Moro,
Nyt listaamaan kaikki tietämäsi SUOMESSA SIJAITSEVAT autotuning - yritykset, sekä ammattitaitoiset kaverit!
Tarkoitus pistää oma kärry kuntoon, maksakoon mitä maksaa!
Kiitos!
Tuning - yritykset
5
321
Vastaukset
- -
http://www.sk-autosound.fi/ Muutama vuosi sitten teetätin auton läpikotaisen äänieristyksen (itsellä ei niin tuunaus/stailaus-haluja), veisin varmaan heille uudelleen, jos jotain isompaa olisin teettämässä.
- kiits
Kiitos! Pistämpä hautumaan!
- makkonenh
Tää on mun ensimmäinen viesti koko suomi24 palstalla koskaan, no tästä se lähtee. Eli jos antaisin sulle linkkejä niin tässä menis monta tuntia ja monen monta sivua. Kerro tarkemmin mitä autoosi pitää tehdä, mikä merkki ja missäpäin asut ?
Mut tässä nyt muutamia hyväksi havaittuja ja todella tarpeellisia
( muista, että ostat aina vain merkkituotteita, ei hyvää saa halvalla ) :
www.tuningstudio
Sieltä saa kaiken tarpeellisen ja mitä ei löydy sivuilta niin he etsivät sen.
www.futurez.fi ja www.race.fi
Myyvät samoja tavaroita, huippulaadukkaat osat, halvat hinnat ja paljon harvinaisempiakin osia mitä et mualta saa.
www.modifiedcars.fi
Toimitukset suoraan saksasta ja nopeasti ja varmasti.
Kerron sitten lisää kun kerrot mitä etsit. Suhteita löytyy myös moneen suuntaan, joten kysy jos tarvitset jotain tiettyä.
Ja muista se tärkein jos olet ostamassa jotain puskureita, maskia tai ym samanlaista ja et halua ruveta todella suuriin korjaushommiin niin elä ikinä osta lasikuituisia tuning osia vaan aina laadukasta tavaraa joka on tehty muovista. Ne voi suoraan maalata ja niissä on kiinnikkeeet valmiina ja ne sopii suoraan autoon kiinni ja nämä osathan ovat esim Riegerin tai Mattigin tekemiä. Tai japanilaisiin autoihin Top secret, greddy, HKS ym...
Ps:
www.radalle.com
www.vastaheitto.com
www.time-attack.fi - LadyPiercing
Tuningstudion tuotteet eivät ole kovin laadukkaita omasta mielestäni, myös odotusaika saattaa venyä ja tilauksien kanssa on ollut häikkää. Eli sieltä en itse tilaisi yhtään mitään..
- beimuri
Ei ehkä niinkään tuning mutta valoissa ainakin löytyy www.autovalot.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203