Tässä on nyt jo muutaman vuoden ajan eräs puhelinyhtiö (paikallinen) tarjoutunut ostamaan pois lankaliittymiä. Ensimmäiset tarjoukset olivat joitain satasia, sitten tarjous nousi tuhanteen. Emme myyneet. Tämän kevään uusin tarjous oli jo useampi tuhat euroa! Siis yhdestä lankapuhelinliittymästä!?
Miksi näitä halutaan ostaa pois? Ja vielä aivan järjettömillä (?) hinnoilla? Moni tietysti myy, kun on monenmoista kännykkää taloudessa, eikä lankapuhelimeen soita muut kuin lehtikauppiaat.
Onko tässä jotain, mitä ei kerrota?
Lankapuhelinliittymä ja ostoinnokkuus
9
228
Vastaukset
Lankaliittymä tekniikan ylläpito maksaa puhelinyhtiölle rahaa.
Jos on vaikka talo maaseudulla ja sinne tulee lankapuhelinlittymä, niin tulee kalliiksi uusia maantien varrella olevia puhelintolppia, korjata puhelinlankoja myrskyn jäljiltä, kunnostaa rikkimenneitä puhelinkeskuksia vain muutaman asiakkaan käyttöön...
Aika hyvän kuuloisen tarjouksen olet saanut.- 12
Taitaa "liittymällä" omistaa itse puh.yhtiön osakkeita. Ota selvää.
Näin oli ainakin Helsingissä joskus aikoinaan. Kannattaa tarkastaa onko liittymä nykyään tosiasiassa osakeomistus ja onko hinta todellinen markkina-arvo vai ei. Helsingin tapauksessa moni etenkin seniorikansalainen ei edes huomannut tulleensa osakesijoittajaksi ja ansainneensa tuhansia. Vielä useampi tuli huijatuksi...
Vaihda ihmeessä gsm liittymään.... Vanhukset/Yritykset käyttävät tällähetkellä lankapuhelimia eniten. Ne alkaa väistyä kännyköiden tieltä. Kännykän etuna on se, että sitä voi kuljettaa helposti mukana ja olet näin aina tavoitettavissa.
- aloittaja...
Ihan kaupungin keskustan tuntumassa asutaan.
Mutta joo, selityksenä taitaa olla tuo osakeomistus.
Miksi ne haluavat ostaa ne pois?- mietivähän
Vaikka, että osakkeen markkina-arvo on kympin ja sinulle tarjotaan vitonen. Niin monta kuin osakkeita on x 5 €, tulee tiliä. Moni menee halpaan, kun luulee ilmaista rahaa saavansa, vaikka mahdollisuus olisi saada enemmän. Normaalia kapitalismia, tyhmät ja köyhät maksaa.
- Älä myy
Minullakin on kaksi puhelinyhtiön osaketta ja ostotarjouksia on tullut useampi, tämä kertoo siitä, että osakkeen arvo on tulevaisuudessa nousemassa ja listaamattomana yhtiönä osingot ovat verovapaita, joten näihin sijoittaminen on kannattavaa.
Minä en aio myydä osakkeitani lähivuosina, päinvastoin ostan lisää jos sattuu kohdille, sopivaan hintaan.
Tiesitkö, että lankapuhelinliittymällä ja puhelinyhtiön osakkeella ei ole nykyjään mitään tekemistä keskenään, joten lankapuhelinta ei kannata pitää jos sitä ei välttämättä tarvitse.
- Epä Luuloinen
Luulen, että Olof Palmeella ja Kennedyllä on asian kanssa tekemistä....
- dipl. parturi
Mutta onneksi Timo T.A. ratkaisi senkin ongelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144