Roxis on vikana se et ku päästelee kaasu pohjaa nii kone hyyttyy jokski aikaa ja lähtee sit taas uudestaa
Yamaha aerox yg50 08
3
149
Vastaukset
- yhden_mielipide_toiseen
Sillä hetkellä sun polttoaine seos muuttuu laihaksi.
Tarkoittaa käytännössä sitä että palotilaan ei tule tarpeeksi polttoainetta tuona pienenä hetkenä. Vika on todennäköisesti kaasuttajassa. Ehkäpä pääsuutin osittain tukossa? - roxipojutampereelta
itse asiassa vika ei ole kaasuttimessa vaikka itsekkin luulin samaa kun oma roxini temppuili saman lailla...vikana oli variaattorin rullien kuluminen ...mutta voihan vika kaasuttimessakin olla.
- af
Tarkotatteko sitä, et laittaa kaasun pohjaa, kone huutaa mutta ei liiku, sit pienen hetken päästä lähtee, ja aina liikenne valoissa sama juttu. ÄRSYTTÄVÄÄ! huollossa ne ei kuulemma vikaa löytäny, mut ite se sit varmaa pitää ettiä se vika.. jos ois kiinni rullista, ni ne ainaki osaisin vaihtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374