nascar truck series

kimimerkki

Tietääkö joku mistä mahtaisi nähdä kisan johon räkä aikoo osallistua. tv tai netti.

19

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • big fat hamburger

      Toivottavasti ei näe mistään. Valitettavaa että F1-maailmanmestari alentuu moiseen jenkkipelleilyyn. Vanha äitinikin pärjäisi nascar-auton ratissa, eihän siinä tarvitse tehdä mitään muuta kuin istua jalka oikoisena ja rattia yhdessä asennossa pitäen. Koulutettu simpanssi pystyisi samaan.

      Nascar (nössöcar) on vain iso show jossa jenkkityperykset ajavat tasaisesti ympäri isoa persreikäänsä.

      Joku aika sitten joku nössöcar-pamppu loukkasi itse M. Schumacheria kutsumalla tätä kokeilemaan nössöcar-autoa. Sanomattakin selvää ettei Schumi korvaansa lotkauttanut. Täytyyhän asioilla joku järjestys olla. Nössöcar ei ole autourheilua ja F1 on autourheilun kuninkuusluokka.

      Sanonpa vielä että jos joku nössöcar-kuski laitettaisiin WRC-auton tai f-ykkösen kyytiin niin olisi jenkillä paskat housussa ennen ensimmäistä mutkaa, jossa jo ajaisi uloskin.

      • hah hah haaaa!!!

        kaikista parasta on se, että lahjaton räikkönen ei tule pärjäämään edes ympyrän ajossa, eikä siten yllä edes koulutetun simpanssin tasolle


      • Siipikerssi

        Jaa'a jenkit osaa tahdä autourheilusarjoista mielenkiintoisia, toista on täällä euroopassa, jossa alamäki jatkuu kunnes viherpiipertäjät lopettavat loputkin puuhat.
        Vormula-1ssä kehutaan nyt ohituksia..., eihän se edes näytä ohitukselle vaan ohiajolle, nyt kun on nappeja takasiipeen ja kerssiin.


      • kun ei ole lusikalla
        hah hah haaaa!!! kirjoitti:

        kaikista parasta on se, että lahjaton räikkönen ei tule pärjäämään edes ympyrän ajossa, eikä siten yllä edes koulutetun simpanssin tasolle

        Voi vittu. Kimi on formulaykkösten maailmanmestari ja sanot että hän "ei tule pärjäämään edes ympyrän ajossa" voi fak! Mieti vähän ennen kuin tulet tänne loukkaamaan parempia kuin sinä itse.


    • fHVHd

      No ei toi F1:kään nyt mitään suuria ajo lahjoja vaadi kuskeilta. Semmosta mikroauto hommaa sekin vaan on. Ralli se on kunnon autourheilua.

    • Drunktruck

      ai se onki truck series, luulin kun kuulin ekaa kertaa että kyseessä olis joku alkkisten drunk-series. No yhtä päteviä kaiketi molemmat.

      En kyllä ole kuullutkaan että moisia ajoja telvisioitas oikeen... no jos todella joku jaksais kattoo lava-autojen ringinkiertämistä monta tuntia, ni minkäs sille sitte voi. Hoitoon pitäs ohjata.

    • että näin

      Täällä on taas ryhmä "asiantuntijoita" kommentoimassa asiallista kysymystä.

      • 0909090

        vaikka nascar on jenkki pelleilyä ja räikkönen on lahjaton kuski niin silti haluaisin katsoa kisat siis näkyy nascar netissä.


      • pah!!
        0909090 kirjoitti:

        vaikka nascar on jenkki pelleilyä ja räikkönen on lahjaton kuski niin silti haluaisin katsoa kisat siis näkyy nascar netissä.

        höpönlöpön. etkä halua


    • NascarTruckSeries

      Kimi Räikkönen & 02.30 NASCAR LIVE: Truck Series, Charlotte @ Nelonen Sport Pro 2 sekä jälkilähetys aamulla klo 10:00 @ Nelonen Sport Pro 1

    • TemeJajotain

      Kai se täältä näkyy: http://2onlinetv.com/tv/broadcast.php?id=170
      Huonosti löytyy kyllä infoa. Neloselta taas emämunaus, olisi nyt tuon ensimmäisen kisan laittanut ilmaiskanavalle vähän niinkuin mainokseksi.

      Kimin ja Nascarin mollaajille voisin sanoa, kyllä on taas säälittävän amatöörimäisiä kommentteja. Ajakaa itse, niin teilläkin olisi edes jonkinlainen käsitys mitä se oikeasti on.

    • mitäsesiellätekee

      Joo, sijalle 15 punaniskojen seassa /lajissa, aika nöyryyttävää minusta...

      • hjdkjd

        ympärän ajaminenhan piti olla niin helppoa että räikkönen voittaa helposti... vasta viidestoista amatöörien luokassa... noloa!


      • Littlebitsideways
        hjdkjd kirjoitti:

        ympärän ajaminenhan piti olla niin helppoa että räikkönen voittaa helposti... vasta viidestoista amatöörien luokassa... noloa!

        Jos ei ollut oikein balanssi kohdallansa, sehän on se F1sen vakiovirsi.


    • Unskit

      Räkällä ura nousussa....

      kohta rällää joka kisassa mukana, kuhan kärry ei olis jatkuvasti kaiteissa.

      • älä valehtele...

        Ei ole ajanut kaiteeseen vielä kertaakaan!!


    • Nationwide
      • taas se nähtiin

        Paska kuski.


    • jenkillä löysä paska

      Kimi on maailman lahjakkain moottoriurheilija ja vedän jokaista eri mieltä olevaa turpaan.

      Jenkkien typerä nascar on vain jenkkien typerä show jonka ei pitäisi kiinnostaa muita kuin aivottomia jenkkejä jotka osaavat syödä hampurilaista. Nascar ei ole autourheilua.

      F1 ja WRC ovat maailmanluokan autourheilua joissa eivät pullahampurilaisjenkit pärjää, vitun vellihousut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe