Kamerani pitäisi olla 14megapikseliä, mutta kun yritän asettaa kameraa laadulle 14MP, kyseinen vaihtoehto on ''tummentunut'' muista ja menee heti ohi siitä seuraavaan vaihtoehtoon eli en voi valita 14MP vaihtoehtoa. Miksi ?
Luulin, että homma johtui muistin vähyydestä, mutta ostin uuden 8GB muistikortin kameraan ja yritin uudestaan tuota, niin ei vieläkään onnistunut... Mikä ongelma kamerassani on?
Olympus x-940
3
481
Vastaukset
- mie täältä
Olisiko digitaalinen zoomi päällä. Se taisi olympuskielellä olla "Fine zoom" tjs.. Ota se pois. Ja laita kuvanlaatu samantien "normal" -> "fine", jos oletuksena on huonommalla.
Kameran digitaalinen zoomi on itse asiassa kuvan croppaamista, ja kun kuvakokoa rajoitetaan niin säästetään prosessoritehoa. "Digitaalisen zoomauksen" voi kätevämmin hoitaa kotikoneella rajaamalla kuvaa.. - swrt6
Ja sit on vielä noi sarjakuvaukset joita ei ehkä voi ottaa täydellä kennolla. Jos ei muu auta palauta kamera tehdasasetuksille menu/palautus.
- Olympus_x940
Kiitos todella paljon ! Laitoin tuon hienon zoomin pois päältä ja heti rupes 14MP vaihtoehto näkymään taas ja toimii :--)
Kiitos vielä kerran : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616