Kukaan lähössä tai suunnittelemassa lähtöä ja seuraa vailla? :)
Keikka ois ihan ainutlaatunen tilaisuus, mutta en ole saanut tähän mennessä ketään ystäviäni mukaan rahan takia... Itseä kuitenkin kutkuttais mennä, mutta kukapa sitä yksin haluais bilettää!
Olen itse 18v nuori nainen, ja kaikenlainen (rehti & reilu) seura olisi tervetullutta, otathan siis pikimmiten yhteyttä jos keikka kiinnostaa :-)
[email protected] (MAILILLA, ei ole meseosoite !!)
Hietsun Rihannan keikka & BeachParty 15.8 !
8
1054
Vastaukset
- Anony...
Mä aion sinne, kuha äiti vaa järkkää liput (=
Oon ite khyl vast 15, joten tuskin haluut sinne mun kaa...?
Mut, mullaki samanlaine ongelma ku sulla! - iiidaaa
Ei iällä ole niin merkitystä, jos nyt satutaan juttuun tulemaan ! :)
Laita rohkeesti mailia! - annahir
juu oon itekin ehottomasti menossa, oon pian 18-vuotias nuori nainen ja en millää tost samast syystä oo saanu ketää lähtemää :/
ois tosi upeeta kuitenkin päästä lähtee kun en yksin haluu mennä, eli jos olet vielä menossa niin hyvä juttu :D - viuhke-.-
hei!!! minäkin oisin menossa iha ypöyksin. oon 20-vuotias nuori nainen. ilmotelkaa jos kuka tarvii seuraa !! ois niin mahtavaa yhes bailata,ko yksinään vaa :l
mä oonkin ilmeisesti ainoa mies joka sinne menossa... Olen 23 v mies treelta ja jos teille miesseura kelpaa niin saa laittaa viestiä, vaikkapa [email protected] osoitteeseen.
- mriaa
Hei täältä ois kans yks 17v tyttönen tulossa ! :D:D Paitsi että uskallankohan ees lähettää enää meiliä tohon kun tääki ketju alkaa olla jo niin vanha...
- epämääräinen tyttöne
oon aika varmasti menossa sinne! mut 00n vast 10v mut et oonks liian nuori
- eiooeituu88888888888
Joo mäki meen, mut en ole vielä syntynyt. Olen äitini mahassa eikä mul oo nimee, eikä sukupuolikaan ole vielä varma. Haittaakse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009