Ihan menee sekaisin näissä travelcardeissa ja oystereissa :) Minä ja 4teiniä, mikä olisi järkevin lippu/kortti maanalaiseen ja bussiin neljäksi päiväksi? Tarkoitus on päästä kulkemaan koko maanalaisen alueella vaivattomasti ilman, että tarvitsee miettiä millä zonella kulloinkin on.
Mikä lippu/kortti???
7
388
Vastaukset
- it´s as easy as that
Oyster card, jolle lataatte rahaa (pay as you go), onnistuu helposti jokaiselta asemalta löytyvällä automaatilla. Ja jokaiselle oma lippu, yhdellä lipulla voi matkustaa vain yksi henkilö.
- London Eye
Onko teillä tarvetta kulkea muille alueille kuin 1-2? Harvoin nimittäin turistit niin kauas joutuvat matkustamaan.
Kun aikuisella on Oyster, niin 11-15 - vuotiaille on mahdollista ostaa asemilta punnan hintainen päivälippu, joka on voimassa 9.30 alkaen koko loppupäivän. Ja sillä saa kulkea niin maanalaisella kuin busseillakin niin paljon kuin vain ehtii. - jamminen
Olikos tuo Oystercard (vai molemmat) sellainen, että otetaan tietyt zonet? Meidän hotelli nimittäin on 3 zonella ja tarkoitus oli ottaa Oyster, mutta jos se maksaa kauhean paljon, niin täytyy miettiä uudestaan...
- it´s as easy as that
Oystercard on sen muovisen luottokortin kokoisen lipun nimi. Sille voi ladata joko Travelcardin tai vaihtoehtoisesti rahaa (pay as you go).
- Ei-selvää-vielä
Minä kans ihan pihalla noiden oystereiden ja travelcardien kanssa. Meillä myös hotelli 3 zonella, ja varmaan liikutaan siinä 1-3 zonen alueella. Paikalla ollaan 7 päivää.. Kannattaakohan ladata tuo 7 päivän lippu tuolle aluerajaukselle? Taitaa tulla halvimmaksi, jos ymmärsin oikein?!?!
- Selvää
7 päivän reissulle se on halvin vaihtoehto.
- Nyt-selvää..
Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327