Nortonin paska on oikeastaan itse haittaohjelma. Koneelleni on jostain asentunut tuollainen Nortonin hiton tarkistusohjelma, joka etsii koneesta riskiohjelmia ja ratkaisuksi tarjoaa tuon sysipaskanortonin asennusta. Kun klikkaa 'korjaa nyt' -kohtaa pääsee niitten verenimijöiden kotisivuille tilaamaan tuon Nortonin perkuleen. Ärsyttävää!!!
Norton Security Scan
2
151
Vastaukset
- NIS2011
Ei se Nortton ole sinne taivaan lahjana ilmestynyt. Kyllä se sinä olet ihan itse sen sinne asentanut. Toisekseen Nortton on tän hetken parhaimpia Antivirus-softia.
- Hämmästynyt edelleen
Joo,,, itse kirjoitin samasta asiasta tuolla > http://keskustelu.suomi24.fi/node/9717958
Nyt en muista minkä mukana sitä tarjottiin ja itsekin latasin sen mutta tuolla minun kokemukset siitä ja se lensi koneeltani pois kuin se kuuluisa leppäkeihäs ja kaiken lisäksi niskakarvat nousi pystyyn koko Nortonia kohtaan vaikka varsinainen virusohjelma varmaankin on OK, luotan kuitenkin edelleen F-secureen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721