Kylläpäs

ei mitään tolkkua

on muuttunut vittuimaiseksi nuo lentoajat finnmatkoilla lähdöt 20:35 perillä 23:45
paluu lähtee 01:15 suomessa 04:10 menee perseelleen molempiin suuntiin mennessä...täytynee vaihtaa matkatoimistoa lentojen takia..aikaisemmin olin katsovinani että myös tiistaisin olisi lähtöjä nyt ei ole enää, vain maanantaisin...

13

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :....)

      Meillä ainakin lähtee aamulla lento sinne ja iltpäivällä pois....... :D

      • mietin vaan

        Niin ainakin jos teillä on eri matkayhtiö....mutta jos finnmatkojen kautta niin tuskinpa nuo koneet tyhjänä ajelevat aina pois ja sitten hakemaan.


    • tatu 78543

      Fnnmatkojen kautta on ti aamulähtö varattuna heinäkuussa.Saas nähdä peruuko lennot kokonaan.

    • mietin vaan

      Ainakin ovat lopettaneet myynnit tiistailta, tuskinpa koko kautta on myyty loppuun tiistain osalta....No aika näyttää mutta ainakaan noilla lentoajoilla en itse lähde finnmatkoilla menee päivät hukkaan molemmista päistä...sääli vaan kun on tuttu hotelli vain finnmatkojen kautta mutta on siellä tullut oltua muissakin harvemmin sieltä ihan huonoa saakaan kun eivät ota listoilleen....

      • sunny beach

        meilläkin oli varattuna kesäkuussa ti-aamulähtö Bulgariaan ja eilen tuli postissa kirje, että "tiistain lentosarja on peruttu kokonaisuudessaan ohjelmastamme..."..meille tarjottiin tialle just noi yölennot..ja 5% alennusta. Alennus ei ole oikeastaan alennus, koska aamulento-matkapaketti maksoi jo silloin kun varasin 5% enemmän kun tämä yölento-paketti. HARMITTAA!! Meillä 3 lasta ja nuorin on vauva.


      • jepa12345
        sunny beach kirjoitti:

        meilläkin oli varattuna kesäkuussa ti-aamulähtö Bulgariaan ja eilen tuli postissa kirje, että "tiistain lentosarja on peruttu kokonaisuudessaan ohjelmastamme..."..meille tarjottiin tialle just noi yölennot..ja 5% alennusta. Alennus ei ole oikeastaan alennus, koska aamulento-matkapaketti maksoi jo silloin kun varasin 5% enemmän kun tämä yölento-paketti. HARMITTAA!! Meillä 3 lasta ja nuorin on vauva.

        On kyllä ajat niin p**seestä että tuskin hirveästi myyvät....Laittaisivat paremmat lento ajat niin olisi kysyntääkin....Isolla osalla varmaan on kumminkin kyydit kentälle kuka hullu tulee aamu viideltä kentälle hakemaan. Lähteminen voi tapahtua silloin mutta ei paluu.


    • ollaanko persaukisia

      Ny ne on peruneet kanarian 8-10 kuukaudet ja ja osan Bulgariaa. Mitähän seuraavaks perustaan vai paneeko koko firma lapun luukulle.

    • sunny beach

      sama juttu meillä, meiltä peruttiin ti lento ja tarjottiin yö-lentoa, ilmaiset ruuat ja 5% alennus. Meitä on 2 aikuista ja kaksi lasta 12 ja 15.

    • lallaallaa

      Juu onhan noita matkatoimistoja muitakin...Ainakin lomamatkoilla on sekä edulliset hinnat, että hyvät lentoajat....taitavat olla parhaat ainakin itselle.....ja sieltä on matkakin varattuna...enää reilu pari viikkoa menoksi :)

    • Muistakaa, että Alma-tour lentää usein päivällä ja on kohtuu hintainenkin. ja minä en ole mainostaja, vaan yksityishenkilö.

    • väistäkää tuota

      Ei mitään tolkkua,mietin vaan (2), sunny beach (2) ollaanko persaukisia,
      lallaallaa.
      Viisi nimimerkkiä, 7 kommenttia.

      Näin täyttää ylläpito sivuja.

    • sunnybeachkävijä

      Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että ylläpito täyttäisi sivuja? Olen tullut katsomaan tätä palstaa ensimmäisen kerran varmaan joskus huhti-toukokuussa ja olen jo useaan kertaan nähnyt miten joku syyttää ylläpitoa viestien kirjoittelusta. Kiinnostaisi tietää mistä tämä on saanut alkunsa? Luuletko että ylläpidolla todella olisi aikaa kirjoitella kaikille palstoille viestejä?
      Jos tarkoitat että sheriffit kirjoittelisivat palstoilleen niin siihen heillä kai on oikeus, koska ovat ihan tavallisia palstalaisia joilla vaan on oikeudet poistaa törkyviestejä, tuskin heillä on aikaa töiden, harrastusten ja viestien poistelun jälkeen enää muuhun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe