Joo elikkä kawassa lämmöt punaisella ja kone keittää.
Missähän mahtaisi olla vika? Kannentiiviste? vai vai..?? Oisko kellää heittää jotai vinkkiä. Kiitos.
Kawasaki ZX-9r
10
355
Vastaukset
- motonisti
Nii ja vm on -96..
- Kawajaja
termostaatti?? varmaan jos kone kuumana käynyt niin saattaa olla kannentiivistekin mennyt. kannattaa se termostaatti tarkastaa. onko syylärin välissä hiekkaa tai jotain likaa ettei ilma läpi pääse?
- motonisti
Kyllä ilma pitäis kiertää. Joo täytyy ottaa tuo termostaatti irti ja kattilaan.. Onkos jotain kotikonstia millä voi tarkistaa kannentiivisteen?
- Kawajaja
käynnistä kone ja avaa syylärin korkki, katso tuleeko painetta. Kannattaa melkein vaihtaa se tiiviste, koska se ei maksa paljoa ja säästää myöhemmältä vaivalta
- motonisti
Elikkä painetta tuli. Mutta rupesi siitä loppumaan. Olisko ollu ns ilmatulppa? Lämmöt ei enää noussut kun kävin ajelemassa. Mutta mietin että saako ilmattua tarpeeks tuosta syylärin kautta vai pitääkö kannesta?
- Kawajaja
eiköhän se syyläristä ihan onnistu. Minä itse sain oman kawani syyläristä ilmattua ihan hyvin
- ninjaaaao
Mulla vähän saman tyyppistä ongelmaa.. Mulla vaan heittää tuon ylipainesäiliön täyteen nestettä ja sieltä yli? Mikähän mahtais olla?
- Kawajaja
kannentiiviste??? liikaa nestettä?
- ninjaaaao
Miiitähän vittua. Ostin tuon pyörän kato pari viikkoo sit. Myyjä on ollu näköjään vitun viisas kaveri... Availin pyörää ja tuli vastaa sit termostaatin runko nii eihän siel sisällä ollu koko helvetin termostaattia. :DD Mahtaa siitä johtua.......
- Kawajaja
Voi olla että se vaikuttaa asiaan. osta termostaatti ja ajele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043078
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872425- 241966
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221520Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151395- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769