Mistä saisin homokaverin??

justa a girl

Siis juttu menee niin.. musta on paljon mukavampi olla poikien kanssa keveri ku tyttöjen. En tiiä mikä siinä on aina ollu, jotenki tuun vaan niittenkaa paremmin toimeen. Mutta mulla menee aina välit melkein kaikkien (poika)kavereittenkaa ku niillä ei oo aina se kaveruus mielessä... enkä tod haluu että kaveri rupee mua yrittää. Nyt oonki jo pitemmän aikaa toivonu itelleni luotettavaa homokaveria.. mutta mistä mä sellasen saisin?? Ei ihan viittis mennä tonne kadulle huutelee että kaikki homot hei täällä teitä tarvitaan!! Pitäskö mun lähtee johki homobaarii vai laittaa joku ilmotus jonneki?? Musta se ois vaan niin ihanaa... =) Ite oon siis kuitenki hetero. Ja tää ei todellakaan oo mikää provo.. ongelmat kullakin.. =)

28

3807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami

      No vaikeata sanoa, mistä voisit sellaisen hakemalla hakea tai löytämällä löytää.

      Tosiasia on kuitenkin, että homomies ja nainen muodostavat usein ihan sairaan hyvän ystävyyssuhteen! Yleensähän ne tulevat ihan luonnostaan: jokin entisistä kavereista osoittautuu gayks ja sitten joku hyväksyy asian aidosti. Siitä se ystävyys alkaa.

      Vaarana on tietysti, että tyttö rakastuu homoystäväänsä eikä sellaisiin tunteisiin saa vastakaikua. Sit asiat voi mennä solmuun. Mutta monet ovat tällasestakin päässeet yli ja jatkaneet vähän ajan kuluttua entistä läheisimpinä ystävinä.

      Ja homo sentään osaa edes tytön kaa shoppailla ja katella kundeja...;-)

      Mukavaa kesää sulle!

    • Miquel

      Tsemppiä vaan! Uskon kyllä, että se on mahdollista. Kyllä mulle on tytöt tulleet jutteleen homobaareissa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan.

      Ehkä ongelma voi olla se, että kundi menee homobaariin bongaan kundeja ja kun on haku päällä, niin ei haluu keskittyä muuhun. Kyllä mä uskon, että sellainen löytyy homobaarista.

      Muuten se julkkiskokki Harri jotain (Syrjänen?) sanoi Kuutamolla ohjelmassa, että joku nainen iski hänet homobaarista (Lost and Found). Harri on varmasti gay kans!

      • L.P.

        Lost&Found ei ainakaan nykyään ole ihan varsinainen homobaari, vaan myös monien avarakatseisten heteroiden illanviettomesta.

        Totta on myös se, että heteromiehen on erittäin helppoa bongata nainen homobaarista - homoilla on paljon naisystäviä ja muita heteromiehiä paikassa on yleensä melko vähän. :)


    • joku vaan

      no tämmösillä palstoilla saattaa saada ja kannattaahan sitä aina yrittää. mutta silloin ei ole kovin taattua että onko se sun kaveri siltä samalta paikkakunnalta kuin sinä.
      mulla on sama mutta musta on paljon helpompi jutella muijille kun jätkille kun mä en osaa puhuu jätkille muijien kanssa mulla lentää mitä oudointa läppää kun taas jätkien kanssa mä en keksi itään puheen aihetta kun niitten vastaukset on jotain niin joo ja tällästä

      • Gayboy-84

        Lukuisat pojat ovat vastauksissaan niukkasanaisia, mutta enpä lähtis yleistämään. Joskus tuntuu, että puhun liiankin paljon, enkä huomioi kanssakeskustelijaa.

        Mistähän mut vois bongata? Ei oikein mistään, kun olen pääosin kaapissa, ja puhun homoudesta vain homojen kanssa, muutenkin olen homo "vain" homomestoissa.


      • Anonyymi
        Gayboy-84 kirjoitti:

        Lukuisat pojat ovat vastauksissaan niukkasanaisia, mutta enpä lähtis yleistämään. Joskus tuntuu, että puhun liiankin paljon, enkä huomioi kanssakeskustelijaa.

        Mistähän mut vois bongata? Ei oikein mistään, kun olen pääosin kaapissa, ja puhun homoudesta vain homojen kanssa, muutenkin olen homo "vain" homomestoissa.

        Olet todella vanha pojaksi.
        Pääasia miten itse kokee, kuitenkin.


    • nipa40

      jos en ole liian vanha sinusta voit ainakin aluksi mailata olen todella kiinnostunut

    • särkynyt

      Minäkin kuvittelin löytäväni homopojasta itselleni upean kaveripojan, jonka kanssa ei tarvitsisi pelätä, että toisen tunteet alkavat liiaksikin kuumentua.

      Mitenkäs kävikään. Rakastuin kyseiseen heppuun koko sydämelläni. Paljon tuskaa ja katkeria kyyneleitä. Yritetään jatkaa elämää eteenpäin, mutta jokaisen tapaamani miehen kohdalla aina mieleen nousee tuo kyseinen homo, ja kuinka täydellisesti me olisimme voineet toisillemme sopia. Parasta vain yrittää unohtaa.

    • Anonyymi

      Joo, olis kiva saada h-kaveri

      • Anonyymi

        nii minustaki


      • Anonyymi

        joo nii minustaki


      • Anonyymi

        jos etsit gay kaveria nii saanko kysyä että minkä ikäistä ja mistäpäin jos vastaat nii vastaan täältä päin minäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos etsit gay kaveria nii saanko kysyä että minkä ikäistä ja mistäpäin jos vastaat nii vastaan täältä päin minäki

        Kemistä etsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos etsit gay kaveria nii saanko kysyä että minkä ikäistä ja mistäpäin jos vastaat nii vastaan täältä päin minäki

        Minä etsin Kymenlaaksosta. Ja about itteni ikäistä eli 30 vähän älä tai yläkanttiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä etsin Kymenlaaksosta. Ja about itteni ikäistä eli 30 vähän älä tai yläkanttiin :)

        Siis *alakanttiin 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä etsin Kymenlaaksosta. Ja about itteni ikäistä eli 30 vähän älä tai yläkanttiin :)

        Miten joku 3-kymppinen voi olla vielä niin lapsellinen, että luulee olevansa oman elämänsä Carrie Bradshaw, kun saa lemmikkieläimeksi homokaverin? Voi luoja teitä heteronaisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos etsit gay kaveria nii saanko kysyä että minkä ikäistä ja mistäpäin jos vastaat nii vastaan täältä päin minäki

        Kyllä Etsin 30-40 kiinnostako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä etsin Kymenlaaksosta. Ja about itteni ikäistä eli 30 vähän älä tai yläkanttiin :)

        Täs 30v Helsingistä jos kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos etsit gay kaveria nii saanko kysyä että minkä ikäistä ja mistäpäin jos vastaat nii vastaan täältä päin minäki

        Ite on 30v on Helsingistä mistä päin itse olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku 3-kymppinen voi olla vielä niin lapsellinen, että luulee olevansa oman elämänsä Carrie Bradshaw, kun saa lemmikkieläimeksi homokaverin? Voi luoja teitä heteronaisia...

        En kyllä huomannut kenenkään mainitsevan olevansa heteronainen...


    • Anonyymi

      Mullakaan ei oo yhtään kaverii. Tääl Niuvanniemel on tosi yksinäist, pääsispä pois suljetult.

      -bear-

      • Anonyymi

        Ei vielkää yhtää kaverii... Nyyh. Eix kellekkää kelpaa tällänen 68w lihava setä? En tajuu mix kaikki vihaa mua. Ei se voi johtuu siit et tykkään sexist alaikästen kans.

        -bear-


    • Anonyymi

      Muistakaa kuitenkin, heteronaiset, että me homot emme ole teidän lemmikkejänne. Me olemme ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Jos joku heteronainen esittelisi minut tittelillä "homokaveri", en haluaisi olla sen muijan kanssa enää missään tekemisissä.

      • Anonyymi

        Kohteliasta on kertoa se silloin kun hinttifrendi ei itse kuule.


    • Anonyymi

      Soita minulle ole maalaispoika

    • Anonyymi

      Homolle kaveriksi kelpaa vain toinen homo, koska sitten saa friends with benefitsin.

    • Anonyymi

      Mistä 60 mummo sais heterokaverin. Aattelin molemmat ollaan vähemistöö

    • Anonyymi

      Voihan kaveri olla,kunhan jättää ryppyreijän rauhaan. Se on paskantamista varten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe