Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kemian opettajaa.

Oli keväinen aamu, kun oli jo riennettävä kouluun. Olin 16-vuotias poikanen silloin.
Koulun kellot soivat juuri kun saavuin kouluun. Katsoin lukkarista luokan ja ampaisin kemian tunnille. Siellä minulla oli taas lempiopettajani, Laura.

Katseemme olivat kohdanneet useasti, ja hän olikin useiden fantasioideni kohde. Hänellä oli kauniit kasvot, hyvä perse ja ihanat tissit, vaikkakin pienehköt. Tunnilla laskimme jotain tehtäviä, joita en oikein osannut.
Pyysin apua opettajalta. Hän tuli auttamaan minua tehtävissä, ja kurottautui pulpettini yli. Mikä ihana näky avautuikaan. Kaunis tissivako. Kuin luonnostaan nousin seisomaan nähdäkseni vielä paremmin, ja kuin unelmieni täyttymyksestä näin hieman nänniäkin. Olin aivan ekstaasissa ja puristin häntä huomaamattomasti pakarasta. Se ei näyttänyt haittaavan.

Tunnin aikana katseemme kohtasivat tiuhaan, ja minäpä olin aivan laukeamispisteessä. Pian olikin jo tunnin loppu. Laura pyysi minua jäämään luokkaan muiden jälkeen. Hän kysyi viekkaasti pakaran puristamisesta, jolloin selitin kuinka olin nähnyt osan hänen tisseistään. Sanaakaan sanomatta hän suuteli minua suoraan suulle. Heti suutelun alettua avasin opettajan paidan hänen pienistä estelyistä piittaamatta. Aloin imeä nännejä ja hieroa rintoja.

(jatkuu...)
54960
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Älä jatka.

Äänestä

jatka vain :) tahtoo tietää mitä lopussa käy ;)

Äänestä

jatka pois haluun nauraa sun paskalles!!!!

Äänestä

JATKA!!!!!! Vitun ääliö, jos et jatka!!

Äänestä

JATKA JATKA JATKA PANE SITÄ KUNNOLLA PERKELE NUOLE HÄPYHUULIA JA TUNGE KANKI SISÄÄN!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

osa 1 kirjoitti:

Oli keväinen aamu, kun oli jo riennettävä kouluun. Olin 16-vuotias poikanen silloin.
Koulun kellot soivat juuri kun saavuin kouluun. Katsoin lukkarista luokan ja ampaisin kemian tunnille. Siellä minulla oli taas lempiopettajani, Laura.

Katseemme olivat kohdanneet useasti, ja hän olikin useiden fantasioideni kohde. Hänellä oli kauniit kasvot, hyvä perse ja ihanat tissit, vaikkakin pienehköt. Tunnilla laskimme jotain tehtäviä, joita en oikein osannut.
Pyysin apua opettajalta. Hän tuli auttamaan minua tehtävissä, ja kurottautui pulpettini yli. Mikä ihana näky avautuikaan. Kaunis tissivako. Kuin luonnostaan nousin seisomaan nähdäkseni vielä paremmin, ja kuin unelmieni täyttymyksestä näin hieman nänniäkin. Olin aivan ekstaasissa ja puristin häntä huomaamattomasti pakarasta. Se ei näyttänyt haittaavan.

Tunnin aikana katseemme kohtasivat tiuhaan, ja minäpä olin aivan laukeamispisteessä. Pian olikin jo tunnin loppu. Laura pyysi minua jäämään luokkaan muiden jälkeen. Hän kysyi viekkaasti pakaran puristamisesta, jolloin selitin kuinka olin nähnyt osan hänen tisseistään. Sanaakaan sanomatta hän suuteli minua suoraan suulle. Heti suutelun alettua avasin opettajan paidan hänen pienistä estelyistä piittaamatta. Aloin imeä nännejä ja hieroa rintoja.

(jatkuu...)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu