Roxis on vikana se et ku päästelee kaasu pohjaa nii kone hyyttyy jokski aikaa ja lähtee sit taas uudestaa
Yamaha aerox yg50 08
3
169
Vastaukset
- yhden_mielipide_toiseen
Sillä hetkellä sun polttoaine seos muuttuu laihaksi.
Tarkoittaa käytännössä sitä että palotilaan ei tule tarpeeksi polttoainetta tuona pienenä hetkenä. Vika on todennäköisesti kaasuttajassa. Ehkäpä pääsuutin osittain tukossa? - roxipojutampereelta
itse asiassa vika ei ole kaasuttimessa vaikka itsekkin luulin samaa kun oma roxini temppuili saman lailla...vikana oli variaattorin rullien kuluminen ...mutta voihan vika kaasuttimessakin olla.
- af
Tarkotatteko sitä, et laittaa kaasun pohjaa, kone huutaa mutta ei liiku, sit pienen hetken päästä lähtee, ja aina liikenne valoissa sama juttu. ÄRSYTTÄVÄÄ! huollossa ne ei kuulemma vikaa löytäny, mut ite se sit varmaa pitää ettiä se vika.. jos ois kiinni rullista, ni ne ainaki osaisin vaihtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895