Polkupyörä Fuengirolasta

Merenrantabulerdille

Hei, eikös täällä ole paikalliset liikket tuntevia? Tarvisisin vuokralle viikon lomalle fillarin, ei mitään harrastepyörää vaan yksinkertaisen mutta kevyen kulkupelin. Olisi kiva saada vinkkejä. Googlella löysin vain yhdet nettisivut, joissa puhuttiin sähköpyöristä ja maastopyöristä. Oman majoituspaikan infosta kyselen ehkä myös paikan päällä.

10

2458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merenrantabulerdille

Heh, jäi oikoluku vähän vaiheeseen :).

• pyöräilijä123

Polkupyöriä voi vuokrata Motomercadosta, löytyy junakadulta, lähellä Renfen asemaa. Aika hyvät valikoimat, joista voi valita sopivan.

• Merenrantabulerdille
        pyöräilijä123 kirjoitti:

Polkupyöriä voi vuokrata Motomercadosta, löytyy junakadulta, lähellä Renfen asemaa. Aika hyvät valikoimat, joista voi valita sopivan.

Kiitos vastauksestasi! Kerkesin jo kotiutua reissusta. Sain pyörän Holiday Hires (tms.) putiikin kautta, tuotiin pakettiautolla lähelle asuntoa. Mutta muistan tuon vinkkisi mahdollista seuraavaa kertaa varten.

• lomailija
        Merenrantabulerdille kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Kerkesin jo kotiutua reissusta. Sain pyörän Holiday Hires (tms.) putiikin kautta, tuotiin pakettiautolla lähelle asuntoa. Mutta muistan tuon vinkkisi mahdollista seuraavaa kertaa varten.

Hei!

Itse olen lähdössä reissuun noin kuukauden kuluttua ja toiveissa oli myös pyörän vuokraus kolmeksi viikoksi. Millaisen pyörän vuokrasit ja mitä viikon vuokra maksoi? Olen kuullut, että tuolla Motomercadossa on melkoisen kalliit hinnat. Pitääköhän paikkansa?

• Merenrantabulerdille
        lomailija kirjoitti:

Hei!

Itse olen lähdössä reissuun noin kuukauden kuluttua ja toiveissa oli myös pyörän vuokraus kolmeksi viikoksi. Millaisen pyörän vuokrasit ja mitä viikon vuokra maksoi? Olen kuullut, että tuolla Motomercadossa on melkoisen kalliit hinnat. Pitääköhän paikkansa?

Minulla oli pyörä vain 3 vuorokautta ja se maksoi 35 euroa. Satanen piti maksaa käteisellä panttia, jonka sain takaisin kun palautin pyörän. Pyörä oli "Mountain bike", joka sitten tuodessa osoittautui yksivaihteiseksi ja muutenkin aika simppeliksi peruspyöräksi leveillä renkailla. Ihan ok tuohon käyttöön. Vaihteellinen maastopyörä ehkä olisi sitten ollut nimikkeellä "semi-professional bike".

Useamman viikon vuokraa en ottaisi sovittamatta pyörää paikan päällä. Ja kuusiokoloavainnippu kannattaa ottaa mukaan, jotta voi tehdä vielä itse pikku säätöjä.

• Fuengirolasta

• Merenrantabulerdille

Matkan aika lähestyy taas, onkohan uusia vinkkejä? Kokeilen tuota entistä tapaa, eli lomakylän respan kautta, jos en muuta keksi.

• mummeli

Miulle suositeltiin, että kannattaisi ostaa Eroski-centeristä satasella hyvä pyörä ja myydä se sitten vaikka viidelläkympillä eteen päin. Fillarien vuokrat ovat aika kalliita ja tarjonta heikkoa. Edellyttää tietysti, että on muutama päivä loman lopussa aikaa myymiseen tai "mummo", joka asuu Fugessa ja voi hoitaa myynnin. Viikon vuokra maksaa noin satasen, jos haluaa kunnon pyörän. Täällä saa sähkömoponkin halvemmalla. Tai jopa auton.

• Pyoralla paasta

Vuokran pìtaa vastata pyoran hintaa koska kaikki eivat palauta

• Merenrantabulerdille
        Pyoralla paasta kirjoitti:

Vuokran pìtaa vastata pyoran hintaa koska kaikki eivat palauta

Tuolla vuokraamolla, mitä viime keväänä käytin, piti maksaa satanen panttia ihan käteisenä, mutta sen sain takaisin pyörää palauttaessa. Hullulta tuntuisi maksaa pyörän hinta vuokrauksesta, mutta kyllä se myyminenkin vaivalloista olisi (enkä haluaisi tutuillekaan sitä sälyttää). Toki jos niitä viidenkympin käytettyjä pyöriä olisi saatavilla, niin sitä voisi harkita :). Mitä kautta niitä myydään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe