Kiinnostas tietää ko.paketista vähäse,onko kannattava ostos?
pistoolihan on lussupaska mutta haulikko ois ihan meedium.
maksaa kuitenkin vain 19.95e joten laadusta ei sitte tiiä
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320790.html
Mossberg M590 katkaistu haulikko + Compact .45 pistooli
28
672
Vastaukset
- .................
No eipä kummassakaan ole mtn kehumista. Jos paketin mukana tulee 0.12g kuulia, niin syytä suuntaa katsee muualle ja näkeehän tuon muovisuuden sekä paskan kokonaisuus jo kuvista.
- kannattava ostos
On tosi kannattava ostos. Itelläni on se ase ja toimii ihan moitteettomasti
- wwwdddw12
Helvetin hyvä ostos.
Kaverit luulivat ensin haulikkoa kädessä pyöriteltyään oikeaksi Mosseksi. Myöskään pamaus ja rekyyli eivät jättäneet ketään kylmäksi.
Kun annoin porukan pienimmän kokeilla asetta, (on n. 195cm pitkä) hän ei yksinkertaisesti ollut valmistautunut rekyyliin ja mursi kätensä. Hän ei myöskään käyttänyt kuulosuojaimia jonka seurauksena häneltä puhkesivat tärykalvot.
Muista siis olla varovainen kyseisen tykin kanssa.- ..........
ROFL!!! :D
- sihi1
Ehkei tuo loppu nyt ihan totta ole :DD
- Voisin Ostaa
Vois Ostaa Ton mut kaupast ei enää löydy:)
HAHAHAHAHA! no kyllä sun tommone TYKKI isolla Tllä kannattaa ostaa!!!!
- joku tyyppi
on hyvä saa helposti varaosat.ja vaikka lukis et 0,12gramman kuulia ni kaikki käy.compact lähtö nopeus 120 m/s viritettynä ja pumpparis 135 m/s
- Mossberggg
On se haulikko aika hyvä!
- m590
tilasin sen noiden kommenteiden takia
- JoKuVaAaaaa
voisko joku kertoo et mistä tähän sais viri jousia??? en oo löytäny ku konekivääriin niitä...
- maanteiden omena
emnt tiiä aseesta mut iiha sama ostan itekki ehkä sen sitte jos en muuta keksi ak47 betan seuraks
- S.T.A.L.K.E.R.
Ei paha ostos. Laatu nyt on mitä on, mutta kiva "lelu" respalle ja backupiksi. Haulikon lähdöt ja kantama ovat hyvät , joten paketti voisi hyvinkin kestää kesän ennenkuin hajoaa, kiva ostos kesäksi, siis.
- yjudjtjud
kannattaa ostaa! pistoolilla kantaa 0,12 g kuulatkin 24m ja haulikolla 60m mut pistoolist lähtee paremmin kun sanotaan
- Legend of Idiots
hinta viittaa siihe että hajoo nopeesti mutta onha toi kyl sillee varalle tai sitte sorsia varten jos laiturille P****vat mutta ite meinasin ostaa ihan huviksee vaikka sitte Con varusteeks
- ZombiPanda
Tuon Taiwangunin haulikon justiinsa eilen sain,kronotteli 97 m/s @ 0.2g,mutta liipasin hajos tänään,tai se ei enää palaudu. Palautus jousi varmaan pois paikoiltaan. Tuohon hintaan kyllä loistava ostos.
- ZombiPanda
siis tämä haulikko on sama kuin proairsoftin
- ZombiPanda
Kiva kun kirjottelet mun nickillä,tuo ei todellakaan ole sama kuin proossa.
- ZombiPanda
mitä vi.ttua , tuo ylempi en ole minä, mun nikki.
- Korvessa samoilija
hyvä alottelijalle se ei hajoo jos osaat käyttää.
- prooairsoftaaka
niinpä
- arttuuro1
ei kannata ostin ton ihan surkee pistooli hjos bpöiväs haulikko kahes
- Haistabasga
Tollaisen pikkukakaran ei kannata softata juuri tuon takia. Oma mosse on ollut jo 1,5 vuotta hyvänä.
- Kannattaa ostaa
Toimii hyvin eikä säry jos osaa käyttää tuohon hintaan loistava
- ÖÖÖÖÖÖTÄÄONTÄÄ
Joo kannattaa ostaa on erittäin realistinwn ku mun 12v kaveri pylräili toi kädes kadulla nii poliisit luuli sitä haulikkoo aidoks ja anpu mun kaverii sit se joutu sairaalaa ku se sai aiwo wamman ja määki oon kehitys wammanen oon nuoli alan koulun wammasi osastolla ja liikun pyörä toulila ja meen wammais taksilla kouluun..mmfpp
- wamanelall
PPÖÄÄÖPPÖÖ OON EERO JA MULLA ON AK74MÖÖÖÖÄÄÄÄ JA WAMANEN PÄÄÄ
- ööööötääontäää
Joooooooo muN NIMI PM PARTTU PÖÖÖÖÖKERLUND POON WAMMANEN JA OOON KEHITYW WAMMAIS PÖKOULUSSA YÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖÖÖÖÄ ÄPPPN SÅELDKG LMÖÖÖÖÖÖÖÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704