Kawasaki ZX-9r

motonisti

Joo elikkä kawassa lämmöt punaisella ja kone keittää.
Missähän mahtaisi olla vika? Kannentiiviste? vai vai..?? Oisko kellää heittää jotai vinkkiä. Kiitos.

10

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motonisti

Nii ja vm on -96..

• Kawajaja

termostaatti?? varmaan jos kone kuumana käynyt niin saattaa olla kannentiivistekin mennyt. kannattaa se termostaatti tarkastaa. onko syylärin välissä hiekkaa tai jotain likaa ettei ilma läpi pääse?

• motonisti

Kyllä ilma pitäis kiertää. Joo täytyy ottaa tuo termostaatti irti ja kattilaan.. Onkos jotain kotikonstia millä voi tarkistaa kannentiivisteen?

• Kawajaja

käynnistä kone ja avaa syylärin korkki, katso tuleeko painetta. Kannattaa melkein vaihtaa se tiiviste, koska se ei maksa paljoa ja säästää myöhemmältä vaivalta

• motonisti

Elikkä painetta tuli. Mutta rupesi siitä loppumaan. Olisko ollu ns ilmatulppa? Lämmöt ei enää noussut kun kävin ajelemassa. Mutta mietin että saako ilmattua tarpeeks tuosta syylärin kautta vai pitääkö kannesta?

• Kawajaja

eiköhän se syyläristä ihan onnistu. Minä itse sain oman kawani syyläristä ilmattua ihan hyvin

• ninjaaaao

Mulla vähän saman tyyppistä ongelmaa.. Mulla vaan heittää tuon ylipainesäiliön täyteen nestettä ja sieltä yli? Mikähän mahtais olla?

• Kawajaja

kannentiiviste??? liikaa nestettä?

• ninjaaaao

Miiitähän vittua. Ostin tuon pyörän kato pari viikkoo sit. Myyjä on ollu näköjään vitun viisas kaveri... Availin pyörää ja tuli vastaa sit termostaatin runko nii eihän siel sisällä ollu koko helvetin termostaattia. :DD Mahtaa siitä johtua.......

• Kawajaja

Voi olla että se vaikuttaa asiaan. osta termostaatti ja ajele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      2909
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1310
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1205
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      250
      1056
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1033
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      952
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      836
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      812
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      806
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      763
    Aihe