Vainoharhainen W.C.Drinkki

exergy

W.C.Drinkki haukkuu linuxkäyttäjiä vainoharhaisiksi mutta paljastuikin ainakin minulle juuri äsken itse vainoharhaiseksi linuxvihaajaksi.

Koska tällä palstalla oli aika hiljaista niin pitkästä aikaa päätin vilkaista mitä W7 -palsta tarjoaa luettavaksi ja kas kummaa, tällainen viestiketju tuli esiin;

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9765191

W.C.Drinkin erittäin älykäs ja opastava korjausehdotus oli tämä;

"Poista se paska toimimaton linuks koneeltasi niin voit tehdä sillä muutakin kuin trollailla väärällä palstalla."

Mutta kun tein ongelmasta googlehaun niin alkoi tulemaan tuloksia muualtakin;

http://www.google.fi/search?sourceid=chrome&client=ubuntu&channel=cs&ie=UTF-8&q=800706BE

Eli kyseessä oli todellinen ongelma johon vainoharhainen, Microsoftin aivoluuttuama Vista_fani tarjosi asiantuntijana ratkaisuksi trollaamisen lopettamista. Tästä voitte itsekin päätellä W.C.Drinkin järjenjuoksun ja kiiman jolla hän rakasta Microsoftiaan puolustaa, windowsissa ei ole vikaa vaan kaikki on linuxtrollien keksintöä.

Asiantuntijataso on drinkillä siis todella säälittävällä tasolla, lähinnä ehkä jotain tähtiporttia.

Herää pelle tähän päivään!

10

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • No probs, windows vaan "toimii" on oma korjausehdotukseni ;D ;D ;D

• Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä ettei näe mikä tuon afterdawn keskustelun takana oikeasti on.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä ettei näe mikä tuon afterdawn keskustelun takana oikeasti on.

Paitsi sinä. Tai kysymys ei olekaan tyhmyydestä vaan siitä vainoharhaisuudesta ;) En minä sinua tyhmäksi väitä paitsi tietyllä tavalla, älykkyyttäkin on monenlaista. Sinulla se on "windowsinkaltaista".

• waris ja harakka
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä ettei näe mikä tuon afterdawn keskustelun takana oikeasti on.

Mikä vittu teitä turkulaisia oikein vaivaa?

• Swenssoni
        waris ja harakka kirjoitti:

Mikä vittu teitä turkulaisia oikein vaivaa?

Liian lähellä hurreja ja se nokkapystyssä tyyli tarttuu, kun takiainen villapaitaan ja jos on silmän munuaiset puoleen väliin keltaiset, niin siinäkin voi olla syy koppavaan käytökseen ?

• Ketju on tosiaan aika karua luettavaa...

• ?+++++++++?

Minusta oikein mielenkiintoinen.

• Niin minustakin.
        ?+++++++++? kirjoitti:

Minusta oikein mielenkiintoinen.

Mutta vanha jo on. Tilanne on ilmeisesti hieman tasaantunut.

• Se on tiedetty

Persesinski on foliohattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe