Olen lukenut todella paljon kissakeskusteluja mutta jotenkin ei vain valkene tuo pennun kalkin tarve. Tiedän että se on suurempi kuin aikuisilla. Jos 1/3 ruokavaliosta on luista lihaa sen pitäisi barffatessa täyttyä? Munankuorijauhetta jos ei ole luista lihaa? täysin barffiin ei vielä ainakaan ryhdytä mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Eli kysymys on, mitä minun pitää ottaa huomioon kalkin tarpeessa ? pelkään myös yliannostusta.
Jos ruokalistaan viikossa kuuluu sekä teollista että raakaruokaa, raksuja, mahdollisesti multicattia jos päivän raaka annos on yli puolet. Raa'asta ajattelin myös luista lihaa tarjota. Munankuorijauhetta voin myös tehdä.
Miten suhteutan tämän kaiken? Mulla on täydellinen kalkkikaaos enkä osaa enää hallita tietoa ja soveltaa.
Kissanpennun kalkin tarve
LiisaKi
1
172
Vastaukset
- AlluKolli
Yliannosutusta tuskin saat aikaiseksi paitsi käyttäällä kalkkitabletteja. Itse syötän kissan pennuille raejuustoa, kermaviiliä ja juustoa joka päivät jotain noista vähän, esim kermaviiliätai rae juustoa tee tai ruokalusikallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892