Windsorin Legolandissa käyneitä, laittakaa kokemuksia, kiitos!
Meidän perheen kokoonpano on nimittäin sellainen, että sisältää 2 alakoululaista legofania ja 2 teiniä ja 2 aikuista eikä oikein viitsittäisi Tanskan aitoon Legolandiin mennä, kun teinit eivät sieltä saa irti mitään eikä luultavasti vanhemmatkaan. Lontoossa olisi kaikille jotakin enemmän, mutta askarruttaa onko tuo Windsorin Legoland varmasti ok paikka eli ei mikään karvalakkiversio Billundin Legolandista.
Pistäkää myös infoa, mistä ostitte liput ja miten sinne pääsee kätevimmin. Junalla, olen ymmärtänyt, mutta varmaan pitää olla oikea lippu, Lontoon travelcard ei sitä reissua kata.
Kiitos vastanneille!
Windsorin Legoland
legolegolego
1
865
Vastaukset
- w12
Bussilla me sinne aikoinaan mentiin, en nyt muista miltä asemalta. Mukana kaksi alakaoululaista, jotka kyllä hyvin viihtyivät. Nähtää oli ja vesipuisto teemalla huvipuisto, joten keli ollessa hyvä meno senkuin paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001