Vanessa Parrado Lobo

Milouuu.

Laitoin Googleen hakusanaksi ' hyvä homeopaatti ' ja näin ensimmäisen tulevan linkin perusteella päädyin Vanessaan kun häntä oli niin siinä kehuttu.

Juttelin tänään hänen kanssaan puhelimessakin ja ihan mukavalta ja realistiselta ihmiseltä vaikuttaa.

Hei kertokaahan, jos teillä on kokemuksia Vanessan hoidoista. Mihin vaivaan saitte apua.

Itsellä todella suureksi ongelmiksi ovat muodostuneet, ruuansulatusvaivat, masentuneisuus ja kuukautiskivut! Kiitos.

16

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne

      Hei

      on eittäin hyvä homeopaatti!!

      Olen saanut kokonaisvaltaista hoitoa, kaikenlaisiin vaivoihini.

      Koko elämänlaatuni parani, ensimmäisestä käynnistä alkaen:)

      Uskomaton asian, ja jos oikeesti ihmiset alkaisivat uskomaan ja käymään homeopaateilla paljon lääkäreitä joutuisi vaihtamaan alaa.

      • Olkaa realistisia

        Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne. Homeopatialla ei ole mitään tieteellistä perustaa. Jos juttelu toisen ihmsen kanssa parantaa elämänlaatua, niin sehän on hyvä. Mutta se ei ole hoitoa. Lukekaa: http://www.skepsis.fi/jutut/toimiiko.html


      • Ei homeopatiaa
        Olkaa realistisia kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne. Homeopatialla ei ole mitään tieteellistä perustaa. Jos juttelu toisen ihmsen kanssa parantaa elämänlaatua, niin sehän on hyvä. Mutta se ei ole hoitoa. Lukekaa: http://www.skepsis.fi/jutut/toimiiko.html

        Nimimerkki Olkaa realistisia - on oikeassa.
        Parrado on rantautunut Suomeen kierreltyään maailmaa ensin. Tässä maassa on varmasti parhaat apajat ja eniten foolihattuihin uskovia, että tänne kannattaa tulla kauempaakin rahan perässä.


    • laurian

      Hei! Olen itse käynyt vuosia Vanessan vastaanotolla ja en voi muuta sanoa että, en olisi selvinnyt ilman hänen hoitoa. Suosittelen lämpimästi kaikille.

      • huono patia

        Olet vuosia käynyt Vanessan vastaanotolla! Ilmeisesti sairautesi on parantumaton ja tarvitset siihen jatkuvasti apua. Pitääkö tämä "hyvä hoito" sairauttasi yllä, jotta voit jatkuvasti käydä rupattelemassa vesitippa pulloista?
        Ainakin sairautesi on hyvin arvokas tauti, maksaa enempi kuin yksityisellä lääkäriasemalla erityilääkärin vastaanotto!


      • VAROKAA
        huono patia kirjoitti:

        Olet vuosia käynyt Vanessan vastaanotolla! Ilmeisesti sairautesi on parantumaton ja tarvitset siihen jatkuvasti apua. Pitääkö tämä "hyvä hoito" sairauttasi yllä, jotta voit jatkuvasti käydä rupattelemassa vesitippa pulloista?
        Ainakin sairautesi on hyvin arvokas tauti, maksaa enempi kuin yksityisellä lääkäriasemalla erityilääkärin vastaanotto!

        laurian kuuntele mitä huono patia sanoo.
        Homeopatia perustuu samankaltaisuuden periaatteelle. Syöt tautia koko ajan kun napsit homeopaattisia aineita.
        Lompakon päälle se käy. Tosin sehän on kysymyksessä myös koululääketieteellä kun se määrää allopaattisia aineita.
        Mutta Parradosta on monenlaista mielipidettä liikkeellä.


    • ei jaksa kuunnella!

      Mr. Skeptic get a life!!

    • Ei Parradolle

      Olen kyllä Vanessa Parradosta toista mieltä. Nainen on ylimielinen temppuilija. Kävin vastaanotolla enkä pitänyt ollenkaan hänestä. Aineetkaan joita sain eivät tepsineet.

    • West. Medicine sucks

      Länsimainen lääketiede on suurimmaksi osaksi humpuukia. Ihmiset, jotka siihen sokeasti uskovat, ovat keskivertoa konservatiivisempia. Ilmeisesti ko. kielteiset kommentit ovat länsimaisen lääketieteen opiskelijoilta tai lääkäreiltä.

    • mä vaa

      Aivan ihana ihminen! Suomeen tullut perheen, ei rahan perässä..

      Hoidoista ei ole kokemusta, mutta sympaattisempaa ihmistä en tunne..

      • kumpaa haetaan

        Kumpaa tässä nyt haetaan: tehokasta hoitoa oireisiin, joita pahat miasmat aiheuttavat vai sympaattista ihmistä?


    • Pakolla hoidettu

      Minä voin osaltani oman kokemukseni kautta todistaa homeopatian tehon. Jouduin vakavaan auto-onnettomuuteen n. kolme vuotta sitten. Esim. sääriluuhuni tuli avomurtuma, niin paha, että luun pää tuli ihosta läpi. Olin tehohoidossa jonkin aikaa. Siellä korjattiin tämä paha murtuma ja muutkin vammat. Osa sisäelimistä oli tietysti vaurioitunut. Mutta olen varma, että homeopaattista lääketiedettä käyttämällä olisi jalkani nyt parempi. Loukkaantunut jalka leikkauksista ja kipsaamisista huolimatta jäi n. kolme cm lyhyemmäksi kuin loukkaantumaton jalkani.
      Jospa silloin olisi tullut holistinen ambulanssi, kun minua autonromusta irroitettiin ja olisin saanut heti homeopaattista lääkettä, kätten päälleparantamista ja enkeliterapiaa.
      Tuskin nyt kävelisin "eriparijaloilla".
      Homeopaattisilla "helmillä" tai liuoksella olisin ehdottomasti parantunut sekä ulkoisista että sisäisistä vammoistani. Tajuttomuuden rajamailla ja lopuksi tajuttomana minulle voitiin antaa mitä vain BigPharman tuotteita. En edes tiedä kaikkea mitä sain. Ringeriä suoneen, morfiinia...
      Mokomat kehtasivatkin antaa ns. elintärkeitä aineita, kun muutamalla homeopaattisella helmellä olisin seuraavana päivänä käynyt jo pilkillä. Nyt tämän suuren lääketehtaitten ja lääkärien salaliiton vuoksi jouduin olemaan sairaalassa yli kuukauden ja sen jälkeen kuntoutuksessa.
      Pelastuslaitoksen yksikkö kehtasi vielä irrottaessaan minut autonromusta antaa kipuihini morfiinia, vaikka vaadin homeopaattista lääkettä. Kenties heidän antamansa "lääke" vei tajuni ja jouduin tehohoitoon.
      Olisipa L. Sulkakoski ollut silloin antamassa homeopatiaa. Ei olisi autosta jouduttu leikkaamaan kattoa auki, vaan olisin sieltä itse terveenä kömpinyt ulos.
      Sisäelinvammoista en viitsi edes mainita, mutta arvannette, että muutama homeopaattinen pilleri olisi nekin vammat korjanneet. Kehtaavatkin lääketeollisuuden lakeijat tuolla lailla ihmistä kohdella! Päästyäni sairaalan "hoidosta" otin homeopaatin suosittelemaa lääkettä ja oloni parani heti. Voi kunpa olisin saanut heti homeopatiaa niin olisi jäänyt sairaala-aika kokematta.
      Ja tämän todistan ihan itse!

      • Esko_Nurmijärveltä

        Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.


    • riemuvoitto

      Itse sain voimakkaan kokemuksen parantuessani peräsuolisyövästä voodoo-CAM:n avulla. Ei muuta kuin kaksi neulaa voodoonuken perskaluihin. Todistan tämän kaiken mielelläni ja vakavasti!!!

    • Jäljessäollaan

      Muualla Euroopassa paikalliset kelat maksavat myös useita homeopaatin vastaanotolla käyntien laskuja vuodessa. Voisi kuvitella että pitää olla jotain todisteita toimivuudesta. Itse olen saanut apua krooniseen virtsatietulehdukseen.

    • skeponen

      Jani Kokkikin parani peräsuoli syövästään voodoo-CAM:n avulla. Tässä tapauksessa voodoo nukkena tulee käyttää rypsin olkia, joiden peräsuoleen tökkäistään neula. Hoitajana Pauliina Aarva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe