ovulaatio+terolut???

kevättulilumisuli

Hei, Sain elämäni ensimmäiseen ovulaatiotestiin plussan keskiviikkona, torstaina tein vielä uudelleen ja silloin oli negatiivinen eli onko ovulaatio silloin tapahtunut to? Kun pitäisi alittaa terolutit ja nehän pitäis ottaa 3 pv ovulaation jälkeen eli oletteko laskeneet ovulaatiotestiin tulleesta plussasta että se on eka päivä? Anteeksi kun on vähän sekava teksti=) Metuilla eka ovulaatio ikinä=)

6

7226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevättulilumisuli

Eikö kellään tietoa, vai selitinkö liian vaikeasti eli:

ke ovulaatiotesti plussa
      to nega

Ovulaatiohan tapahtuu 24--48h ovulaatioplussasta eli kun torstaina testi oli nega niin onko silloin ovulaatio varmasti jo tapahtunut?
      Pitäisi aloittaa terot ja en oikein tiedä milloin? Eli ovisplussasta kolme pv eteenpäin vai oletetusta oviksesta? Voiko olla jotain haittaa jos otan väärään aikaan esim. tänään vaikka pitäisi vasta huomenna ottaa?
      Lapsettomuutta takana 3 vuotta ja kaikkea on kokeiltu ja nyt aloitettu metut ja heti sain ns.luomu oviksen bongattua ekaa kertaa elämässäni ja siksi ihan "pihalla"=)
      Pliis ihanat ihmiset auttakaa mua!!

• mammeli85

itelläni Metformiinien avulla saatu poika nyt 7kk ja toinen tulossa rv 8 4 joka myöskin saanut alkunsa metujen avustamana ;)
      kummankin raskauden alussa olen syönyt Terolutit ennen kuin siis tiesin olevani raskaana.. (kierrot siis olleet toooodella pitkiä joista raskaaksi tullut) mietin vaan että kannattaako sun syödä niitä ollenkaan?? kun jos nyt olet saanut ovulaatio plussan niin kannattaisiko vaan odottaa että alkaako kuukautiset 2vko kuluttua jos ei ala niin sitten syödä vasta terolutit?? ite ainaki tehnyt niin aina.. ku mulla ainakin ollut sellanen tunne että jos terolutit syö liian aikaisin niin voiko haitata kiinnittymistä? voinhan olla hyvinkin väärässä..

• kevättulilumisuli

No samaa olen miettinyt, että jos en söisi ollenkaan, kun pitäishän ne kuukautiset tulla jos kerran tulee ovulaatiokin, mutta jos ei tulekkaan niin milloin niitä sitten alan syömään siis teroja?! Ja niitä kyllä määrätään tukemaan omaa keltarauhas tuotantoa.. kai. Mutta ilmeisesti se on erittäin tärkeää missä vaiheessa aloittaa eli voi estää ovulaation kokonaan..
      Voi kun meillä olisi yhtä hyvä onni kuin sinulla mammeli85:)

• kuumeilija27

Voi apua =) Kyllähän nyt lääkäri olisi neuvonut toisin, jos kerran terolut vaikuttaisi jotenkin negatiivisesti ovulaatioon. Mä ainakin Teroja syön tasan tarkkaan niinä kierron päivinä jolloin lääkäri niitä määräsi. Kyllä se lapsi sieltä tulee sitten kun on tarkoitettu, ei sitä mitkään terolutit estä =)

• mammeli85

en mä tarkottanukkaan että se vaikuttas siihen ovulaatioon mitenkään vaan siihen kiinnittymiseen :)
      mutta jos kiinnittyminen on jo tapahtunut ja syöt terolutit niin sillon siinä oli jotain että alkio paremmin kiinnittyy tms.. en nyt muista tarkkaan. mulle terot on määrätty vain sillon ku kierrot menneet todella pitkiksi joten en niihin sen paremmin ole perehtynyt.
      mun tietojen mukaan jos ovulaatio tulee niin pitäisi tulla myös kuukautiset ellei raskaus ole alkanut.
      kevättulilumisuli pidän sulle hurjasti peukkuja!!!

• kevättulilumisuli

Minulla siis lukee lääkepaketin kyljessä, että pitää ottaa 3 pv ovulaation jälkeen ja se oli nyt hiukan vaikea juttu minulle, mutta otin nyt kuitenkin su ekan pillerin. Kun oletan, että ovis on ollut sitten to.
      Mulle on kyllä lääkäri sanonut, että voi estää ovulaation jos syö väärinä päivinä. Itse söin aikoinaan kierron 5-9 clomeja ja sitten kierron 15-24 teroja, ilman ultraa. Sitten kun ultrattiin niin lääkäri totesi etten ole ovuloinut luultavasti ollenkaan, koska olen aloittanut terot niin aikaisin, että mene ja tiedä..
      mammeli85 kiitos peukutuksista:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe