pankkivirkailijan palkka??

tuleva?

ylenemis mahdollisuukset merkonomin koulutuksella?
olen kuullut että voisiolla niinkin hyvä kun 2500-3000 euroa.

27

28422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harri

hieman optimistiselta. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta käsittääkseni palkka olisi lähempänä Eur 2000:ta. Arvostavat kaiketi enemmän tradenomin koulutusta.

• pankissa 13v

palveluneuvojat ( luottovaltuus, sijoitusasiat yms ) tienaavat 1600-2000 euroa riippuen palvelusvuosista. Voi myös saada eilaisia lisiä; pätevyys ym, ohjesuuruus 30-100 € / kk.
      Palvelupäälliköt (palkkaryhmien yläpuoliset)tienaavat aluksi noin 2000-2500 euroa riippuen pankin koosta ja tehtävistä. Yleensä vaaditaan amk tai korkeakoulututkinto. Palvleuneuvojiksi valituilla yleensä kanssa nykyisin jo amk-tutkinto tai merkonomi työkokemus.

• ex-pankkilainen

Ei ole pankkivirkailijan työ ja palkka sitä mitä moni nuori kuvittelee.
        Saat olla koko kansan sylkykuppina ja niellä kaikki ilkeydet "kaikki tietäviltä" asiakkailta vajaan 1500e palkalla.
        28 vuoden kokemuksella

• alalla oleva
        ex-pankkilainen kirjoitti:

Saat olla koko kansan sylkykuppina ja niellä kaikki ilkeydet "kaikki tietäviltä" asiakkailta vajaan 1500e palkalla.
        28 vuoden kokemuksella

Muutamaa euroa vaille 2500euroa.13 vuotta samassa paikassa.

• Yrjö
        alalla oleva kirjoitti:

Vieläkö pankkineidit saa gourmee-ruokaa valmiina tuotuna työpaikalle.Ruokatunti kuuluu työaikaan.Kun oikein hitaasti märehtii lyhenee työpäivä kummasti.Työpäivän päätteeksi voi pyytää pankinjohtajalta 0-korkoista lainaa-maksa takaisin kun jaksat.

• Sigrid
        alalla oleva kirjoitti:

29 v. nainen, pankissa 2 v. rahoitusalan tausta. Asiakaspalvelua ym. 2415 puh. ja ruokaetu. Ei todellakaan työaikana gourmet lounaita. Eikä korottomia lainoja, vaan peruskorolla.

• Merkonomi pankissa
        alalla oleva kirjoitti:

Kaverini on merkonomitutkinnolla edennyt konttorinjohtajaksi pankissa, tosin on ollut n. 20 v pankissa ja bruttopalkka n. 4.500,-/kk.
        On kyllä kouluttanut itseään ja vaihtanut muutaman kerran paikkakuntaakin.

• Anonyymi
        ex-pankkilainen kirjoitti:

28 vuoden kokemuksella

Ei pidä paikkaansa palkka 2300-2500 euroo kuukaudessa S-pankki maksaa saman palkan kuin myyjille kuuluu Pam ammattiliittoon pankkitoimihenkilö kuuluu pro ammattiliittoon palkat ihan eri ja etenemis mahdollisuudet aivan eri luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa palkka 2300-2500 euroo kuukaudessa S-pankki maksaa saman palkan kuin myyjille kuuluu Pam ammattiliittoon pankkitoimihenkilö kuuluu pro ammattiliittoon palkat ihan eri ja etenemis mahdollisuudet aivan eri luokkaa.

Onpa paska puhetta pankissa töissä 20 vuotta meillä asuntolaina ilman korkoa luottokortti ilman mitään kuluja pallkka 2500 euroo ruokaetu 6.90 euroo per lounas. Pidän työstäni ja pääsen etenemään työssäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa paska puhetta pankissa töissä 20 vuotta meillä asuntolaina ilman korkoa luottokortti ilman mitään kuluja pallkka 2500 euroo ruokaetu 6.90 euroo per lounas. Pidän työstäni ja pääsen etenemään työssäni

Aika huono palkka. Merkonomina voit ensimmäisessä työpaikassa helposti pyytää 2500 -2700 donaa palkkaa ilman mitään työkokemusta.

Miten olet päässyt etenemään työssäsi jos olet 20 vuotta ollut samoissa työtehtävissä pankkivirkailijana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika huono palkka. Merkonomina voit ensimmäisessä työpaikassa helposti pyytää 2500 -2700 donaa palkkaa ilman mitään työkokemusta.

Miten olet päässyt etenemään työssäsi jos olet 20 vuotta ollut samoissa työtehtävissä pankkivirkailijana?

Tietysti eteneminen ei auta mitään jos palkka pysyy samana tai jopa putoaa alemmas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkonomi koulutuksella saa pyyhkii sen. Ammattikorkeakoulutus pitää olla. Ei sinne pankkiin sentään peruskoulu pohjalla mennä saahan sitä yrittää. Itse 40 vuotta alalla olleena tiedä mistä puhun.

• .............

Riipuu missä päin suomea olet. Mun palkka (keski-suomessa) oli 1700e kolmevuotta ja sit lopetin sijoituspuolella. Kakkahommaa kuunnella käninää..ja mitä ruokatunttiin tulee niin joo saa syödä palkallisena mutta 20min ja maksat sittä kyllä! Muutenhan pankissa ei oikein hiljasta aikaa olekaan kun potkitaan kaikki ulos..

• Anonyymi

Älä puhu kun et tiedä. Mulla vakiduuni pankissa palkka 3700 euroo korottomat kuluttomat asuntolaina luottokortti. Edullinen ruokaetu koulutus ja virkistyspäivät parhaissa paikoissa. Missä illalliset majoitukset. Et oikein olen tyytyvainen

• palveluneuvoja

Tipautan korkeelta alas. Merkonomina voit ansaita aluksi jopa alle 1600 e/kk, valitettavaa... Riippuu aina hommista, mutta "parempiin" hommiin vaaditaan aina nykyisin korkeampi koulutus.
      Ylenemis mahdollisuuksia on aina, tyypistä riippuen!

• Anonyymi

Entä jos ei pidä työstänsä, koko ammattialasta, työilmapiiristä, työkavereista ja palkkakin on paska?

• Anonyymi

Jos ei tiedä alasta mitään pitäkää turpanne kiinni

• Anonyymi

Miksi? Pelkäätkö, että liian huonot palkat tulevat julki? Ei kai se sinulta ole pois?

• Anonyymi

Restonomi oon koulutukseltani ammattikorkea tehny vastaanottovirkailijan työtä nyt pankissa töissä ja hyvin menee

• Anonyymi

Vastaanottovirkailijaksi pääset pelkällä peruskoululla jos on ikää 18v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaanottovirkailijaksi pääset pelkällä peruskoululla jos on ikää 18v.

Et muuten pääse parhaisiin hotelleihin vaaditaan restonomi koulutus kielitaito pitää myös olla. Et ei se nyt oo ihan noin

• Anonyymi

En ole tulossa pankin töihin.

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ulkopuoliselle ei kuulu millään tavalla manipuloida ja järjestää ihmisille työpaikkoja ilman heidän omaa haluaan ja suostumustaan?

• Anonyymi

Täytyy olla jotenkin korvien välissä pahasti vikaa jos kokee kaiken aikaa velvollisuudekseen junailla, lahjoa, manipuloida, aivopestä muille, tuntemattomille ihmisille työpaikkoja näiden ihmisten selän takana kysymättä lupaa heiltä itseltään ja vasten heidän omaa tahtoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla jotenkin korvien välissä pahasti vikaa jos kokee kaiken aikaa velvollisuudekseen junailla, lahjoa, manipuloida, aivopestä muille, tuntemattomille ihmisille työpaikkoja näiden ihmisten selän takana kysymättä lupaa heiltä itseltään ja vasten heidän omaa tahtoaan.

Täytyy olla pahasti psykopaatin vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ole jokaisen oma asia missä haluaa olla töissä. Kun puhutaan jostain asiasta tietämättä asioiden oikeellisuutta. Pankin palkat edut yms. Kannattas olla kirjoittamatta jos ei tiedä. Jos jollain on ollut paska liksa johtunee koulutuksen puutteesta. Ei millään alalla saa suurta liksaa jos puuttuu koulutus sekä vielä kokemuskin. Et eiköhän kannattas opiskella

• Anonyymi

Oon pankissa töissä palkka 3700 euroo kuussa ja kaikki edut päälle.Eika oo ilta töitä eikä viikonlopputöitä. Aina kaikki pyhät vapaina. Et tosi hyvä duuni ainoo on se et pankkiin on aika vaikee päästä töihin. Pitää olla ammattikorkea tutkinto

• Anonyymi

Puhutaanpa asiaa iman koulutusta pelkällä peruskoulun käyneellä ei kyllä oo pankin tiskin taakse asiaa. Merkonomin tutkinolla ei juurikaan oo apua. Jos aikoo rahoitusalalle on oltava ammattikorkea tutkinto. 3.5 kestävä koulutus. Meillä pankissa töissä tradenomeja löytyypä meiltä restonomejakin. Et koulutus on oltava kunnossa. Olen nääs rekrytointi työssä. Palkkaan siis ihmisiä töihin. Kyllä se koulutettu kielitaitoinen hyvän CV omaava saa ne työpaikat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe