Nortonin paska on oikeastaan itse haittaohjelma. Koneelleni on jostain asentunut tuollainen Nortonin hiton tarkistusohjelma, joka etsii koneesta riskiohjelmia ja ratkaisuksi tarjoaa tuon sysipaskanortonin asennusta. Kun klikkaa 'korjaa nyt' -kohtaa pääsee niitten verenimijöiden kotisivuille tilaamaan tuon Nortonin perkuleen. Ärsyttävää!!!
Norton Security Scan
2
173
Vastaukset
- NIS2011
Ei se Nortton ole sinne taivaan lahjana ilmestynyt. Kyllä se sinä olet ihan itse sen sinne asentanut. Toisekseen Nortton on tän hetken parhaimpia Antivirus-softia.
- Hämmästynyt edelleen
Joo,,, itse kirjoitin samasta asiasta tuolla > http://keskustelu.suomi24.fi/node/9717958
Nyt en muista minkä mukana sitä tarjottiin ja itsekin latasin sen mutta tuolla minun kokemukset siitä ja se lensi koneeltani pois kuin se kuuluisa leppäkeihäs ja kaiken lisäksi niskakarvat nousi pystyyn koko Nortonia kohtaan vaikka varsinainen virusohjelma varmaankin on OK, luotan kuitenkin edelleen F-secureen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643580
- 653344
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa773151SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542612- 712432
- 562141
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.471201Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411065Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171042Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261028