Ihan menee sekaisin näissä travelcardeissa ja oystereissa :) Minä ja 4teiniä, mikä olisi järkevin lippu/kortti maanalaiseen ja bussiin neljäksi päiväksi? Tarkoitus on päästä kulkemaan koko maanalaisen alueella vaivattomasti ilman, että tarvitsee miettiä millä zonella kulloinkin on.
Mikä lippu/kortti???
7
391
Vastaukset
- it´s as easy as that
Oyster card, jolle lataatte rahaa (pay as you go), onnistuu helposti jokaiselta asemalta löytyvällä automaatilla. Ja jokaiselle oma lippu, yhdellä lipulla voi matkustaa vain yksi henkilö.
- London Eye
Onko teillä tarvetta kulkea muille alueille kuin 1-2? Harvoin nimittäin turistit niin kauas joutuvat matkustamaan.
Kun aikuisella on Oyster, niin 11-15 - vuotiaille on mahdollista ostaa asemilta punnan hintainen päivälippu, joka on voimassa 9.30 alkaen koko loppupäivän. Ja sillä saa kulkea niin maanalaisella kuin busseillakin niin paljon kuin vain ehtii. - jamminen
Olikos tuo Oystercard (vai molemmat) sellainen, että otetaan tietyt zonet? Meidän hotelli nimittäin on 3 zonella ja tarkoitus oli ottaa Oyster, mutta jos se maksaa kauhean paljon, niin täytyy miettiä uudestaan...
- it´s as easy as that
Oystercard on sen muovisen luottokortin kokoisen lipun nimi. Sille voi ladata joko Travelcardin tai vaihtoehtoisesti rahaa (pay as you go).
- Ei-selvää-vielä
Minä kans ihan pihalla noiden oystereiden ja travelcardien kanssa. Meillä myös hotelli 3 zonella, ja varmaan liikutaan siinä 1-3 zonen alueella. Paikalla ollaan 7 päivää.. Kannattaakohan ladata tuo 7 päivän lippu tuolle aluerajaukselle? Taitaa tulla halvimmaksi, jos ymmärsin oikein?!?!
- Selvää
7 päivän reissulle se on halvin vaihtoehto.
- Nyt-selvää..
Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995