Kawasaki ZX-9r

motonisti

Joo elikkä kawassa lämmöt punaisella ja kone keittää.
Missähän mahtaisi olla vika? Kannentiiviste? vai vai..?? Oisko kellää heittää jotai vinkkiä. Kiitos.

10

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motonisti

Nii ja vm on -96..

• Kawajaja

termostaatti?? varmaan jos kone kuumana käynyt niin saattaa olla kannentiivistekin mennyt. kannattaa se termostaatti tarkastaa. onko syylärin välissä hiekkaa tai jotain likaa ettei ilma läpi pääse?

• motonisti

Kyllä ilma pitäis kiertää. Joo täytyy ottaa tuo termostaatti irti ja kattilaan.. Onkos jotain kotikonstia millä voi tarkistaa kannentiivisteen?

• Kawajaja

käynnistä kone ja avaa syylärin korkki, katso tuleeko painetta. Kannattaa melkein vaihtaa se tiiviste, koska se ei maksa paljoa ja säästää myöhemmältä vaivalta

• motonisti

Elikkä painetta tuli. Mutta rupesi siitä loppumaan. Olisko ollu ns ilmatulppa? Lämmöt ei enää noussut kun kävin ajelemassa. Mutta mietin että saako ilmattua tarpeeks tuosta syylärin kautta vai pitääkö kannesta?

• Kawajaja

eiköhän se syyläristä ihan onnistu. Minä itse sain oman kawani syyläristä ilmattua ihan hyvin

• ninjaaaao

Mulla vähän saman tyyppistä ongelmaa.. Mulla vaan heittää tuon ylipainesäiliön täyteen nestettä ja sieltä yli? Mikähän mahtais olla?

• Kawajaja

kannentiiviste??? liikaa nestettä?

• ninjaaaao

Miiitähän vittua. Ostin tuon pyörän kato pari viikkoo sit. Myyjä on ollu näköjään vitun viisas kaveri... Availin pyörää ja tuli vastaa sit termostaatin runko nii eihän siel sisällä ollu koko helvetin termostaattia. :DD Mahtaa siitä johtua.......

• Kawajaja

Voi olla että se vaikuttaa asiaan. osta termostaatti ja ajele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe