi työttömäksi ja potki duunarit pois työmaalta. myrskyssä aiheutunut seinien romahtamaninen johtui ensinnäkin hänen omasta typeryydestään koska ei valanut seiniä heti niin kuin piti! Teki muitakin hommia itse raksalla ja pistänyt monia omia virheitään myös tämän "hellmannin" piikkiin. Ja nyt hakee oikeutta omista mokistaan levittämällä ja yleistämällä paska rakennuttajista tällaisella blogillaan. Tämä mies ei koskaan tulee saamaan oikeudessa voittoa koska purki sopimuksen "hellmannin" kanssa ja kertoi tekevänsä itse hommat loppuun. olisi kannattanut miehen miettiä ennenkuin menee sörkkimään omaa rakennustaan. Kun sopimus purettu ja itse jatkettu hommia raksalla ei oikeus ota tällaisia kuvia huomioon koska voivat olla osalta myös blogin kirjoittajan omia mokia. katsotaan kauanko tämä teksti tosi asiasta täällä pysyy vai poistetaanko se heti nähdessään että hups! jäipä oma osuus asioihin kertomatta! älkää uskoko kaikkea mitä kirjoitetaan hyvät ihmiset!!!

      • haluat oikeuteen?

        En uskokkaan nätä paska-avauksia jotka teki kaarlo100 ja Mirjami. Toivottavati blokin kirjoittaja tekee rikosilmoituksen näistä herjaviesteistä.


    • Ällistynyt

      Olen myös kuullut tämän bloginkirjoittaja-pariskunnan muista "hankkeista".

      Maailma paremmaksi henkilö kerrallaan tuhoten on tämän bloginkirjoittaja-hirviöpariskunnan motto.

      Taustalla tietääkseni mielisairautta hipovaa vihaa vanhoillislestadiolaisia kohtaan.

      Mitähän seuraavaksi...

      • joopa joo

        Näyttöä?


    • Katinka

      Kauhulla odotan minäkin, että mitä seuraavaksi, itse keräävät täällä sääliä ja tuhovat toisten elämän...Mielisairautta tai jotain pahaa täytyy olla takana...Miksi pitää olla katkera toisten onnelle???

    • Kaitsu

      Kun lähtee julkisuuteen, pitää kestää kaikki mielipiteet, tämä on keskustelupalsta.

    • kirsi

      Toivottavasti Villa Painajaisen ihmiset pääsevät joskus sinne uuteen kotiin,

    • Malla

      Aika outo blogi tuo Villa Painajainen, ainoastaan heidän oma näkemys asiasta ja kaikki vähänkin heitä vastaan olevat viestit heti sensuroidaan...Senhän näkee heti, että ei kestetä kritiikkiä ollenkaan...

    • Anonyymi

      Kammottava paikka on eräs tunnrli,Tytöt ajavat tuota tunnelia, mutta itse yritän välttää tuota paikkaa koska vään vaaralllinen juttu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe