Tykkääkö poika minusta?

vesiiiiii--

Hei! Olen kasiluokkalainen tyttö, ja mietin, tykkäisikö ihastukseni minusta. Olen TOSI ujo ja ihastukseni vielä ujompi. Olen tykännyt ihastuksestani melkein koko seiskaluokan, muttei hän ollut silloin kiinnostunut minusta. (Hän tiesi, että tykkään hänestä.) Nyt puoli vuotta sitten ihastuin häneen uudelleen, ja tällä kertaa palavasti. En saa häntä pois mielestäni millään ja olen AIVAN hulluna häneen. Hän ei (luultavasti?) tiedä, että tykkään hänestä. Kerran kuulin jonkun huhun, että yksi randomtyyppi oli Facebookin chatissa kertonut ihastukselleni, että tykkään hänestä ja kysynyt pojalta, tykkääkö hän minusta. Hän oli vastannut että ei todellakaan. Saatuani tietää tuosta sydämeni murtui pahemman kerran, mutta en edes tiedä, onko koko juttu totta, kun se on vain huhu. Mutta minusta tuntuu nyt, että ihastuksellani VOISI olla jotain minua kohtaan. Tunneilla katselen aina häntä, ja hän katsoo minua usein takaisin, ja vilkuilee, kun en katso. Aina kun hymyilen minulle, hän hymyilee takaisin. Kaverini kerran kertoi, että kun olin pakkaamassa kirjoja reppuuni, niin ihastukseni, joka oli istunut minua lähellä, oli tuijottanut minua vaikka kuinka kauan. Sitten kun kaverini oli katsonut ihastustani kysyvästi, poika heti kääntyi nopeasti. Tämä on tapahtunut toisenkin kerran. SItten joskus ulkona, ollessamme kaukana toisistamme, me katsomme toisiamme joskus tooooooodeeella pitkään ja hän hymyilee minulle. Välillä taasen minusta tuntuu, ettei poika välitä minusta yhtään. Emme puhu ikinä mitään, koska olemme molemmat niin ujoja. Voisiko pojalla olla tunteita minua kohtaan? Toivoisin niiin, että olisi.

64

4652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Aina kun hymyilen minulle, hän hymyilee takaisin."

      Oletko varma, ettei kyseessä ole peilikuvasi?

      • vesiiiiii--

        Hups :----D vasta ny tajusin kirjoitusvirheen ::DDD olin eka sillee et wtf xD siis joo tossa pitäis lukee et aina kun hymyilen hänelle, hän hymyilee takaisin. :)


      • nimetön-96

        mitä sä täällä terrorisoit ja tyrmäät toisten haaveet/tunteet iän perusteella. paljos penikalla on ikää? muisaki keskusteluisa tällä alueella vaan tyrmäät toisten jutut esim:"Elävä todiste jälleen siitä, että 13-vuotiaiden ei kuulu seurustella vaan leikkiä nätisti hiekkalaatikolla." elä terrorisoi täällä ja hommaa oikeeta tekemistä.


      • nimetön-96 kirjoitti:

        mitä sä täällä terrorisoit ja tyrmäät toisten haaveet/tunteet iän perusteella. paljos penikalla on ikää? muisaki keskusteluisa tällä alueella vaan tyrmäät toisten jutut esim:"Elävä todiste jälleen siitä, että 13-vuotiaiden ei kuulu seurustella vaan leikkiä nätisti hiekkalaatikolla." elä terrorisoi täällä ja hommaa oikeeta tekemistä.

        Näin se asia vain on.


      • nimetön-96
        Tomegle kirjoitti:

        Näin se asia vain on.

        mutta tartteeko sitä terrorisoida/provosoida?


      • 77+5
        nimetön-96 kirjoitti:

        mitä sä täällä terrorisoit ja tyrmäät toisten haaveet/tunteet iän perusteella. paljos penikalla on ikää? muisaki keskusteluisa tällä alueella vaan tyrmäät toisten jutut esim:"Elävä todiste jälleen siitä, että 13-vuotiaiden ei kuulu seurustella vaan leikkiä nätisti hiekkalaatikolla." elä terrorisoi täällä ja hommaa oikeeta tekemistä.

        kenelle toi viestis oli tarkotettu????


      • 5+3
        77+5 kirjoitti:

        kenelle toi viestis oli tarkotettu????

        Tai siis tarkotan että ap kirjoitti vähä väärin sanoessaan näin: "Aina kun hymyilen minulle, hän hymyilee takaisin."

        Eli ap tarkoitti varmaa että kun se jäbä hymyilee sille (eikä se ite muija) ni se jäbä hymyilee takas ;D

        ja kun toi nimimerkillä Tomegle kirjoitti ton saman lauseen ja lisäks että :"Oletko varma, ettei kyseessä ole peilikuvasi?" ni etkö jo tajua ;D


      • nimetön-96
        77+5 kirjoitti:

        kenelle toi viestis oli tarkotettu????

        tomeglelle


      • nimetön-96
        5+3 kirjoitti:

        Tai siis tarkotan että ap kirjoitti vähä väärin sanoessaan näin: "Aina kun hymyilen minulle, hän hymyilee takaisin."

        Eli ap tarkoitti varmaa että kun se jäbä hymyilee sille (eikä se ite muija) ni se jäbä hymyilee takas ;D

        ja kun toi nimimerkillä Tomegle kirjoitti ton saman lauseen ja lisäks että :"Oletko varma, ettei kyseessä ole peilikuvasi?" ni etkö jo tajua ;D

        tai sä et oot lukenu tätä keskustelua sillon ku vastasin tuohon kommenttiin tomeglelle...


      • Hani
        nimetön-96 kirjoitti:

        mitä sä täällä terrorisoit ja tyrmäät toisten haaveet/tunteet iän perusteella. paljos penikalla on ikää? muisaki keskusteluisa tällä alueella vaan tyrmäät toisten jutut esim:"Elävä todiste jälleen siitä, että 13-vuotiaiden ei kuulu seurustella vaan leikkiä nätisti hiekkalaatikolla." elä terrorisoi täällä ja hommaa oikeeta tekemistä.

        Kuule han, Mä oon 12-vuotias eikä mua kiinnosta mitkään hiekkalaatikot., vaan pojat.


      • Hani kirjoitti:

        Kuule han, Mä oon 12-vuotias eikä mua kiinnosta mitkään hiekkalaatikot., vaan pojat.

        Kannattaisi perehtyä siihen kielioppiin, eikä poikiin.


      • Kaappikello69

        XXXXDDDD


      • ...........
        nimetön-96 kirjoitti:

        mitä sä täällä terrorisoit ja tyrmäät toisten haaveet/tunteet iän perusteella. paljos penikalla on ikää? muisaki keskusteluisa tällä alueella vaan tyrmäät toisten jutut esim:"Elävä todiste jälleen siitä, että 13-vuotiaiden ei kuulu seurustella vaan leikkiä nätisti hiekkalaatikolla." elä terrorisoi täällä ja hommaa oikeeta tekemistä.

        Vittu mä oon 10 ja meidän luokal on ollu jo jotain kuus suhdetta ja mä oon ollu niistä kahessa


      • Vittukuootswaag

        miltä ny tuntuu? VITTU JES OON 5 LK JA MUL OLI VITUN KESTÄVÄ SUHDE! MENTII NII KAUASKI KU LEIKITTII ET NUKET HARRASTI SEKSII OMG XDDD ok ei saa kiusata mut näin se on :c


      • enkä hymyille


    • kysymään vaan

      "joku randomi kertoi" älä sinä mitään randomeita kuuntele, voivat ihan kiusallaan valehdella. Et voi tietää pitääkö hän sinusta jos et kysy häneltä itseltään.

      • Anonyymi

        Tässä on pointti. Jos joku jotain sanoo, joku "randomi" se voi vain kiusallaan sanoa. Et tiedäkään kuinka ihastunut hän sinuun on, vai onko yhtään? Kyllä se ainakin kuulostaa että tunteita on...


    • vesiiiiii--

      Nii sitä mäkin ajattelin. En vaa uskalla millää mennä puhumaa sille ku pelkään et menetän sen kokonaa :3

    • kysymään vaan

      olet jo menettänyt sen kokonaan jos et aio edes yrittää. Tuskin kukaan poika pahastuu jos saa suht kivan näköseltä tytöltä huomiota, itse en ainakaan. No niinno en mä voi tietää miltä näytät mutta oletetaan että ihan kivalta ;)

    • vesiiiiii--

      Joo :D

    • Spose

      Kysy vaikka facessa jotain. Jos se poika on ujo niinkuin tuossa mainitsit niin en kyllä usko että pahastuu jos jotain kysyt. Se on livenä ehkä vaikeempi tehdä kun tuo ihastuksesi esittää "ettet kiinnosta" häntä kun hänen kaverinsa ovat lähellä.
      Kysy facessa jotain, ei se pure.

    • vesiiiiii--

      Ok, kiitti vinkistä. Tuo viesti, jossa sanottiin, että menetän pojan kokonaan, jos en uskalla mennä puhumaa, avasi silmäni. Taidan mennä sittenkin sanomaan hänelle jotakin, koska en todellakaan halua menettää poikaa!

    • kysymään vaan

      That's the spirit! Tsemppiä sulle, kiva jos musta oli apua :D nyt pitäis vaan omaan päähän takoa toi sama ;)

    • tietoa :P

      Aika hyviä vinkkejä mut pitää varoa ettei siitä seurustelusta tule sillasta facebook tai tekstari seurustelua. Pitää tavata livenäkin ja uskaltaa jutella muuten vaa. Mul kävi niin et ihastukseni katto mua just samalla tavalla eli aina välillä ja me hymyiltiin ja välillä puhuttiin. Eniten puhuttiin bussissa koska oli pitkä kotimatka mut kuitenki se sit lähetti mulle tekstarin et se tykkää musta ja mäkin lähetin sil et tykkään siitä ja sit me ei tehty paljon mitään ku soiteltiin ja tekstailtiin. Kun kohdattiin livenä oltiin ku ei tunnettais ees toisii...:( Ja mikä kamalinta, mä lopetin suhteen mut tykkään siit edelleen mut en haluu ruveta seurustelee koska en haluu et siitä tulee taas joku tekstari suhde.

    • vesiiiiii--

      Juu, kiitti vastauksista. Mä ny yritän mennä sanomaa sille et tykkään siitä, mun on PAKKO! :D Oon aiva stressaantunu ja "kuset housuissa" koko aja ku jännittää niin paljo xD

    • jokuvaa96

      elä turhaa jahnukoi anna mennä vain ja ei tosiaan kannata uskua joitaki radomkavereita jokka sanoo et se ei tykkää sust tai tykkää ymymym. on aika yleista et kusetetaan et joku tykkää susta tai ei tykkää. paras kaveri meni siihen kusetukseen lankaan ku yhet vitun leijat ja yks tyttö alko selittään sile et se tyttö tykkää siitä(mukamas) iteki sile sanoin et ne kusettaa ei uskonu ja se kysy facepookisa asiasta ja vastas no vittu ei kiinosta. se kerto sen muutamale vääräle kaverile sen ja saa kuula siitä yhä ja tästä on jo yli vuosi.kaveri lähti pois paikalta ja samat leijat yritti muleki jtn paskaa selittää et joku tyttö tykkää musta. tuumasin vaan et en usko ennen ku se tieto tulee varmasta lähteestä tai ite tytöltä en usko paskanpuhujia ja välittäkää tämä viesti tytöle. että näin

    • lovegiirl

      Kantsii rohkeasti tehä aloite jos se on tosiaan niin ujo. Trust me, oon ite tyttö ja onnistunut ja älä pelkää pakkeja koska niit ei tuu jos et päätäpahkaa mee kysymään, lähene vaan sitä hitaasti ja anna huomiota, ei sen tosiaan luulis pahastuvan :))

      Joskus kantsii olla rohkee!

      • jokuvaan96

        näin juuri!


    • Janne panne papana

      kerro miten kävi sitte täällä,pliis? =)

    • daadadaa

      if you don't ever ask, the answer is always no. if you don't ever move on, you're always at the same place :) eli mee puhuun sille :) ei sulla oo mitään menetettävää jos et oo ikinä saanu sitä (=

    • vesiiiiii--

      Moi taas pitkästä aikaa! En oo viel saanu sanottuu sille pojalle mtn, koska ei ole tullut sopivaa tilaisuutta. Lisäksi yks paskanaama tunki siihe väliin liehittelemään poikaa. Mutta peli ei ole vielä menetetty, koska poika ei tunnu tykkäävän ainakaan paljoa tuosta toisesta tytöstä ja poika hymyilee mulle usein ja välkillä vaihdetaan pitkiä katseita. =) vielä ku tulis hyvä tilaisuus kertoa!

      • :0

        koita hankkiutua vaik jollekki samalle tunnille sen kaa tai johonki vastaavaan tilantreeseen


      • vesiiiiii--
        :0 kirjoitti:

        koita hankkiutua vaik jollekki samalle tunnille sen kaa tai johonki vastaavaan tilantreeseen

        Mä oon sen kaa samalla luokalla ja vielä samassa ryhmässäkin, onneks :) Mulla on ihania englannintunteja, kun opettaja arpoi taas kuun alussa uudet istumapaikat, ja mun ihastus joutui mun taakse istumaan. Sitten aina englannintunneilla se siirtää pulpettinsa melkein mun tuoliin kiinni ja sitte kun kävin palauttamassa sanakokeeni opettajalle ja palasin takaisin paikalleni, niin poika katsoi minua pitkään!


    • Janne panne papana

      Taistele vesiiiiii- ;D Mä luotan siihe et sä hoidat homman kotio,jos et hoida ni oon suhu ikuisesti pettyny ja plaa plaa =) LUPAAT kertoa sitte et miten kävi ku on se tilaisuus tullu kohalles yms. :P

    • vesiiiiii--

      Joo totta kai aion! Vaikka homma epäonnistuisiki! ;D

      • miten on menny

        no,ootko viel kysyny jotai silt?


    • no?

      Onko mitään tapahtunut?

      • vesiiiiii--

        No on meillä pientä flirttailua ollu, mut en oo vielä menny puhumaa sille mitää. Oon kyllä ajatellu tavoitteeksini että menen sanomaa sille tunteistani ennen kesäloman alkamista.


    • hetkinen...

      joko mul on aika helvetin samanlainen tilanne tai sit tiiän kuka oot

      • vesiiiiii--

        Mun ihastus ei kyl puhu aiva tolla tavalla mut mistä päi Suomee oot? :D


    • mutta...

      eipä muute ookkaa.ei mitää

    • vesiiiiii--

      Jeejee ny mä aion kohta kirjoittaa sille mun ihastukselle viestin Facebookissa kun en millää uskalla mennä päin naamaa sanomaan :::::DDDDDDDD kerron sit mitä se vastaaa

    • vesiiiiii--

      Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ny kerroin :o katotaa mitä vastaaa :))

    • vesiiiiii--

      APUA ny se on nähny sen viestin! Se varmaa näki sen jo eilen mut se ei oo vieläkää vastannu mitään! Apuaaaaaa! Äsken koulussa oli matikkaa ja me mentiin tietokoneille ja sit se meni facebookiin ja olin sillee ou shit mut ei se oo vieläkää vastannu mitää! Se kyllä tänää koulussa katto mua sillee erikoisesti et ei se oo ennen mua niin kattonu, ei siis pahalla tavalla, vaan sillee jännällä ilmeellä :) en o saa selittää. Mut oikeesti mä vajoon maan alle jos se ei vastaa mitään ku se poika on niin ujo nii ei se varmaa ees uskalla myöntää et se ei tykkää musta. Joo vähä sekavaaaaa, mut OON AIVAN PANIIKISSA mitä mun pitää tehdä?????????????

    • vesiiiiii--

      Ja ai niin joo sit mun kaveri vielä sanoi et se poika oli yhelle kaverillee selittäny jotakin (ilmeisesti mun viestistä) sillä poika oli koko ajan vilkuillut muhun päin ku oli puhunut. Sen ilme kuulemma oli ollu sellane hymyilevä :))

      • mää se taas täällä!

        Mitä tarkallee ottaen kirjotit sille facebookis ;D Heh heh,aikas jännä tilanne sulla ;D Jos se ei oo vastannu vielä tai ei tuu vastaamaan mitään tohon viestiis niin teepä sitte niin että joko a) keräät voimaa & rohkeutta ja menet sanomaan sille päin naamaa että onko sillä tunteita sua kohti tai b) kun ootte samaa aikaan paikalla facebookis niin kirjota sille keskustelus joku viesti mis kysyt sen tunteita sua kohtaan.Tai keksi jokin muu tapa miten saat sen vastaamaan sulle :D

        Suosittelen että teet ton a) kohdan mitä sulle ehotin... :P Mieti asiaa vaikka näin,kun kysyt siltä sitä päin naamaa niin et oo ainut kellä voi sydän heittää pari volttia jonnekin suuntaa,oon varma että te molemmat ootte vähä ns. "paniikissa" kun kysyt tota siltä : D


    • moi (:

      oon vähä myöhäs lukemas tätä mut mua jäi mietityttää et vastasko se sulle ja mitä??:)) mulla itellä vähä sama juttu mut en uskalla tehä mitää ! oon kans aika ujo :D pelkään et se ei tykkää musta ja kaikkee :D

    • mitä jos

      ehkä se on varattu

    • Hani345

      moi
      olen 14 vuotias ja kysyn vaan sitä että tykkääkö se musta jos se kysyy liika tunilla että onks sulla juomapulloo ja sanoo mulle moi ja kattoo mua melkein koko ajan tunneilla en saa sitä mielestä hetkesksikään

      • Sinkun paska

        Voi olla. Ei se sitä välttämättä tarkota mutta voi olla. Kannattaa kysyä siltä, mutta jos et oo kertonu sille tunteistasi nii kerro. Ite tein ihastukseni kanssa silleen että:
        1. Herätä sen huomio.
        2. Kerro sille.
        3. Kysyä puhelin numero.
        4. Kysyä pitääkö se musta.
        Mulla kävi paskasti ja tyttö ei pidä musta ja tuntuu siltä että se on alkanu vältellä mun seuraa... No ainahan voi käydä parempi tuuri... Mutta kyllä mä aijon saada sen vielä joskus!


    • panikoiva1

      oon ihastunut mua alempaan luokka laiseen ja on väitetty et se tykkää musta se on mua puolta päätä lyhyempi ja tosi söpö aina kun se kävelee mua vastaan mahas poltaa meillä on sama koulu reitti mitä teen jos keron sille se nauraa ja levittelee nii et koko kaupunki tietää se ois noloa mua kohtaan. mitä teen??? se kattoo mua ulkona ja mä sitä! apua!!!!

      • teamsinkku

        Kannattaa kertoa. Siinä voi kyllä käydä huonosti, mutta jos ihastuksesi nauraisi ja juoruaisi niin kannattaisi harkita vielä. Ei kukaan (luultavasti) juorua tälläisitä asioista. Se on silleen, että jos kerrot sille niin:
        10% mahollisuus nauruun
        60% ei tapahdu mitään
        30% se pitää susta
        ja muista että ihastuksen kanssa kannattaa toimia hitaasti. Ite kiirehdin liikaa ja se vaikeutti asiaa hyvin ikävästi.


      • Söpöliinini<3

        Hei panikoiva1!

        Taidan tietää kuka oot... ;) Olen tyttö, joka on ihastunut koulussa yhden ylemmällä luokalla olevaan poikaan, oon sitä n puolta päätä lyhyempi ja meil on sama koulumatka:) En tiä mis asut, jten en voi olla varma...


    • 123764gh

      no mites kävi vesiiiii

    • tiedonjanoinen

      jjoo kerroo et mite kävi :DD; D

    • help pls

      Oon ollu jo yli vuoden ihastunu yhteen jätkään. Oon huomannu et seki on ollu yhtä kauan kiinnostunu musta ja meillä on ollu silmäpeliä .Sitte yhtäkkiä se laitto sydämen yhen toisen tytön kuvaan facessa. Tää jätkä ei kyllä yhtää ees vaikuta pleijeriltä , koska pikemminki ujommanpuoleinen. Oon yrittäny et mitä se vois tarkottaa , mutta en tiedä.
      Oisko apua?

      p.s Varmaan heti aattelette että mun pitäs tehä alote , mutt en itekkää näis asiois oo hirveen rohkee nii...

    • a.n2

      No mä oon ihastunut yhteen poikaan ja kysyin siltä että tykkääkö
      se minusta? mutta se ei vastannut mitään mistä nyt tiedän että pitääkö se
      minusta?

    • Kerro1

      Vesiiiiii miten kävi me halutaan tietääää

    • muuaneräs

      Olen tosi kiinnostunut tästä aloittajan jutusta!! Kerro kaikki.

    • Rakkaus on IHANAA!

      Moi! Mulla on yks tttttttooooooooooooooooooooooooooosi söpöö ihastus ja sitte tällee... sitte mun kamu kerto et se oli lähettäny jo toiselle tytölle viestejä ja kaikkee tämmöstä, mun sydän murtu ja halkes... mä ajattelin et kaameta mun ihastuksella on jo mielitietty! ),: mä olin niin kauhuissaan, mut koulus huomasin et se kattoo mua ja naurattaa mua esim kaikkee hassua tekee, sitte koulu matkallla se meni musta ohi ja hymyili.

    • ESJONNE6969

      after 4 years close to 5 and vesi never telled us what happened. Asia on ny täys mysteeri

    • Jööööööööööööö

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta

      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä

      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI

      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!

      Vain 3 minuuttia ja tulet

      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän

      kertoi,että hänen

      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ

      FUSKAA!!!

      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.

      Ota esille kynä ja paperia:

      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,

      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet

      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä

      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden

      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa

      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden

      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle

      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota

      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta

      pidät kovasti mutta et

      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut

      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle

      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön

      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja

      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi

      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin

      kuluessa siitä, kun

      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet

      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.

      Erittäin merkillistä,

      mutta se tuntuu

    • ei_toiminu

      Jööööööööööö koitin tuota hommaa ja kun siinä sanottiin että kohdassa 3 on sen nimi jota rakastat niin siinä on mun vihollisen nimi ja muutenkin rakastan kohdan 1 nimistä henkilöä että tää juttu meni vähän perseelleen

    • Anonyymi

      Vesiiiiii voitko kertoo mitä kävi vaikka ootkin jo aikuinen pliidee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe