Oliskos kenelläkään tietoa että kannataako ostaa eräkontistä semmonen kivääri kun GAMO BIG CAT 1200? Eli onko toimitukset hitaita / ase hajoaa helposti? Eli hyviä ja huonoja puolia kysyisin.
Ilmakiväärin osto
13
5323
Vastaukset
- -eSa-
No, Gamo on tehokas ja isokokoinen jousitoiminen ilmakivääri. Vaatii aikuisen voimat, että aseen saa vireeseen. Tarkka ammunta onnistuu noin 25 metriin, edellyttäen että aseeseen asentaa kiikaritähtäimen. Halvan kiikarin saa noin satasella. Gamo kestää sen mitä normaali perustason ilmakivääri kestää, jousi menee vaihtoon (ehkä) noin 10 000 laukauksen jälkeen, vähän tilanteesta riippuen.
Suositeltavat luodit ovat pallopäisiä, esim. Jsb Exact tai H&N Field Target.
Gamon huonoin puoli on liipasimen toiminta, joka on, no...huonoa. Kyllä aseella ampuu, mutta jos oikeasti haluaa tauluun kunnolla osua, niin liipasin on vaihdettava. Yhdysvalloista voi tilata postitse erittäin hyvän viritysliipasimen Gamoon:
http://charliedatuna.com/GRT-III Trigger New.htm
Viritysliipasin tekee laukaisuprosessista huomattavasti paremman.- aseetonkivoja
Tarkoitat varmaan laukaisua kokonaisuudessaan, etkä pelkkää liipasinta. Ja saa noita kiikareita halvemmallakin (tietty riippuu merkistä, mallista, ym.). Muista myös oikeat jalat kiikarille (putken paksuus on joko 30mm tai 25,4mm kiskot eivät aina ole samanlaisia).
- nitroremmari
itselleni ostin joku viikko sitte remington nitro piston 4.5 ilmaskon, suosittelen kokeilemaan. on tehokas ja suht hiljainen, liipaisin on aika hyvä ja keveähkö. itse olen ampunut remmarilla 25, 35, 50 ja jopa 70 metriin. kiikari on 3-9 X 40 mildot tyylinen ristikko.
- Minkä valitsisin ?
Itsellä myös ilmakiväärin hankinta mielessä, lähinnä ammunnan harjoitteluun.
Mikä mielestänne kannattaisi ostaa, hintaluokassa n. 500 EUR.
Olen itse ajatellut Weihrauch HW 97 K, mutta mitä muita vaihtoehtoja voisi olla ? - :DDDD:
en suosittele ostamaan tuota gamo big cat 1200 ilmakivääriä...n.5000 laukauksen jälkeen alkaa katkeilla ruuvit joilla ase on kiinni tukissa,kiikari menee rikki,ei pysy kohillaan(tärähtää niin paljon ampuessa),kauhean raskas liipasin.
- i.kaariainen
Air-arms,diana p 1000,ruotsalainen Joku FX,,jne.olisin hankkimassa paineilmatäytteistä ilmakivääriä 5,5/22.mikähän olisi luotettava ja toimiva malli?
Tarkoitus kyetä säätämään lähtönopeuksia ja osua vielä 50m.
Kertokaa toki KO. ASEISTA YLEENSÄ. - E.HHH
Riippuu paljonko sijoitat siihen ilmakivääriin?
no diana 470th tai diana 52th on huippu aseita mutta jousitoimisia ja se on myös kiinteä piippuinen.
laita viestii tuonne jos haluat lisätietoa:
[email protected]- Harkitka
Kannattaa harkita sellaisen kilpamallisen ilmakiväärin ostoa. Kuulien lähtönopeudet ovat ällistyttäviä ilmakiväärille, jopa yli 400 m/s. Olen kuullut näillä ammuttavan suht tarkasti yli 50m. Maksaa ehkä enemmän, onpahan rahalle vastinetta.
- E.HHH
remington nitro piston on hyvä!
- fnmfnbhjr
iulmam,ies
- GAMO:)
meenasin ostaa ton CAMO BIG GAT 2000 onko hyvä ase kesä mökille
- napakymppi
Kannattaisi ostaa vaikka E-gunista käytetty Feiwerkbau 300 s joka oli aikoinaan maailman huippu kilpa aseena. Toki kiikari aseeksi ja muuhun räiskimiseen kelpaa gamokin muttta itse ehkä hankkisin vaikka Weichrausin 97k.n saksalainen laatu on vieläkin tosiasia.
- luoroton
Kannatan egunia olen sieltä ostanut useita ilma-aseita ja kaikki tullut ongelmitta perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758