Entisen vaki kirjoittajan aloitukset siivottu puts vei!
Oliko taas kova loukkaus Kahvipirtin suuntaan, siitä nyt ainakin huomaa miten arka asia on sanoa vastaan tämän mainitun saluunan kirjoittajille.
Ei arvostelua eikä pahaa sanaa.
Miksi sitten sieltä tullaan tänne huomauttelemaan, sattuu se näilläkin ketjuilla kirjoittajiin yhtä pahasti.
Onnea vaan valtanne laajentumisesta pirttiläiset, etenkin johtaja Matruunalle.
Nyt on talossa järjestys
13
84
Vastaukset
- työ ja opiskelu
Eihän määrättyyn suuntaan saa kumartaa kun joutuu pyllistämään väärään suuntaan, niin se on.
OinasN on ilmoitettu tänne sefuksi vaan herra tietää kuka se Oinas on, sarvellinen kuitenkin kertoo eläinkirja.- catskat
Kyllä OinasN on monelle tuttu jo vuosien takaa . Sarvetonnakin hän pärjää
hyvin. Menestystä hänelle.
- Mielikuvitukseton.n
Pitää lopettaa kirjoittelu.
Olkoon kahvipirttinä koko palsta. - selvitä syyllinen en
tuomiota.
Oletko aivan varma että poistaja oli pirtistä?
Avaaja tämä vanha entinen kirjoittaja saattoi itse ketjunsa poistaa.
Aika harvoin kukaan pirtin kirjoittaja on tänne loukkauksia suoltanut.
Ei pidä hutkia, enne kuin on varma. - Kahvi maistuu
Joutikin poistaa, mitä järkeä on vuosien jälkeen tulla syyttämään muita, jos ei palstalla ole saanut mieleistään vastakaikua. Joku muu täällä palstalla on päällepäsmärin otteita kyllä ilmaissutkin. Vakiketjun pysyminen vaatii sitoutumista, voiko siitä muuta kuin kiittää aloittajaa.
Luulenpa että tärkein syy pirttketjussa kirjoittamiseen on, että siellä saa esittää mielipiteitä kenenkään lyttäämättä ja olla myös esittämättä yhtään mitään, olla vain oma itsensä , moikata tuttuja ja ystäviä. - mejoke
Onko uusia kahvipirtistä kirjoittavia ilmestynyt,
Vai mitä tämä viesti kertoo.
olen utelias vain?- Me jokkeile
uteliaspa olet hyvinki. Eipä kaadu pirtti vaikka toivot. Se on ystävällisten iloisten kohtauspaikka ja siellä viihtyy lukien hauskoja juttuja.
.
Lyttääjillä on myös oma palstansa. Sitä voi vain silmäillä ja äkkiä pois siellä ei edes huumorimielellä viihdy. Miks viihtyis?
- mejoke
EI ollut aikomuksenikaan yhteen ketjuun ikipäiviksi juuttua, en mihinkään toiseenkaan. Sehän olisi älyvapaa ajatuskin.
En ole koskaan epäillytkään että kahvipirtti kaatuisi, on siellä siksi paljon aikaansa kuluttavia asiakkaita.
Ainoastaan skillan taisi ymmärtää (vai ymmärsikö) että kirjoittelin samanlaista hölynpölyä poistumisestani aikoinaan palstalta, kuin mitä he itsekin tuottavat joka päivä vuosikausia.
Olin utelias vain sen suhteen kenen ketju on poistettu? He, hee!
Selitä nyt, nimimerkki "sui-vaantunut", mitä ketjua tarkoitit? Vai pitikö täky puskista, lennosta heittää, että saat jatkettua jaarittelua. Jos niin on, onpa mielikuvitus heikoilla.
Ainakin minun koneellani on "entisen kirjoittajan" mejoken(fiiulin) avaama keju, jossa on kerrottu "kärsimysnäytelmä" sorron uhriksi joutumisesta.- *Kukkahame*
Järjestyshän se pitää olla kaikessa vaikka huonompikin!
Ja tämä ei liity aloitukseen lainkaan, mutta kun olen katsellut ynnämuun galleriaa, on siellä oleva taide mielenkiintoista.
Oletkos ym itse 'siveltänyt' vai kuinka asia on, ovat kauniita ja erittäin hyviä värivalinnat.
Muuan täti kun teki taikasiveltimellä aikoinaan lasten ohjelmassa muutamilla vedoilla kauniita kuvia. - Ynnämuulle!
Minäkin ihmettelin samaa aikaisemmin, tuollahan se ketju näyttää olevan.
Niinpä!
Eihän tuo asia maailmaa ja Kahvipirtiäkään kaada. Aloitukseen kyllä liittyi perusteeton herjaus ja siihen sotkettiin myös seriffi. Ehkä samasta "sylttytehtaasta." Selkärankaa on turha odottaakaan, että ko. kirjoittelija selvittäisi virheensä, "puts vei."
Kukkahameelle "asian vierestä." Kyllä ne taulut ovat tekemiäni, kiitos myönteisistä sanoistasi. Ymmärrän kyllä ko. harrastuksessa paikkani. Se on "ite-taidetta" tai korkeintaan "kansantaidetta." Koulutusta tai ohjausta en ole saanut, alan kirjallisuutta olen kyllä lukenut. ja vähäistä pohjaa harjoittelin työuran aikanakin. Kun olin jäämässä eläkkeelle, valmistauduin tähän harrastukseen kiinnostuksesta ja myös tarpeellisena "ajantappoon." Ajoittain se kyllä on vienyt parinkin työpäivän mittaisen ajan vuorokaudessa.
Aika näissä "taiteiluissa" kuluu mukavasti ja leppoisasti ja eihän minulla olekaan tuotantotavoitetta. Se tästä.- *Kukkahame*
Sinulla on tositarkka 'värisilmä', siinä on hienot värit, siis oikeat.
Kyllä harrastus vie ihmisen, aika kuluu aivan mielettömällä vauhdilla eikä väsy vaan onnistuttua uurastuksessa, saa tosi hyvän mielen ja kuin palkintona jälkipolville.
Upeita ovat kaikki nuo galleriassasi olevat kuvat, niitä katsellessa suorastaan saa kuviteltua auringon, tuulen äänen jopa sateen jälkeisen metsän tuoksun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389