Hei, eikös täällä ole paikalliset liikket tuntevia? Tarvisisin vuokralle viikon lomalle fillarin, ei mitään harrastepyörää vaan yksinkertaisen mutta kevyen kulkupelin. Olisi kiva saada vinkkejä. Googlella löysin vain yhdet nettisivut, joissa puhuttiin sähköpyöristä ja maastopyöristä. Oman majoituspaikan infosta kyselen ehkä myös paikan päällä.
Polkupyörä Fuengirolasta
10
2350
Vastaukset
- Merenrantabulerdille
Heh, jäi oikoluku vähän vaiheeseen :).
- pyöräilijä123
Polkupyöriä voi vuokrata Motomercadosta, löytyy junakadulta, lähellä Renfen asemaa. Aika hyvät valikoimat, joista voi valita sopivan.
- Merenrantabulerdille
pyöräilijä123 kirjoitti:
Polkupyöriä voi vuokrata Motomercadosta, löytyy junakadulta, lähellä Renfen asemaa. Aika hyvät valikoimat, joista voi valita sopivan.
Kiitos vastauksestasi! Kerkesin jo kotiutua reissusta. Sain pyörän Holiday Hires (tms.) putiikin kautta, tuotiin pakettiautolla lähelle asuntoa. Mutta muistan tuon vinkkisi mahdollista seuraavaa kertaa varten.
- lomailija
Merenrantabulerdille kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Kerkesin jo kotiutua reissusta. Sain pyörän Holiday Hires (tms.) putiikin kautta, tuotiin pakettiautolla lähelle asuntoa. Mutta muistan tuon vinkkisi mahdollista seuraavaa kertaa varten.
Hei!
Itse olen lähdössä reissuun noin kuukauden kuluttua ja toiveissa oli myös pyörän vuokraus kolmeksi viikoksi. Millaisen pyörän vuokrasit ja mitä viikon vuokra maksoi? Olen kuullut, että tuolla Motomercadossa on melkoisen kalliit hinnat. Pitääköhän paikkansa? - Merenrantabulerdille
lomailija kirjoitti:
Hei!
Itse olen lähdössä reissuun noin kuukauden kuluttua ja toiveissa oli myös pyörän vuokraus kolmeksi viikoksi. Millaisen pyörän vuokrasit ja mitä viikon vuokra maksoi? Olen kuullut, että tuolla Motomercadossa on melkoisen kalliit hinnat. Pitääköhän paikkansa?Minulla oli pyörä vain 3 vuorokautta ja se maksoi 35 euroa. Satanen piti maksaa käteisellä panttia, jonka sain takaisin kun palautin pyörän. Pyörä oli "Mountain bike", joka sitten tuodessa osoittautui yksivaihteiseksi ja muutenkin aika simppeliksi peruspyöräksi leveillä renkailla. Ihan ok tuohon käyttöön. Vaihteellinen maastopyörä ehkä olisi sitten ollut nimikkeellä "semi-professional bike".
Useamman viikon vuokraa en ottaisi sovittamatta pyörää paikan päällä. Ja kuusiokoloavainnippu kannattaa ottaa mukaan, jotta voi tehdä vielä itse pikku säätöjä.
- Merenrantabulerdille
Matkan aika lähestyy taas, onkohan uusia vinkkejä? Kokeilen tuota entistä tapaa, eli lomakylän respan kautta, jos en muuta keksi.
- mummeli
Miulle suositeltiin, että kannattaisi ostaa Eroski-centeristä satasella hyvä pyörä ja myydä se sitten vaikka viidelläkympillä eteen päin. Fillarien vuokrat ovat aika kalliita ja tarjonta heikkoa. Edellyttää tietysti, että on muutama päivä loman lopussa aikaa myymiseen tai "mummo", joka asuu Fugessa ja voi hoitaa myynnin. Viikon vuokra maksaa noin satasen, jos haluaa kunnon pyörän. Täällä saa sähkömoponkin halvemmalla. Tai jopa auton.
- Pyoralla paasta
Vuokran pìtaa vastata pyoran hintaa koska kaikki eivat palauta
- Merenrantabulerdille
Pyoralla paasta kirjoitti:
Vuokran pìtaa vastata pyoran hintaa koska kaikki eivat palauta
Tuolla vuokraamolla, mitä viime keväänä käytin, piti maksaa satanen panttia ihan käteisenä, mutta sen sain takaisin pyörää palauttaessa. Hullulta tuntuisi maksaa pyörän hinta vuokrauksesta, mutta kyllä se myyminenkin vaivalloista olisi (enkä haluaisi tutuillekaan sitä sälyttää). Toki jos niitä viidenkympin käytettyjä pyöriä olisi saatavilla, niin sitä voisi harkita :). Mitä kautta niitä myydään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579