Kukaan lähössä tai suunnittelemassa lähtöä ja seuraa vailla? :)
Keikka ois ihan ainutlaatunen tilaisuus, mutta en ole saanut tähän mennessä ketään ystäviäni mukaan rahan takia... Itseä kuitenkin kutkuttais mennä, mutta kukapa sitä yksin haluais bilettää!
Olen itse 18v nuori nainen, ja kaikenlainen (rehti & reilu) seura olisi tervetullutta, otathan siis pikimmiten yhteyttä jos keikka kiinnostaa :-)
[email protected] (MAILILLA, ei ole meseosoite !!)
Hietsun Rihannan keikka & BeachParty 15.8 !
8
1089
Vastaukset
- Anony...
Mä aion sinne, kuha äiti vaa järkkää liput (=
Oon ite khyl vast 15, joten tuskin haluut sinne mun kaa...?
Mut, mullaki samanlaine ongelma ku sulla! - iiidaaa
Ei iällä ole niin merkitystä, jos nyt satutaan juttuun tulemaan ! :)
Laita rohkeesti mailia! - annahir
juu oon itekin ehottomasti menossa, oon pian 18-vuotias nuori nainen ja en millää tost samast syystä oo saanu ketää lähtemää :/
ois tosi upeeta kuitenkin päästä lähtee kun en yksin haluu mennä, eli jos olet vielä menossa niin hyvä juttu :D - viuhke-.-
hei!!! minäkin oisin menossa iha ypöyksin. oon 20-vuotias nuori nainen. ilmotelkaa jos kuka tarvii seuraa !! ois niin mahtavaa yhes bailata,ko yksinään vaa :l
mä oonkin ilmeisesti ainoa mies joka sinne menossa... Olen 23 v mies treelta ja jos teille miesseura kelpaa niin saa laittaa viestiä, vaikkapa [email protected] osoitteeseen.
- mriaa
Hei täältä ois kans yks 17v tyttönen tulossa ! :D:D Paitsi että uskallankohan ees lähettää enää meiliä tohon kun tääki ketju alkaa olla jo niin vanha...
- epämääräinen tyttöne
oon aika varmasti menossa sinne! mut 00n vast 10v mut et oonks liian nuori
- eiooeituu88888888888
Joo mäki meen, mut en ole vielä syntynyt. Olen äitini mahassa eikä mul oo nimee, eikä sukupuolikaan ole vielä varma. Haittaakse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859