Olen yksinäinen tyttö

Maria K

Tä'ytän 16 v. Ei ole kavereita. Mitenkähän kavereita saisi. Minä olen ylipainoinen.

10

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glameri

      Kysyt voiko joku olla sun kanssa en ole itse ylipainoinen mutta aika syrjitty joten tiedän mistä puhun en oo enään syrjitty moi

    • Hi, mikä sinä haluan?

      jos haluatko? laitta viisti minua.

      -munda

    • masterwolf99

      mun kanssa voi ystävystyä ihan kuka tahansa
      mua on kyllä syrjitty ylipainon takia

    • masterwolf99

      mun kanssa voit olla ystävä koksa minäkin olen ylipainoinen ja ymmär sua aivan hyvin

    • Anonyymi

      Sama tilanne mulla

    • Anonyymi

      Mailma on rankaa et kulu riisitautisin sinua syrjitään.Menen partioon tai nuorten kerhoihin kirkon.Eivät tuputa kumpikan uskontoa,ei politikaa.Toinen laita hakun Helsinki mission.Sieltä löydät sivun itsellesi ja asiallesi.Kuin sama Punanen risti,diakonisalaitos.

      • Anonyymi

        Ettekö te vois ruveta kirjeenvaihtoon keskenänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö te vois ruveta kirjeenvaihtoon keskenänne?

        Kannattais aina ensin tarkistaa tuoteselostus, että ei ole glukoosisiirappia.
        Se lihottaa ja on haitallista terveydelle.

        Esim että ei käytä "kevyt"tuotteita.
        Jos katsoo sisältöluetteloa purkin kyljessä, niin lukee; glukoosisiirappi, samoin on karkeissa ym.
        Oikeaa kermaa voi käyttää ja voita.

        Ei myöskään maissitärkkelystä!

        Eikä vehnää ja vehnätuotteita:

        Näillä pikkusiekoilla saa helposti painoa pudotettua.

        http://ruohikolla.blogspot.com/2011/08/fruktoosi-glukoosisiirappi-haitallista.html

        ite käytän intiaanisokeria ja ruokosokeria.

        Ottakaa ehdottomasti yhteyttä toisiinne, saatte mukavan kaverin!


    • Moi. Minä olen vielä kesäkuuhun asti 16 mutta olen siis täyttämässä 17 ja ei mullakaan ole kavereita. Kavereita saat jos asuin paikallasi on nuorisotiloja niin niiden kautta saat varmasti kavereita. Voit myös erilaisten harrastuksien kautta saada kavereita sekä myös eri somejen kautta vaikka ig:n kautta. Hei, mäkin oon ylipainoinen että et ole ainoa. Sun tai mun ei tarvitse näyttää samalta kuin kaikki muutkin. Voit olla just sen kokoinen kuin itse haluat mutta älä muiden takia muuta itseäsi niin kuin minä tein, jota kadun hyvinkin paljon. Jos kaverit puuttuvat painoosi yms niin he eivät ole silloin oikeita kavereita. Jos ne kaverit hyväksyy sinut just tuollaisena kuin olet, eivätkä jätä ulkopuolella niin silloin ne ovat sinulle juuri oikeita kavereita. Minä uskon että löydät oikeita kavereita joiden kanssa sinulla on hyvä olla, tsemppiä kavereiden etsimiseen.

    • Harrastus jutut on ykkönen.
      Joku budo laji vois olla hyvä.
      Judossa kaadutaan jea tehtään koperkeikkoja.
      Karate taasen tehdään jumppasalin parketilla. Siinä ei tarvi kaatua eikä olla notkea.
      Voisit vaikka tedä itsellesi sähköposti osoitteen niin sulle voi kirjoitella. Sellainen osoite mistä ei selviä sun nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe