Omituinen kaipuu

aivan ymmällään

Onko kukaan teistä kokenut tällaista? Huomasin tänään kaipaavani ihmistä, jota en ole koskaan tavannutkaan ja josta en ole kuullutkaan mitään. Tiedän vain hänen etunimensä. Se tuli mieleeni unessa tai jotenkin muuten, en tiedä tarkalleen miten. Lisäksi se nimi on hyvin harvinainen, enkä ollut kuullut sitä koskaan ennen. Tämä on outoa.

Voiko se olla jokin muisto menneestä elämästä? Ehkä olin edellisessä elämässä mies, joka rakasti tätä kyseistä henkilöä ja jälleensyntyi siksi naiseksi joka nyt olen. Kuulostaako hullulta?

Roosaliina, kaipaan sua.

7

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkka.

      roosaliina nimisiä on suomessa vain alle 5 nekin 2000luvulla syntyneitä..ei siis yhtään kuollutta väestörekisterikeskuksen mukaan..

    • 14+8

      Mitä jos oot napannu jonkun toisen ihmisen ajatukset, vaistonnu sillai unessa että naapurin Pertti kaipaa nuoruudenihastustaan, jonka lempinimi oli Rosaliina. Ja sitten koit sen omana ajatuksenasi. Vähän niinkuin selvänäköisesti.
      Tai se voi tosiaan olla edellisestä elämästä, voihan se olla toisesta kielestä ja kulttuurista, ääntynyt Rosalynistä suomalaiseksi versioksi. Voihan se olla vaikka sun entinen koira tai hamsteri tai menetetty lapsi tai kuka tietää...

    • ihmisen ikävä ihmise

      Kun ihminen on yksinäinen, kaipaa sileunkumppania tai vaikka seksuaalistakin ihastusta, ja jos ei ole tiedossa sillä hetkellä ketään todellista kohdetta saattaa mileikuvitus tulla apuun. Näin monet fantasioivat novelli- ja taidesankarinsa. Sitten mieleen tulee jokin itselle kaunis nimi ja alitajunta, mileikuvitus hormonaalinen systeemi antaa hahmolle värinsä. Ei tarvitse olla mitään yhteyttä jälleensyntymiseen ym.

      Itselleni tulee joskus, varsinkin keväisin jokin kaukokaipuu. Jotenkin vain mielen täyttää outo kaipuu jonnekin, sanaton ikävä. Jossakin aavan meren tuolla puolen on se kaunis satumaa.

    • LonelySoul1984

      MUlla on sellainen että olen monesti nähnyt unta sellaisesta kauniista rock tytöstä..aina se näyttää samalta ja me ollaan yhdessä..ja kun herään tunnen musertavaa surua..tuntuu että tunnen hänet..ja uni jatkuu aina siitä mihin se viimeksi jäi..

    • Hormoonit hyrräävät

      Taitaa olla kevättä rinnassa.

    • ew

      Joo mäki, mut ä en vaan löyä sitä!!! Ahdistaa

    • vanhasieluyksinäinen

      Minä tunsin sen kaipuun. Se tuli yhä vanhemiten vahvemmaksi. Yritin kieltää tunteen ja luulin sen olevan mielikuvituksen tuotetta, mutta olin silti utelias mikstä tämä kumma kaipuu tulee. Kun erosin ensirakkaudestani, kuva kaivatusta ihmisestä selkeni. Tiesin millainen hän on, minkäväriset hiukset ja minkälainen hän on ihmisenä. Vuosia myöhemmin tapsin tämän ihmisen ja rakastuin päätäpahkaa. Tiesin, että hän se on. Ollaan oltu nyt yhdessä yli 7v., naimisissa ja meillä on lapsi.

      Tänä keväänä näin unta hänestä, ketä kaipasin. Unessa olin ymmälläni, koska luulin jo löytäneeni hänet. Nykyinen puolisoni on ihana, mutta se ei ole hän.

      Luulen, että kaipaamani ihminen on henki. Menneessä elämässä ollut rakkauteni. Nykyinen puolisoni muistuttaa häntä kovasti, siksi rakastuin häneen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      262
      2876
    2. 197
      2832
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2405
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      208
      1896
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1172
    Aihe