Haaveilen kevään/kesän prätkämatkasta. Kertokaa kenellä on kokemuksia jos ajelisi Pietarista E95/M20-tietä Pihkovaan ja sieltä sitten E77-tietä Viroon. Millainen oli tien kunto ja onnistuiko rajanylitys sujuvasti vai ei? Kiitos vastauksista!
Pietarista Pihkovan kautta Viroon
2
221
Vastaukset
- LoTjalla reissuun...
Pietarista Pihkovaan on hyvä tie,ohitustiet Hatsina ja Luga,ellei halua koluta keskustan monttuja.Pihkovasta on parempi mennä reittiä Izborsk(vanha linnoitus)-Petseri(vanha luostari) ja Koidulasta yli Eestiin,on hiljaisempi rajanylityspaikka kuin eteläiset raja-asemat.Pihkovassa varo poliiseja "vanha"meininki jatkuu,rokottavat herkästi liikennerikkomuksista! Olen itse menossa heinäkuun lopussa tätä reittiä Eestiin Jögeva treffiin BMW:n LoTjalla ja takaisin reittiä Narva- Ivangorod-Kingisepp-Seltso-Izora(jos pato-tunnelitie on avattu)-Krondstadt-Siestarjoki-Käkisalmi-Lahdenpohja-Sortavala-Värtsila.
- ....kaikki tietää,
En osaa sanoa Sinulle muusta, koska en ole motoristi, mutta onnittelen kohteen valinnasta. Pihkovassa on niin kauniita (Ord.) -kirkkoja, että henkeä salpaa, Irbozkan linnoitus on rakennettu silloin, kun pohjola vielä eli onnellisena palvoen ihka omia jumaliaan ja tuo edellisen kaverin mainitsema Petserin luostari- se on karamelli, namu! Tervemenoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113