Köyhyyden kierre voi murtua parantamalla tyttöjen oikeuksia ja antamalla heille samat mahdollisuudet kuin pojille. Anna tytöille mahdollisuus. Sinä voit auttaa lahjoittamalla tai ryhtymällä kummiksi. Otto.-automaatteihin on huhtikuun ajaksi (31.3. – 2.5.) lisätty mahdollisuus lahjoittaa käteisnoston yhteydessä euro Plan Suomi Säätiön Koska olen tyttö -kampanjaan (Keräyslupa OKU520A). Ottotapahtuman yhteydessä kysytään, haluaako asiakas tukea Planin Koska olen tyttö -kampanjaa yhdellä eurolla. Jos haluaa, niin esimerkiksi 50 euron nosto onkin 51 euroa.
http://www.plan.fi/otto-landing/
Koska olen tyttö
3
217
Vastaukset
- jk
en halua
- neljännesmiljoona
Automatia Pankkiautomaatit Oy on keskeyttänyt Otto-pisteillä käynnissä olleen Plan Suomi -säätiön varainkeruukampanjan. Syynä ovat yleisön ja Kuluttajaviraston kampanjassa havaitsemat ongelmat. Vahingossa lahjoitetut eurot Automatia on maksanut niitä vaatineille asiakkaille takaisin.
Automatia Oy on päättänyt tilittää kertyneet lahjoitukset, lähes 250 000 euroa, kokonaisuudessaan Plan Suomen Koska olen tyttö -kampanjaan. Alun perin Plan Suomen piti osallistua kampanjan toteuttamisesta aiheutuneisiin kuluihin.
Automatia Oy ei vähennä summasta myöskään niiden noin 300 asiakkaan lahjoituksia, jotka ovat vaatineet vahingossa tekemiään lahjoituksia takaisin. Automatia on maksanut eurot niitä vaatineille.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/04/plan_suomen_otto-pistekampanja_keskeytetty_2504956.html - planHuijausLoppuu
Eiks kukaan tiedä miten plan toimii?
Lahjoittamastasi rahoista, 80% menee projekteihin, 20% toimistokuluihin.
Saat lapselta templetin avulle tehdyn kirjeen. Jos sinulla on useampia kummilapsia, tai jopa eri maissa, niin jokaiselta lapselta saat aivan samanlaisen kirjeen sana-sanalta.
Et voi lähettää lapselle mitään postitse.
Hämärää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898