Apollolta varattu matka toukokuun lopulle hotellinpuolelle Europaan. Onko kenelläkään kokemuksia hotellista, sen tiedän jo että baari-katu alkaisi läheltä. Lapsia ei mukana ja aamiainen kuuluu hintaan. Hintatietoa olisin myös halunnut tietää, baareissa syömiset-juomiset, kaupoissa vesi -oluet-siiderit ym.
Hotelli Europa
2
790
Vastaukset
- greekfan
Rodoshan on aivan mahtava valinta lomalle. Siellä olemme lomailleet puolisoni kanssa kahtena viimeisenä kesänä. Tänä vuonna vaihdamme jo kohdetta, koska viime vuonna kahdessa viikossa ehdimme kiertää saaren läpikotaisin, mutta muutaman vuoden päästä ehdottomasti taas Rodokselle. Siellä on kaikkea, mitä lomalta haluaa. Meillä on myös kokemuksia hotelli Europasta, olimme siellä viime kesänä tuon kaksi viikkoa. Baarikatu on todellakin lähellä, mutta emme kokeneet, että se olisi häirinnyt. Muutenhan hotelli on ihan ok, ei mitään luksusta, mutta ei myöskään mitään yhtä tähteä. Ehkä suurin miinus hotelli Europassa oli sen valloittaneet ruotsalaiset nuoret. Ne kun jaksoivat esim riehaantua ja rällästää muuten kivalla ja leppoisalla allasalueella ja joskus myös aamun pikkutunteina. Toki, koska matkanne ajoittuu toukokuun loppuun, voi olla että siellä ei vielä nuorisoa ole niin paljon. Aamupalasta emme pitäneet. Meillä se ei kuulut matkan hintaan, mutta söimme sen kahtena aamuna. Se oli melko yksinkertainen.
Hintataso on mielestäni aikalailla samaa tasoa kuin Suomessa, ainakin ruokailu ravintolassa..riippuu tietenkin millaisessa paikassa syö, mutta ei voi sanoa, että mitään halpaa olisi. Mutta kannattaa ehdottomasti käydä Hotelli Europan vieressä olevassa ravintolassa Feliciassa. Sieltä saa kiviuunissa paistettua pizzaa, todella herkullista! Samalla kadulla on myös Danish corner, josta saa "kotitekoista" kreikkalaista ruokaa seisovasta pöydästä ja syödä saa niin paljon kuin jaksaa. Kaupoissa juomat oli halvempia kuin Suomessa. Kaupungistahan löytyy useita merkki- ja muotivaateliikkeitä. Hinnat toki niissäkin on ainakin suomen tasoa, jollei jopa kalliimpia.
Mutta siis Rodos on ihan tosi mahtava loman vietto paikka. Sieltä löytyy varmasti jokaiselle jotakin ja kaupunkia on tosi mahtava kiertää ympäri puhumattakaan vanhasta kaupungista, joka on tosi ihana paikka. Se tuossa hotellissa on vielä plussaa, että siitä on lyhyt kävelymatka joka paikkaan.
Kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ja kiertää saari ympäri. Itse suosittelen mieluummin auton kuin skootterin vuokrausta turvallisuus syistä. Ihan varmasti tulette viihtymään Rodoksella..ja yleensä kaikki haluavat sinne uudestaan ja uudestaan.. - kaapotti
Kiitokset kauniit tiedoista greekfan :) !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284