nokkapokka

boy86

Muistaako kukaan tällaista piirrettyä kuin nokkapokka? Sehän oli Aku Ankka juttu. Tietääkö kukaan mitään internetsivuja?

24

4762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_87

      Joo muistanpa tän sarjan.. Ostin haaparannasta ruotsinkielisen Nokkapokka-videon:) ja ihan hyvä ostos oli vaikka olikin ruotsinkielistä puhetta!

      Etsi vaikka googlesta hakusanalla Quack Pack niin varmasti löytyy jotain? :)

      Löytyykö sulta Nokkapokan jaksoja esim. nauhotettuna jne? =)

      • boy86

        Ei ole nauhalla. Tarvitsin tietoja tietokantaan, jota tv-sarjoista ja ohjelmista teen ja jonka (ehkä) laitan kotisivulleni, jonka (ehkä) teen.
        Osaisitko sitten sanoa että miltä kanavalta tämä ohjelma tuli Suomessa ja milloin tuli ensimmäinen jakso?


      • Ville_87
        boy86 kirjoitti:

        Ei ole nauhalla. Tarvitsin tietoja tietokantaan, jota tv-sarjoista ja ohjelmista teen ja jonka (ehkä) laitan kotisivulleni, jonka (ehkä) teen.
        Osaisitko sitten sanoa että miltä kanavalta tämä ohjelma tuli Suomessa ja milloin tuli ensimmäinen jakso?

        Muistaakseni olis vuonna 1996 esitettiin ensi kerran MTV3-kanavalla, uusintana esitettiin 2000-luvun alussa tällä samalla kanavalla.. en muista millo eka jakso... muistaakseni sillo taisi olla talvi kuiteski... :)


      • boy86
        Ville_87 kirjoitti:

        Muistaakseni olis vuonna 1996 esitettiin ensi kerran MTV3-kanavalla, uusintana esitettiin 2000-luvun alussa tällä samalla kanavalla.. en muista millo eka jakso... muistaakseni sillo taisi olla talvi kuiteski... :)

        Kiitti tiedoista!


      • inka

        Mäkin muistan tän sarjan mä oon tykänny tästä pienestä pitäen, miks tää lakkautettii sillo?


      • leukaluu

        mulla on nauhotettuja nokka pokka jaksoja varmaan joku kolme kasetillista, mutta nauhat aika huonossa kunnossa ahkeran katselun jälkeen


    • tyttö

      se puna lakkinen oli söpöin!

    • aaaaaaa

      muistan........................................

      • Quack Pack

        Nykyään Nokkapokka tulee Disney Channelilta ja Toon Disneyltä ;DD
        Hupulla on ihana ääääniii


      • Tiuku-Maria
        Quack Pack kirjoitti:

        Nykyään Nokkapokka tulee Disney Channelilta ja Toon Disneyltä ;DD
        Hupulla on ihana ääääniii

        Oon sunkaa samaa mieltä hupusta! Se on mun lemppari! Se on iiiihana!


    • Tiuku-Maria

      Mun yks lempiohjelmista!!!

      • Tiuku-Maria

        Se on paras niistä!


      • Minä se vaan olen xD
        Tiuku-Maria kirjoitti:

        Se on paras niistä!

        Tupu on paras (Jos se oli se puna nuttunen!)
        Oli ihan pakko laittaa :D


      • Tiuku-Maria
        Minä se vaan olen xD kirjoitti:

        Tupu on paras (Jos se oli se puna nuttunen!)
        Oli ihan pakko laittaa :D

        Tupu on se sinisiin pukeutuva Hupu on se punanen ja Lupu se vihree. Ensi mäki sekotin hupun ja lupun keskenään! xD


      • Mevistö
        Tiuku-Maria kirjoitti:

        Tupu on se sinisiin pukeutuva Hupu on se punanen ja Lupu se vihree. Ensi mäki sekotin hupun ja lupun keskenään! xD

        "Tupu on se sinisiin pukeutuva Hupu on se punanen ja Lupu se vihree"
        Voi olla, että Aku ankassa on näin, mutta mielestäni Nokka Pokassa se on näin: Tupulla punaiset vaatteet, Hupulla siniset, Lupulla vihreät. Olen Nokka Pokka fani, ja tykkään eniten niistä ankan pojista. Paras on Hupu. Rakastan Hupua!


      • Tiuku-Maria
        Mevistö kirjoitti:

        "Tupu on se sinisiin pukeutuva Hupu on se punanen ja Lupu se vihree"
        Voi olla, että Aku ankassa on näin, mutta mielestäni Nokka Pokassa se on näin: Tupulla punaiset vaatteet, Hupulla siniset, Lupulla vihreät. Olen Nokka Pokka fani, ja tykkään eniten niistä ankan pojista. Paras on Hupu. Rakastan Hupua!

        ku mä olin kattonu niitä enkun kielisiä jaksoja katos ku Aku Ankassa se oli että Tupu=sininen Hupu=vihree Lupu=punainen ja enkunkielisin nokkapokissa Tupu=Sininen Hupu=punanen ja Lupu=vihree ja sitte katoin yhen suomenkielisen jakson jälleen vaihteeks nii huomasin että näinhän se on ku sä sanoit Mevistö. Mut silti mä tykkään eniten Lupusta eli vihreestä vaikka Hupulla on kyllä tosi söpö ääni.


      • Nokka pokka fani
        Mevistö kirjoitti:

        "Tupu on se sinisiin pukeutuva Hupu on se punanen ja Lupu se vihree"
        Voi olla, että Aku ankassa on näin, mutta mielestäni Nokka Pokassa se on näin: Tupulla punaiset vaatteet, Hupulla siniset, Lupulla vihreät. Olen Nokka Pokka fani, ja tykkään eniten niistä ankan pojista. Paras on Hupu. Rakastan Hupua!

        aku ankassa tupu on sininen ja hupu vihree ja lupu punainen


      • Lollipop123
        Nokka pokka fani kirjoitti:

        aku ankassa tupu on sininen ja hupu vihree ja lupu punainen

        Pitkään Disney channel kanavalla jopa suomeksi puhuttuna. En tiedä tuleeko sitä enää


      • sauvolainen k
        Lollipop123 kirjoitti:

        Pitkään Disney channel kanavalla jopa suomeksi puhuttuna. En tiedä tuleeko sitä enää

        ei tuon asian taustalla ole kuin Maria Nokan väite, joka myöhemmin ilmeni kylläkin todeksi


      • lorvikatarri
        Lollipop123 kirjoitti:

        Pitkään Disney channel kanavalla jopa suomeksi puhuttuna. En tiedä tuleeko sitä enää

        Onko tuo Disney Channel sellainen paikka, että myös netin kautta voi katsella nokkapokkaa(ilmaiseksi tai maksullisena)? Jos voi, niin miten?


      • lorvikatarri kirjoitti:

        Onko tuo Disney Channel sellainen paikka, että myös netin kautta voi katsella nokkapokkaa(ilmaiseksi tai maksullisena)? Jos voi, niin miten?

        Disney Channelista en tiedä, mutta Netflix -palvelusta (maksullinen) löytyy sarja (suomeksi dubattuna).


    • Mehukattikanisteri

      Kyllähän mie sen muistan olin itseni mielestä kaamea. Taisi tulla vuonna 1998-1996 (kertokaa viisaamat)

    • koura1

      juutuubista löytyy muutamii jaksoi.
      Oli suosikkisarja silloin lapsena :)

    • Anonyymi

      Itsekkin ettinyt pitkään ja vihdoin yllätyksenä tuli disney plussassa vastaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe