Joo elikkä kawassa lämmöt punaisella ja kone keittää.
Missähän mahtaisi olla vika? Kannentiiviste? vai vai..?? Oisko kellää heittää jotai vinkkiä. Kiitos.
Kawasaki ZX-9r
10
348
Vastaukset
- motonisti
Nii ja vm on -96..
- Kawajaja
termostaatti?? varmaan jos kone kuumana käynyt niin saattaa olla kannentiivistekin mennyt. kannattaa se termostaatti tarkastaa. onko syylärin välissä hiekkaa tai jotain likaa ettei ilma läpi pääse?
- motonisti
Kyllä ilma pitäis kiertää. Joo täytyy ottaa tuo termostaatti irti ja kattilaan.. Onkos jotain kotikonstia millä voi tarkistaa kannentiivisteen?
- Kawajaja
käynnistä kone ja avaa syylärin korkki, katso tuleeko painetta. Kannattaa melkein vaihtaa se tiiviste, koska se ei maksa paljoa ja säästää myöhemmältä vaivalta
- motonisti
Elikkä painetta tuli. Mutta rupesi siitä loppumaan. Olisko ollu ns ilmatulppa? Lämmöt ei enää noussut kun kävin ajelemassa. Mutta mietin että saako ilmattua tarpeeks tuosta syylärin kautta vai pitääkö kannesta?
- Kawajaja
eiköhän se syyläristä ihan onnistu. Minä itse sain oman kawani syyläristä ilmattua ihan hyvin
- ninjaaaao
Mulla vähän saman tyyppistä ongelmaa.. Mulla vaan heittää tuon ylipainesäiliön täyteen nestettä ja sieltä yli? Mikähän mahtais olla?
- Kawajaja
kannentiiviste??? liikaa nestettä?
- ninjaaaao
Miiitähän vittua. Ostin tuon pyörän kato pari viikkoo sit. Myyjä on ollu näköjään vitun viisas kaveri... Availin pyörää ja tuli vastaa sit termostaatin runko nii eihän siel sisällä ollu koko helvetin termostaattia. :DD Mahtaa siitä johtua.......
- Kawajaja
Voi olla että se vaikuttaa asiaan. osta termostaatti ja ajele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1822663Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301467Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841340- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111042Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.35914Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820