Kertokaapa, millaset tytöt teille kelpaa.
Saako olla silmälaseja? Pitääkö olla laiha vai lihava? Tumma vai vaalea? Pissis vai tavallinen? Iso- vai pienirintainen vai onko väliä? Tyhmä vai fiksu? Millanen luonne? Muuta?
Ite olen 14v. tyttö. Olen 170cm pitkä. Minulla on silmälasit. Olen laiha (painoindeksi 15). Vaalean ruskeat pitkät suorat hiukset. En ole pissis. Olen hyvin pienirintainen. Keskiarvoni koulussa on 9.3. Olen ujo. Elikkä kelpaisko teille tämän tyyppinen tyttö?
Millanen tyttö kelpaa pojille?
33
1084
Vastaukset
- WHY?!?
miks te tuutte hakemaan tääältä hyväksyntää?:D
- liian vanha
Jos olisi enemmän painoa ja enemmän ikää, niin kyllä tuollainen tyttö kelpaisi. Omalta kohdaltani voin sanoa, että kyllä painoindeksi 15 on jo liian laiha.
- 16v. poika
No ihan varmasti kelpaisit =)) minulle ainakkiin.
ja noihin kysymyksiin =) saa olla silmälasit miksi ei ? ne näyttä joillakin todella seksikkäältä =) ja onhan se tietenkin omaksi parhaakseen etä näkeekin jotain =)
Ja tuosta laihasta / lihavasta : tyttö saa esim painaa vaikka 70 kg mutta hoikka on toki aina mieluisampi =))
JA tumma ja vaalee käy molemmat yhtä hyvin =)
mutta en kyllä mitään pissistä kaipaa, tavallinen kiva tyttö käy mainiosti.
ja noi rinnat : ne on semmoset ku sille on luoja luonu, ei ne oo niin tärkeet, mutta mielummin ottasin pieni rintaisen kun jonku dd kuppisen =) pienet on ihanat =)
en usko että kukaan on tyhmä =) mutta ei se tietokaan pahaks oo , mutta ei kyllä tarvii missään nimessä olla mikään ruudinkeksijä :D
luonne on hyvä olla : rehellisyyttä tarvitaan eniten , kohtuu rauhallinen toki saa irrotella välillä =)) lempee ja tulee muitten kanssa juttuun .
Ei tähän mitää oikeeta kaavaa ole, jokainen on semmonen kuin on , se vaan että joittenkin pitäs se ymmärtää =) ja varmasti kelpaat pojille älä hätäile kyllä se oikea vielä tulee =)) ja jos lisää haluaisit keskustella niin olen mieluusti mukana vaikka mesessä =) - mmaaaaaaaaaa
no entäs minä?
on toooosi puhelias ja melkeinpä takertuva :( todella sosiaalinen kavereiden kanssa, hieman ujo vieraassa porukassa, oon pitkä ja tosiaan painan 70 kg.
tykkään tosi paljon eläimistä ja pidän niiden puolia. ( en oo mikää " voi ku toi koira on södeeeeee, pakko saada kax tollasta!!11") vaan ihan kunnolla eläinrakas. koulu on mulle tärkee, jotta pääsee töihin, mutta vapaa-ajalla mulla on paljon aikaa. en ole hikke! pukeudun hieman poikamaisehkosti, mutta ihan tyttöjen vaatteet on :D ( ei ole: loköfarkkuja ja räppilippiksiä ym vaan yksinkertainen toppi ja huppari/neule jne) en laita hiuksiani "kauniisti" koska en osaa tehdä mtn hienoja kampauksia :( harjaan vain tai laitan ponnarin tai hiuspannan.
mitä pojat sanotte? oonko ihan luotaantyöntävä? :( rehellisiä vastauksia- juuu-u
ai luotaantyöntävä?? hehe hyvä juttu. melko lailla täydellinen vastakohta! :)
- moikkamoimoimoi
noh, kelpaisinko minä? Olen 15-vuotias , blondit hiukset, 160cm pitkä, painoa joku 40-43 kg, aika räväkkä tyttö :D , tykkään vauhdista ja vaarallisista tilanteista :D
Jösses.... perkele, nyt vähän itsetuntoa tytöt hyvät!
Siis mitä helvettiä oikeesti, tullaan tänne kysymään kelpaako sellasena kun on? Ja sitten jos ei kelpaa jollekkin niin pyritään muuttamaan itteensä.
Jos sä et kelpaa jollekkin sellaisena kun oot, niin haistata suosiolla ko. henkilölle paskat.- Kaizzzu
Sanoisin että ihannetyttöni on mielellään silmälasipäinen ja ärrävikainen, BMI mielellään vähinään 28,5 ja luonteeltaan kunnon pissaliisa. Tai ehkei sittenkään.
Ihmisiä on joka lähtöön ja jokainen kelpaa sellaisenaan, ei ole tarvetta asettua johonkin muottiin kelvatakseen pojille. Onhan se totta että tietyillä ominaisuuksilla varustetulla tytöllä voi käydä flaksi paremmin mutta imo jokainen on kauneimmillaan omana itsenään ja hyvä niin.
Huolestuttavaa jos nuoret tytöt tulee suomi24 kyselee minkälainen pitää olla että pojat tykkää... Ei pahalle niitä kohtaan jotka tännekin avautuvat mutta ITSELUOTTAMUS ON KAUNISTA!!
vielä lisätäkseni, uskoakseni jokainen tykkää erilaisista henkilöistä.
- älä moiti muita
saahan sitä aina kysyä, eikä kukaan ole puhunut mitään kenenkään muuttamisesta. Saatko sä sit jtn egoboostia kun tuut toisille vittuilemaan itsetunnosta, jos on huono itsetunto pari rohkaisevaa sanaa voi tehdä ihmeitä.
Ei, en saa. Enkä muuten vittuillut, jos siltä kuulosti niin en saanu asiaani kunnolla selväks. Kerroin vaan oman mielipiteen siitä ettei pitäis ajatella niin että "kelpaanko tälläisenä".
- poika 16v
Juu tytöt itseluottamista vaan lisää ja kun mukava poika läytyy reilusti vaan juttelemaan , semmosta moni arvostaa =)) ja toi nimim : moikkamoi.... varmasti kelpaat =)) älä hätäile =))
- olevarma
no kun sä itse olet varma itsestäs nii se yleensä toimii. ja tossa iässä moni on vielä pienrintanen eli älä siitä murehdi. Ja en mä ainakaan tykkää sellasista tytöistä jotka eivät tykkää itsestäänkää ja jotka edes mielessäänkää haukkuu itseään. Toivottavasti tää autto sua :)
- -..........
Kauneus on katsojan silmässä. Osa voi ajatella että olet ruma, osa voi ajatella sinun olevan kaunis/nätti/söpö jne.
Miksi et hyvä tyttö syö? Jos painoindeksisi on 15 ja näytät kävelevältä luurangolta, ei kyllä kauneudesta voi kauheasti puhua. - 3+1
Joopa joo. Oon 14 v. 160cm/50kg/75B ihan siedettävän nätti (tosin tavallisen ruskeat hiukset ja vihreät silmät ilman mitään sen kummenpia sinisen tai ruskean vivahteita) Niin ja onhan mulla silmälasit muutta siirryin vähän aikaa sitten piilareiden käyttöön. Luonne on kohdillaan (olen hieman ujo, mutta päässyt jo siitäkin hieman eroon) Mutta... siinä on se yksi mutta joka sitten pilaa kaiken -.- Ja eipä siitä sitten sen enempää.
Niin ja en tullut kysymään "kelpaisiko tälläinen?" (Tiedän että olen viellä todella nuori, mutta...) olen jo tuon yhden "mutan" takia luopunut kokonaan toivosta. - --------------------
Ja se mutta on? Aika pöljää ettet uskalla edes anonyyminä sanoa mikä vaivaa, ja siltikin kaipaat hyväksyntää vaikka kukaan ei tiiä tuota isoa tyhjää aukkoa tarinassa.. ei millää pahalla..
- fresmint
Olet oma itsesi. Et esitä mitään ja sitä jätkää on tossa iässä tosi aikasta katsella sitten kun ikää alkaa olee siinä 18-21v sitten alkaa olee jo eri asia sillon suurin osa jätkistä on jo tosissaan siinä seuranhaussa. Suurin osa 14-20 etsii vaan pillua. Mutta myös 18-21 ja sitä vanhemmat mutta nuoremmista siintä 17vee alaaspäin. Muuten susta vois sanoa, että kuulostat hyvälle:) Jatka vain koulussa samaan malliin:)
- huoh...
Oon kaunis, 165cm/55kg, mustahiuksinen, vihreäsilmäinen 16-vuotias tyttö enkä kaipaa teidän hyväksyntää. Kiinnostavaa, eikö?
- pudonnut
Musta tämä "enkö kelpaa?" -kysymys on ihan hyvä, koska ainakin omaa itsetuntoani kohottaisi huomattavasti, jos joku sanoisi, oli se sitten kuka vain, että mä kelpaan. Kun kukaan ei niin ole vielä sanonut.
En vain ymmärrä, mitä ikäisissäni pojissa on. Itse oon 15, (pian täytän) 172cm/51kg (en kuitenkaan näytä anorektiselta, ihan normi kai olen) mull on punaiset lyhyehköt hiukset ja kalpea iho. En nyt rinnoista tiedä, sopusuhtaiset ne kai on. Mikä helvetti siinä sitten on, että pojat silti katsovat kuin olisin joku friikki? En käytä facebookkia ja naura poikien tyhmille jutuille tai keikuta persettä ja esittele tissejä joka vastaantulijalle, siitäkö se kiikastaa? Kyllä täälläkin sanotaan että joo, kelpaa sellasena ku on, mutt onko oikeesti näin? Ja näinhän se on meillä tytöilläkin, ei meille kelpaa joku finninaamanen, nurkassa kännykkää räpläävä nörtti, vaikka hän olisi oikeasti miten mukava tahansa. Nää jutut menee vaan ihan ristiriitaan keskenään, kun ihmisistä on tullut liian pinnallisia. Mustakin, kattelen vaan niitä komeimpia poikia, enkä voi sille mitään. Mutta sen voin sanoa, ettei ne pissiksien perässä roikkujat, joilla ei ole muu kuin seksi mielessä, kiinnosta pätkän vertaa.
Ja tänkin ketjun aloittajalle sanoisin, että sä tulet saaman hyvän seurustelukumppanin vielä. :) Siihen voi mennä aikaakin, mutta joskus joku vaan huomaa, miten paljon susta pitääkään. - Näin se menee!!
mun mielest sellanen tyttö olis kiva joka täyttäis nämä kolme ominaisuutta:
-kiva luonne, mukava, eikä valita joka asiasta.
-tyttömäinen, jota kiva halata ja pitää kädestä kiinni.
-normaalipainoinen, jotta pystyy kantaa tyttöä :)- poika1996
Juuri näin! Ainaski minun unelmatyttö on tuommonen. Yhden asian vielä lisäisin: Tyttö jolla on kivat ja suvaitsevat vanhemmat. Tämmösen tytön ku löytäs nii oisin ihan myyty!
- 12.v urkkia
en nii välitä tytöist enkä kenestäkää paitsi rahast mutta olen kyllä ihastukseni löytänny lol lol lol
- poika1996
rahanhimonen on aina yksin eikä löydä onneaan. raha ei sitä tuo.
- jokuvaanjostaki-96
mistä päin?
- mutta (3+1)
No kerrotaan sitten. Minulla on Klippel-Trenaunay-oireyhtymä (KTO)
(http://www.vaestoliitto.fi/perinnollisyys/tietolehtiset/klippel-trenaunay-oireyhtyma_kto/ )
Joo ja kyllä, onhan se todella naurettavaa sairauden takia lakata edes haaveilemasta hyvästä tulevaisuudesta saati sitte perheestä, mutta omapa on asiani. (turha odottaa liikoja...)- sinuakinrakastetaan
"onhan se todella naurettavaa sairauden takia lakata edes haaveilemasta hyvästä tulevaisuudesta saati sitte perheestä"
niin todellakin on!! Lopeta kiltti ajattelemasta noin ja ala nauttia omasta ittestas sellaisena kun oot. Jos sun asenne on tollanen, et tuu olemaan onnellinen. Ala pliis anna sairauden vaikuttaa negatiivisesti. Voi olla helpommin sanottu kuin tehty mutta ite oon varma etta voit loytaa oman rakkaan ittellesi kunhan muutat ton asenteesi paremmaks.
- Norm??
En tullu kysyy et kelpaanx mut onx ok, jos on yli 170 pitkä, painaa suurinpiirtein 70kg mut on isoluine ei ainakaa mikää kauhee läski? Punaset hiukset, vihreet silmät, sosiaaline, hyvä koulus, ei hikari, 14-16v ? Suhkoht nätti, mutta kelpaako pojille tän näköset, pitääkö olla blondi/brunette isotissine bimbo että kelpaa, mie en ainakaa oo vaa oma itteni, persoonalline, enkä ruikuta jos mua haukutaa vaa sanon takasi, onko tämmöne tyttö iha kauhee, jos aattelee?
- "@"
hehhe... musta on ainaki hyvä jos sanoo takasi eikä mee nurkkaan reääkymään :D... ja punaset hiukset on SÖPÖT!
- asdfghjklhrf
onko täällä YHTÄÄN tyttöö joka
- olisi normaali. vammaset muijat vammasille jätkille. normaalit muijat normaaleille jätkille. eiks ni?
- pissismäinen tyyli on ihan plussaa. tai sellanen perus, legginsit. haen täs siis sitä ettei pukeudu mihikää perunasäkkii ja hupparii joka päivä...
- suihku.. kavereita.. luonnetta.. kovia juttuja joita arvostan? ja miksi kavereita? siksi, että mä en tuu toimeen ihmisen kaa joka istuu 24/7 hiljaa tai puhuu pälpättää kokoaika jostai omituisest
siis sellane blondi / brune muija, mielellää 159 - 180 cm, ikää sais olla sen 15 tai pari vuot alle tai yli. jos kiinnostaa ni sanokaa annan yhteystietoi
parempaa seuraa odotellessa..- kiinnostaaa
mistä päin?
- Waahtosammutin
Ite oon 13, ja tosi pienikokoinen! Oon 145 cm pitkä ja painan 35 kiloo. Kaikki sanoo et "hyi hitto ku oot laiha" tai "katos, siinä tulee vpätkä, tittidii!" Mut ei se mua haittaa, oon alakanu pikkuhiljaa oivaltaa, että on ihan kivaa olla lyhyt. :) Ennen aina yritin esim. pukeutumisella tehä illuusion et oisin pitempi, mut en enää. Oon ylpeä vaahtosammutin :"D
- jahas.acb
Waahtosammutin pienet tyttöt on söpöi!!!! ;);) ;D (Ja ei se laihuuskaan oo paha juttu.)
- jahas.acb
Täytyy nyt sanoa, että silmälasit saa olla (mullkin on!) ulkonäöltään saa olla minkä näkönen tahansa (no melkein...), mutta luonetta minä kuintenkin eniten arvostan! tyttöllä pitää olla hyvä luonne jos senkaa viettä 30 vuotta. Harmi kyllä useimat pojat unelmoivat tytöstä suoraan heidän seksifantasioistaan =(
(Olen poika)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162