Vittuiletko takaisin?

Samalla mitalla

Ilmeillä, eleillä ja äänensävyllä vaikka sanat ovat aivan asiallisia? Minä teen aina niin jos asiakas itse alkaa vittuilemaan. Kun asiakas hermostuu ja alkaa huutamaan niin vartija paikalle ja kusipää ulos. Taas on päivä pelastettu, hyvä mieli loppupäivä aina iltaan asti!

12

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      Itse alan vittuilemaan jo ennen asiakasta.

      • Kysyn vaan

        Olettekohan te oikealla alalla...


    • Diipadaapa....

      Joskus olen ajatellut että sanon ihan pokkana v.....e asiakkaalle että haista paska . Kieltäisin sitten ihan h .moilasena että en varmasi ole sanonut mitään semmoista (jos kukaan muu ei sitä ole kuullut). Todellakin, olen ollut alalla jo 35 vuotta joten ala on varmasti oikea, mutta v-päitä riittää joka päivälle.

    • 12+18

      En ole joutunut sellaiseen tilanteeseen, että tarvitsisi.

    • __...__

      Yleinen harhaluulo on että asiakaspalvelijan pitäisi mukamas kestää kaikki asiakkaan oikuttelut, turhautumiset ja huonot päivät kuin muuri ja kyetä mukamas säilyttämään "asiakaspalveluasenteensa" huolimatta siitä että toinen loukkaa sinua tai muuten vaan kohtelee epäasiallisesti.

      Asiakaspalvelutyö on usein vaikeaa ja sitä tehdään lähes poikkeuksetta palkalla joka on ihmisten sylkykuppina olemiseen melko riittämätön.

      Ei tällaisen työnkään tekijöiltä voida ihan mitä tahansa vaatia. Myönnän että itsekin pyrin säilyttämään tyyneyteni, mutta jos asiakas saapuu provosoituneena paikalle ja käyttäytyy minua kohtaan todella epäkohteliaasti heti alkumetreiltä, niin usein muutun kylmäksi tai rupean hoitamaan hänen asioitaan kankeasti ihan tahallaan.

      Tällaisia ihan tahallaan ylimielisesti tai huonosti käyttäytyviä asiakkaita on paljon. Jos heille annetaan periksi, niin ne oppivat olemaan töykeitä asiakaspalvelijoille kerta toisensa jälkeen ja ehdollistuvat siihen että aspalle saa ja pitääkin olla töykeä jotta hommat hoituvat haluamallaan tavalla.

      Annan kaiken kunnioituksen sellaisille asiakaspalvelijoille jotka antavat täyslaidallisia takaisin k*sipäisille asiakkaille. Suoraan sanottuna tuollaisten ihmisten kohteena olemiselle päivä toisensa jälkeen tällaisilla palkoilla ja arvostuksella ei vaan oikeasti ole vaivan arvoista.

      • olet pelle

        Voit mennä hevon kuuseen. Sinua ei kaipaa työnantaja, eikä asiakas. Paikkasi täytetään minuutissa.


    • Hehhhhhee

      Ihminen minäkin olen enkä varmastikaan kuuntele KENELTÄKÄÄN mitään henkilökohtaisuuksiin menevää urputusta. Eri juttu, jos valittaminen on aiheellista (esim. pilaantunut juusto ja joku fiksu ihminen viitsii tuoda sen kassalle). Tai muuta KAUPPAAN liittyvää valitusta kyllä siedän, mutta se jos alkaa menemään MINUN mollaamiseen tai aliarvioimiseen niin varmasti puhun vittumaisella äänensävyllä ja näytän sen myös ilmeillä.

      En tiedä miten oikein jotkut ihmiset ajattelee, että asiakas saa käyttäytyä kuinka törkeästi tahansa ja silti asiakaspalvelijan pitää hymyillä ja myötäillä. Sellainen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -menetelmä on kanssa aika hyvä ja aasiakas huomaa ettei sinua oikeasti kiinnosta hänen paskanjauhanta.

      JOS joku tulee kauppaan ja huutaa sinulle päin naamaan kuinka ruma olet, kuinka lihava olet, kuinka h*ora olet, kuinka puotipuksu olet jne. hymyilettekö siinä vaiheessa silti kohteliaasti?

      Jos itsekin menisin kauppaan tuollaisella asenteella ja haukkuisin myyjän ihan maanrakoon en todellakaan voisi olettaa, että saisin silti jotain kohteliasta palvelua sieltä takaisin.

      • 3+13

        Asiakkaan kanssa ei pidä alkaa riidellä. Varsinkaan aggressiivisen asiakkaan kanssa. Jos asiakas todella huutaisi ja haukkuisi rumaksi lihavaksi puotipuksuksi, häntä voisi pyytää yksinkertaisesti poistumaan.


    • Säälittävää

      Ei osu. Olet aina pelkkä luuseri ja palvelet kyykyssä.

    • vai niin

      Mieli voi muuttua vartijalla ja sinulla illalla, kun kävelette ulos kaupasta. Luuletko asiakkaan unohtavan.

      • ...

        Ei nämä urputtajat mitään rohkeita ole. Rähisevät sen takia, koska ajatellaan ettei se toinen asemansa vuoksi saa pistää hanttiin. Ovatkin usein hiljennettävissä ihan vaan sanomalla vastaan, mistä säikähtävät kun eivät osanneet odottaa että puolustuskyvytön saalis pistääkin hanttiin!

        Vielä kauempana olisi, että nämä uskaltaisivat tasaveroiseen kohtaamiseen kun toinen ei ole palvelija ja toinen palveltava.


      • asiakkaana
        ... kirjoitti:

        Ei nämä urputtajat mitään rohkeita ole. Rähisevät sen takia, koska ajatellaan ettei se toinen asemansa vuoksi saa pistää hanttiin. Ovatkin usein hiljennettävissä ihan vaan sanomalla vastaan, mistä säikähtävät kun eivät osanneet odottaa että puolustuskyvytön saalis pistääkin hanttiin!

        Vielä kauempana olisi, että nämä uskaltaisivat tasaveroiseen kohtaamiseen kun toinen ei ole palvelija ja toinen palveltava.

        Voit tulla koska vain ulos "tasavertaisena" pamppu mukana ja kertoa asiasi. Takaisin menosi ei sitten vain onnistu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe