JUPPALANTORIN HUIJARIT

Käräyttäkää!

Huijaavia kirpputorimyyjiä on runsaasti liikkeellä Juppalantorin kirpputorilla.

Pussissa oli hintalapun otsikkona lasten legopalikoita, mutta niiden lisäksi paketista löytyi muiden lelujen osia. Tämä tosin näkyi päällepäin eikä vaikuttanut ostopäätökseemme, mutta voisi paketissa sitten olla pelkästään legoja kun niin lapussakin lukee. Ei siis irrallisia radio-ohjattavan auton pyöriä tai patterikotelon kantta jostakin rämämankasta!

Ostamani nettikaapeli ei myöskään ollut ehjä, yhteys oli täysin pimeänä.

Olen ostanut sieltä myös CD-soittimen, jota väitettiin toimivaksi. Toimii joo mutta pitää kummallista rapinaa. Laitetta on kallistettava jotta äänentoisto on kunnollinen.

Myynnissä on myös liimaisia nukenvaatteita, jotka oli laitettu pussiin.

On se kumma kun jätteitä ei viitsitä kipata roskapömpeliin. Vai ovatko pöytävuokrat niin kovia että epätoivoisena pitää käyttää kepulikonsteja?

37

2853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

sotkan takana olevako????????

• ap

Jep

• Vinkkivinkki

Kannattaisi kirppiksen pitäjälle antaa palautetta, että voisiko jätteeksi luokiteltavat artikkelit palauttaa myyjälle, ja saada rahansa takaisin

• hd

TIESITKÖ, että taupasta saa ihan UUTTA tavaraa.

Osta sieltä.

Jätä hyvä ihminen siellä kirpparilla kokonaan käymättä,niin ei tarvitse täällä kitistä ja valittaa.

Ei se kirpparin pitäjän vika ole,millaista tavaraa sinne ihmiset myyntiin laittavat.

• ap

En ole missään kohtaa viestiäni syyllistänyt Juppalantorin ylläpitäjiä, vaan näitä jätteitä myyntiin laittaneita moraalittomia ihmisiä. Sinä vaikutat tietämättömän ja vittumaisen kommentointisi perusteella siltä kuin olisit yksi heistä.

Kirpparin pitäjiä pikemminkin käy sääliksi kun näiden huijareiden maine pilaa koko kirpparin maineen. Siellä on hyvin asiakaspalveluhenkinen ja mukava henkilökunta.

• osaatko hävetä

Samaa olen mieltä jos ei myydä sitä mitä luvataan,täytyy olla koko urpo,voitto tuossa on minimaalinen,mutta jollakin lapsella on mieli hyvinkin maissa,kun saa romua leekojen asemasta.Sairas pettämisen tarve varmaan tuollaista tekee

• Ostaja myös

Kuka nyt sokkona ostaa kirpparilta mitään?
      Fiksut myyjät pakkaa esim. Lego palikat läpinäkyvään pussiin. Siinä sitä voi tutustua tuotteeseen ennen ostoa.
      Ja niitä pakkauksia ei ole tarkoitettu repiä auki ja sitten jättää ne levälleen pitkin pöytää.(on nimittäin nähty) Voisi vanhemmatkin katsoa kullanmurujen perään,mitä ne siellä touhuaa.
      On se myyjäkin oman vaivansa nähnyt siitä,että tuo teille vaikka niitä palikoita myyntiin.
      Ja Juppalantori on ihan eri paikka,kuin Sotkan takana oleva Suurkirppis.
      Voisi kannattaa ottaa edes paikoista selvää,ennen kun tänne kirjoittelee.

• ,,,,,,,,,,,,

Juppalantoria ei ole olemassakaan,joten ota itse ensin selvää!!! Juppalan suurkirpputori ja isokirppis löytyvät riihimäeltä!!!!!

• oon sekasin

Missäs sit on se kirppis sieltä Suomenhöyhenen vierestä

• SS

Mikä isokirppis?????? Missä sellainen on????? Häh!!

• Käsittääkseni

Juppalantori niminen yritys aloitti osoitteessa Petsamonkatu 88 ja muutti pari vuotta sitten Karoliinankadulle ja jossain välissäko. paikassa seinään ilmestyi mainos suurkirppis.Eli suurkirppis nimi on pelkkä mainos.Petsamonkadulla Juppalantorin muuton jälkeen ryhdyttiin pitämään myös Yllätys Yllätys kirpputoria ja sen mainosnimi on kai Isokirppis.Yrityksillä ja paikan pitäjillä ei nähdäkseni ole mitään tekemistä toistensa kanssa.Korjatkaa jos olen väärässä.
        Mitä tulee kirpputoriostoksiin katson aina toreilta jotain ostaessani mitä olen mukaani ottamassa.Jälkikäteen harmittelu ei auta kuten joskus olen itsekin joutunut toteamaan.
        Kaikilla kirpputoreilla näkyy kyltti : Kirpputoritavaroilla ei ole vaihto eikä palautusoikeutta.Lyhyesti ja ytimekkäästi.Enkä nyt millään tavalla puolusta epäkurantin tavaran myyjiä.

• myyjänä

isokirppis on juppalassa ja juppalantorin kirppis on sotkan takana. Sitten mitä tulee juppalantorin kirppikseen sotkan takana niin on lopun alkua. Myyjät ei saa tiliä tilipäivänä vaan syyksi sanotaan aina sama eli kun luottokunnasta ei tule rahaa. minä lopetin myymisen kyseisellä kirpputorilla viikonloppuna juuri tästä kyseisestä syystä ja vien omat tavarani myyntiin kirpputorille mistä saa rahat tilipäivänä

• Vaikka

asia minulle ei isommin kuulukkaan mutta oletko ajatellut että sinulle kerrottu syy on totta.Miksi sinulle valehdeltaisiin tällaisesta asiasta.

• Myyjä minäkin

Tilitysongelma on muissakin kirppiksissä, joissa on käytössä maksupäätelaite. Rahat kirjautuvat viikon viiveellä, mikä taas pitkittää tilityksen saamista.

Vai olisiko parempi, että kirppikset eivät enää ota vastaan kortteja ja ostokset maksetaan vain käteisellä?

• divarinhelmi
        Myyjä minäkin kirjoitti:

Tilitysongelma on muissakin kirppiksissä, joissa on käytössä maksupäätelaite. Rahat kirjautuvat viikon viiveellä, mikä taas pitkittää tilityksen saamista.

Vai olisiko parempi, että kirppikset eivät enää ota vastaan kortteja ja ostokset maksetaan vain käteisellä?

minäkin olen myyjäpuolella!todella hyvä että kortit käy,sehän on nykypäivää!Älkääs purko ruokkivan kättä,sano

• sekseks
        divarinhelmi kirjoitti:

minäkin olen myyjäpuolella!todella hyvä että kortit käy,sehän on nykypäivää!Älkääs purko ruokkivan kättä,sano

pöydänpitäjä minäkin.ts myyjä
        pääasia että kauppa käy ja rahat tilitetään !

• Nimimerkille

myyjänä,et sitten ole vaivautunut vastaamaan saamiisi kommentteihin eli kirjoituksesi on nähtävästi pelkkää mustamaalaamista yhden kirpputorin osalta.

• ?????????????

• ??????????

Mikä on sotka ja missä se on????????.

Sotkun tiedän, se on sotilaskoti.

• Mikä on Sotka

• siellä sotka
        Mikä on Sotka kirjoitti:

Tässä sinulle linkki mistä voit katsoa mikä Sotka on :)

http://www.sotka.fi/

Tiedätlö missä on Sotkanvirta?

• kirppari1

ja te "vammaiset " jotka siellä kirpputoreilla käytte ni voisitte viedä jo pöydästä ottamanne tavaran takaisin jos ette osta sitä!!!!!!on kiva huomata kun omia tavaroita on kuskailtu muitten pöytiin!!!!!!!

• wewewewe

Mene hoitoon!

• zzzzzzzzzzzzzzzzz

Eiköhän jätetä asiakkaiden nimittely, sillä hehän ne rahat kirpparille viimekädessä tuovat.

• suckyou

ole tyytyväinen,joku on hetken ollut tyytyväinen pöydästäsi ottamaansa tavaraan,mutta onneksi ollut ennakoiva palautteeseesi tällä palstalla ja tullut toisiin aatoksiin!ole myös tyytyväinen ettei sitä varastettu!

• kirppuiita neverdies

kukaan ei pakota menemään kirppiksille.

• maailma pelastuu

Kirpputorit on hieno asia, suosittelen kaikille!

• elämäntapakirppiskie
        maailma pelastuu kirjoitti:

Kirpputorit on hieno asia, suosittelen kaikille!

Samaa mieltä kanssasi.
        itse ostan melkein kaiken käyttötavaran kirppikseltä,huom!käyttötavaran lukien myös vaatteet.
        on järjetöntä ostaa kaikki uutena!
        hyviä vaatteita löytyy mukavalla hinnalla,en edes sovittele siellä koska ainahan ne sitten voi laittaa kiertoon jos eivät sovi.
        olen ahkera Juppalantori Oy suurkirppiksen tyytyväinen asiakas sekä myynti-että ostopuolella!
        mikä parasta,iloinen ja ystävällinen henkilökunta!

• totuudensanon
        elämäntapakirppiskie kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi.
        itse ostan melkein kaiken käyttötavaran kirppikseltä,huom!käyttötavaran lukien myös vaatteet.
        on järjetöntä ostaa kaikki uutena!
        hyviä vaatteita löytyy mukavalla hinnalla,en edes sovittele siellä koska ainahan ne sitten voi laittaa kiertoon jos eivät sovi.
        olen ahkera Juppalantori Oy suurkirppiksen tyytyväinen asiakas sekä myynti-että ostopuolella!
        mikä parasta,iloinen ja ystävällinen henkilökunta!

Ja älkää ihmiset sekoittako juppalantori oy suurkirppistä siihen petsamonkadulla olevaan isokirppikseen.
        Sehän kuvitteli ratsastavansa vanhan kirppiksen imussa eikä sitte parempaa nimee keksinyt kuin se mikä se nyt on,ja olihan sillä entisen hyvämaineisen yrittäjän mainoskyltit paikoillaan,ettäjotta

• Oma on tyhmyyttä

Kuuleha sie,kukaan ei pakota ostaan kirppikseltä yhtään mitään.
      Se on vähä niinku onnenkauppaa uskotko tekstiin mitä lukee lapussa tai mitä näet siinä olevan.
      kirppisostot on nimenomaan ostajan vastuulla!

• arvoooooo

Ja voi tehdä todella hyviä löytöjä. Esim. kun saa käsiinsä perikunnan kaikki roinat niin ei osaa arvostaa että jokin olisi arvokasta ja käyttökelpoista, vaan koettaa päästä kaikesta eroon. Varsinkin jos on eri sukupuolen käyttämiä tavaroita, ei osaa arvioida arvoa.

• Onnenpirkko

Totta turiset. Ostin kirpparilta kympillä nokisen ja pölyisen taulun ja kotona kehysten alta löytyi taulun maalanneen nimi. Käytettiin asiantuntijalla sitä taulua ja hinnaksi arvioitiin 4-5000€.

• myyjänä

nimimerkille ja muille vastaan kyllä mutta en kyttää palstaa päivittäin.
      luottokunnan puheet on tuulesta temmattuja koska kirppiksellä ei ole käynyt kortti moneen kuukauteen..
      eli syöty on ihmisten rahat.

• jössess!

Ja
        a että rahatkin siellä syödään...Haloo!!!!!

• järki käteen

Älkääs nyt ihmiset hölmöjä olko ja tyhmyyttänne tiivistäkö!
        Miksiköhän sitten kuitenkin siellä on aina pöydät täyteenvarattuja ja myyjät jatkavat viikosta toiseen josseivat rahojaan saisi!

• Ostaja40

Älä viitsi jauhaa sontaa. Just viikonloppuna kävin ja kortilla maksoin. Miksi haukut moista? Oletko katkera kun ei ole itsellä kauppa käyny?

• Elikkä

edelleenkin vain ole itse oikeassa ja muut väärässä.Kannattaa kuitenkin hiukan katsoa mitä edes näillä palstoilla kirjoittelee koska
        ymmärtääkseni syytät paikanpitäjiä edellisessä kommentissasi vähintäänkin kavalluksesta.Varovaisuus kannattaa aina , mielipidettäkin julkistaessa jollei ole vedenpitäviä todisteita.
        Ei aihetta minun kohdalla tästä asiasta enempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe