Tuning - yritykset

RAHALLASAAJOO

Moro,

Nyt listaamaan kaikki tietämäsi SUOMESSA SIJAITSEVAT autotuning - yritykset, sekä ammattitaitoiset kaverit!

Tarkoitus pistää oma kärry kuntoon, maksakoon mitä maksaa!

Kiitos!

5

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

http://www.sk-autosound.fi/ Muutama vuosi sitten teetätin auton läpikotaisen äänieristyksen (itsellä ei niin tuunaus/stailaus-haluja), veisin varmaan heille uudelleen, jos jotain isompaa olisin teettämässä.

• kiits

Kiitos! Pistämpä hautumaan!

• makkonenh

Tää on mun ensimmäinen viesti koko suomi24 palstalla koskaan, no tästä se lähtee. Eli jos antaisin sulle linkkejä niin tässä menis monta tuntia ja monen monta sivua. Kerro tarkemmin mitä autoosi pitää tehdä, mikä merkki ja missäpäin asut ?

Mut tässä nyt muutamia hyväksi havaittuja ja todella tarpeellisia
      ( muista, että ostat aina vain merkkituotteita, ei hyvää saa halvalla ) :

www.tuningstudio
      Sieltä saa kaiken tarpeellisen ja mitä ei löydy sivuilta niin he etsivät sen.

www.futurez.fi ja www.race.fi
      Myyvät samoja tavaroita, huippulaadukkaat osat, halvat hinnat ja paljon harvinaisempiakin osia mitä et mualta saa.

www.modifiedcars.fi
      Toimitukset suoraan saksasta ja nopeasti ja varmasti.

Kerron sitten lisää kun kerrot mitä etsit. Suhteita löytyy myös moneen suuntaan, joten kysy jos tarvitset jotain tiettyä.
      Ja muista se tärkein jos olet ostamassa jotain puskureita, maskia tai ym samanlaista ja et halua ruveta todella suuriin korjaushommiin niin elä ikinä osta lasikuituisia tuning osia vaan aina laadukasta tavaraa joka on tehty muovista. Ne voi suoraan maalata ja niissä on kiinnikkeeet valmiina ja ne sopii suoraan autoon kiinni ja nämä osathan ovat esim Riegerin tai Mattigin tekemiä. Tai japanilaisiin autoihin Top secret, greddy, HKS ym...

Ps:
      www.radalle.com
      www.vastaheitto.com
      www.time-attack.fi

• LadyPiercing

Tuningstudion tuotteet eivät ole kovin laadukkaita omasta mielestäni, myös odotusaika saattaa venyä ja tilauksien kanssa on ollut häikkää. Eli sieltä en itse tilaisi yhtään mitään..

• beimuri

Ei ehkä niinkään tuning mutta valoissa ainakin löytyy www.autovalot.net

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe