Koska olen tyttö

murra kierre

Köyhyyden kierre voi murtua parantamalla tyttöjen oikeuksia ja antamalla heille samat mahdollisuudet kuin pojille. Anna tytöille mahdollisuus. Sinä voit auttaa lahjoittamalla tai ryhtymällä kummiksi. Otto.-automaatteihin on huhtikuun ajaksi (31.3. – 2.5.) lisätty mahdollisuus lahjoittaa käteisnoston yhteydessä euro Plan Suomi Säätiön Koska olen tyttö -kampanjaan (Keräyslupa OKU520A). Ottotapahtuman yhteydessä kysytään, haluaako asiakas tukea Planin Koska olen tyttö -kampanjaa yhdellä eurolla. Jos haluaa, niin esimerkiksi 50 euron nosto onkin 51 euroa.

http://www.plan.fi/otto-landing/

3

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

en halua

• neljännesmiljoona

Automatia Pankkiautomaatit Oy on keskeyttänyt Otto-pisteillä käynnissä olleen Plan Suomi -säätiön varainkeruukampanjan. Syynä ovat yleisön ja Kuluttajaviraston kampanjassa havaitsemat ongelmat. Vahingossa lahjoitetut eurot Automatia on maksanut niitä vaatineille asiakkaille takaisin.

Automatia Oy on päättänyt tilittää kertyneet lahjoitukset, lähes 250 000 euroa, kokonaisuudessaan Plan Suomen Koska olen tyttö -kampanjaan. Alun perin Plan Suomen piti osallistua kampanjan toteuttamisesta aiheutuneisiin kuluihin.

Automatia Oy ei vähennä summasta myöskään niiden noin 300 asiakkaan lahjoituksia, jotka ovat vaatineet vahingossa tekemiään lahjoituksia takaisin. Automatia on maksanut eurot niitä vaatineille.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/04/plan_suomen_otto-pistekampanja_keskeytetty_2504956.html

• planHuijausLoppuu

Eiks kukaan tiedä miten plan toimii?
      Lahjoittamastasi rahoista, 80% menee projekteihin, 20% toimistokuluihin.
      Saat lapselta templetin avulle tehdyn kirjeen. Jos sinulla on useampia kummilapsia, tai jopa eri maissa, niin jokaiselta lapselta saat aivan samanlaisen kirjeen sana-sanalta.

Et voi lähettää lapselle mitään postitse.

Hämärää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      343
      1910
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1033
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      926
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe