candy pesukone

washing machine

Itse ostin neljä kuukautta sitten GO146DF mallisen pesukoneen. Makso jotain reilu 300 euroa mutta nyt lopetti linkouksen ja tossa yritin pistää pesuohjelman päälle mutta ei tapahdu mitään. Tämä taitaa olla sitä italialaista laatutyötä vai onko tällänen yleistä sitten kilpailevilla valmistajilla tuskinpa.Vika ilmenee siten kun pistää pesuohjelman päälle pyörittää rumpua pari kertaa ja jää siihen. Epäilisin että tuo rumpu on jollain tavalla epätasapainossa vaikka itse kone on suorassa jo on pelannu aivan hyvin tuolla samalla paikalla tuon neljän kuukauden ajan. Onko kellään ollut huonoja kokemuksia tästä kyseistä mallista tai candy merkistä yleensä?

17

2454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otatostaselvää

      lopetti linkouksen
      ei tapahdu mitään = ?
      pyörittää rumpua pari kertaa ja jää siihen

      Luultavimmin nukkasihti puhdistamatta tai putki/viemäri tukossa.

      Jos nämä Ok. kokeile tyhjänä. Jos ei toimi, soita huoltoon.

    • washing machine2

      joo oon nukkasihdin puhdistanu ei siellä mitään edes ollu ottaa vedet sisälle ja poistaa ne mutta ei pyöriny rumpu eikä aiokkaa lingota jos pistää pelkän linkous ohjelman päälle joo ja kokeilin tyhjänä myös kone lähti takuuhuoltoon saas nähä kauanko tuo tulee kestämään

    • lähiasentaja

      Meillä sama homma. Uusi rumpu vain. Se muovia ja haljennut laakeroinnin ympäriltä...

      • jhkjhkjnhkj

        Rumpu muovia, älkää ny viittikö. Kaikkea paskaa täällä saa toki kirjoittaa. Näemmä.


    • LG on parempi..

      Candyt eivät kestä kuin muutaman vuoden ja sitten PUM!!! Meillä räjähti ja vedet tulivat lattialle.

      Ostin 7 kg:n LG:N suoravetomoottorilla: 299 € Gigantti Megastoressa.

      • direct dive

        Mielenkiinnolla seuraamme, montako vuotta LG eli GoldStar kestää.


      • Anonyymi

        LG:n pesukone aivan paska. Siskolla kesti Candy pesukone lapsiperheen pyykit ties kuinka kauan ja itsellä astianpesukone toiminut moitteettomasti. Harmi kun tyrkyttivät tuota LG:tä liikkeessä.


    • oseb

      Rumpuhan ei tietenkään muovia ole vaan se allas missä rumpu pyörii... ja sitten tuo LG:n hehkutus... joopajoo. Melko monta laakerin/altaan vaihtoa tehnyt kun LG:n allas halkeaa laakerin vierestä ja vesi pääsee suoraan laakereihin. Jospa siihen jostain huollon sitten vielä saat. Hoitavat huonosti takuuasiat, joten huoltoliikkeet irtisanovat sopimukset...

    • oseb

      Tämähän on niinkuin vertailtaisi onko Trabant vai Lada parempi :)

    • liikaa kierroksia

      LG ovantiiviste ja laakerit kestävät vain 3 vuotta.

    • Ainakin Candy jää-pakastin kesti vain 2vuotta.Täysin romu.

    • henrik721

      kokeile 95pesua ja onko liittimet tiukalla ettei vuoda .
      tiivisteet.

      • henrik721

        alussa uudeähän jäyjjkt koneet vähän jäykkiä mutta kun niitä käyttää ne paranee ajanmittaan.
        alapesusuutin korkki


    • Kaaleppi 54

      Candyllä menossa kahdeksas vuosi, eikä pienintäkään vikaa, nukkasihtiä eivät olleet muistaneet laittaa ollenkaan, eli on vaan tyhjä paikka sille, siellä pumpulla.

    • Anonyymi

      Meidän pesukone toimi muutaman vuoden ok,mutta sitte alkoi vuotamaan pesuvesi reunaa myöte.
      Tympeetä nu lattia aina märkänä,vajaita koneellisiakin pestessä.Konetta on pesty ,puunattu ja huollettu säännöllisesti.Harmittaa.

    • Anonyymi

      Kolmella sadalla ei saa kestävää pesukonetta, joten jos on varaa ostaa niitä joka toinen vuosi, on aivan samantekevää minkä merkin valitsee. Täytyy olla melko varakas, jos on varaa ostaa näin halpoja pesukoneita.

      • Anonyymi

        Voi kestää siinä kuin kaliskin ja kalliskin voi hajota muutamassa vuodessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe