Koska olen tyttö

Köyhyyden kierre voi murtua parantamalla tyttöjen oikeuksia ja antamalla heille samat mahdollisuudet kuin pojille. Anna tytöille mahdollisuus. Sinä voit auttaa lahjoittamalla tai ryhtymällä kummiksi. Otto.-automaatteihin on huhtikuun ajaksi (31.3. – 2.5.) lisätty mahdollisuus lahjoittaa käteisnoston yhteydessä euro Plan Suomi Säätiön Koska olen tyttö -kampanjaan (Keräyslupa OKU520A). Ottotapahtuman yhteydessä kysytään, haluaako asiakas tukea Planin Koska olen tyttö -kampanjaa yhdellä eurolla. Jos haluaa, niin esimerkiksi 50 euron nosto onkin 51 euroa.

http://www.plan.fi/otto-landing/
3339
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

en halua

Äänestä

Automatia Pankkiautomaatit Oy on keskeyttänyt Otto-pisteillä käynnissä olleen Plan Suomi -säätiön varainkeruukampanjan. Syynä ovat yleisön ja Kuluttajaviraston kampanjassa havaitsemat ongelmat. Vahingossa lahjoitetut eurot Automatia on maksanut niitä vaatineille asiakkaille takaisin.

Automatia Oy on päättänyt tilittää kertyneet lahjoitukset, lähes 250 000 euroa, kokonaisuudessaan Plan Suomen Koska olen tyttö -kampanjaan. Alun perin Plan Suomen piti osallistua kampanjan toteuttamisesta aiheutuneisiin kuluihin.

Automatia Oy ei vähennä summasta myöskään niiden noin 300 asiakkaan lahjoituksia, jotka ovat vaatineet vahingossa tekemiään lahjoituksia takaisin. Automatia on maksanut eurot niitä vaatineille.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/04/plan_suomen_otto-pistekampanja_keskeytetty_2504956.html

Äänestä

Eiks kukaan tiedä miten plan toimii?
Lahjoittamastasi rahoista, 80% menee projekteihin, 20% toimistokuluihin.
Saat lapselta templetin avulle tehdyn kirjeen. Jos sinulla on useampia kummilapsia, tai jopa eri maissa, niin jokaiselta lapselta saat aivan samanlaisen kirjeen sana-sanalta.

Et voi lähettää lapselle mitään postitse.

Hämärää

Äänestä

Kommentoi aloitusta

murra kierre kirjoitti:

Köyhyyden kierre voi murtua parantamalla tyttöjen oikeuksia ja antamalla heille samat mahdollisuudet kuin pojille. Anna tytöille mahdollisuus. Sinä voit auttaa lahjoittamalla tai ryhtymällä kummiksi. Otto.-automaatteihin on huhtikuun ajaksi (31.3. – 2.5.) lisätty mahdollisuus lahjoittaa käteisnoston yhteydessä euro Plan Suomi Säätiön Koska olen tyttö -kampanjaan (Keräyslupa OKU520A). Ottotapahtuman yhteydessä kysytään, haluaako asiakas tukea Planin Koska olen tyttö -kampanjaa yhdellä eurolla. Jos haluaa, niin esimerkiksi 50 euron nosto onkin 51 euroa.

http://www.plan.fi/otto-landing/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu