Kawasaki ZX-9r

motonisti

Joo elikkä kawassa lämmöt punaisella ja kone keittää.
Missähän mahtaisi olla vika? Kannentiiviste? vai vai..?? Oisko kellää heittää jotai vinkkiä. Kiitos.

10

403

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motonisti

Nii ja vm on -96..

• Kawajaja

termostaatti?? varmaan jos kone kuumana käynyt niin saattaa olla kannentiivistekin mennyt. kannattaa se termostaatti tarkastaa. onko syylärin välissä hiekkaa tai jotain likaa ettei ilma läpi pääse?

• motonisti

Kyllä ilma pitäis kiertää. Joo täytyy ottaa tuo termostaatti irti ja kattilaan.. Onkos jotain kotikonstia millä voi tarkistaa kannentiivisteen?

• Kawajaja

käynnistä kone ja avaa syylärin korkki, katso tuleeko painetta. Kannattaa melkein vaihtaa se tiiviste, koska se ei maksa paljoa ja säästää myöhemmältä vaivalta

• motonisti

Elikkä painetta tuli. Mutta rupesi siitä loppumaan. Olisko ollu ns ilmatulppa? Lämmöt ei enää noussut kun kävin ajelemassa. Mutta mietin että saako ilmattua tarpeeks tuosta syylärin kautta vai pitääkö kannesta?

• Kawajaja

eiköhän se syyläristä ihan onnistu. Minä itse sain oman kawani syyläristä ilmattua ihan hyvin

• ninjaaaao

Mulla vähän saman tyyppistä ongelmaa.. Mulla vaan heittää tuon ylipainesäiliön täyteen nestettä ja sieltä yli? Mikähän mahtais olla?

• Kawajaja

kannentiiviste??? liikaa nestettä?

• ninjaaaao

Miiitähän vittua. Ostin tuon pyörän kato pari viikkoo sit. Myyjä on ollu näköjään vitun viisas kaveri... Availin pyörää ja tuli vastaa sit termostaatin runko nii eihän siel sisällä ollu koko helvetin termostaattia. :DD Mahtaa siitä johtua.......

• Kawajaja

Voi olla että se vaikuttaa asiaan. osta termostaatti ja ajele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      111
      1025
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      692
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      77
      673
    Aihe