oon 13 aika pritsakka tyttö nähny kaikkee ja kokenu kaikenlaista. NYtten ois mukava tutustuu tytttöihin ja poikiin ja toivon että saisin uusia tuttavuuksia tätä kautta. :)) Oon bi-sexsuaali 160,6cm siniset/vihreet silmät vaihtelee koko ajan ruskeet aika pitkät hiukset ;) Voitaisiin vaihtaa elämän kokemuksiaa jn.. Sitten ois kiva jos jotain tyttöö alkais enemmänkin kiinnostaa niin voitaisiin jossain vaiheessa tavata treffejen merkeissä, mutta mieluiten oisit tästä Oulu-Läänin suunalta sitten :)) Asun itse Haapavedellä.
S-postini on: [email protected]
Alkakaahan skrivaan mulle C;
-97 syntyneelle uusia tuttuja ja symbatiaa?
tytsy^^
5
93
Vastaukset
- sinkkonenc
Vaikutat ihan mielenkiintoiselta, mutta olen kohta 12v ja hetero :/ eikai haittaa?
- tytsy^^
joo siis ei haittaa :)
- poika-.,,,.-
Oho, nyt osu jo lähelle,, mutta oon 19v eli aivan liian vanha sulle.
Mä oon 13 w tyttö Satakunnasta (eli aika pitkältä), mut vois olla ihan kiva tutustuu :))
- tytsy^^
jooo lähettäkää viestii mun sähköpostiini ja ei se haittaa vaikka oot 19w tutustuu voi :)) No ei haittaa vaikka oot kaukaa kesällä reissailen paljon :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818