Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Maximan Ilmamassamittari

nipponiii

Voiko joku selittää miten voi olla mahdollista, että autosta hajoo ilmamassamittari kun ohitustilanteessa puottaa 100 km/ h vauhista 3 pykälän ja lyö lämän tiskiin???
Minä en tajua. Kolmas kerta jo, ja kaikki 3 hajonnu kiihytyksessä???

6

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten hyvä peli

      Minun autosta se hajosi, vaikka en hurjastelekaan. Syynä oli huollon virhe, vaihdetun ilmansuodattimen tiiviste oli jäänyt huonosti ja vuotanut ohi suodattimen.
      Sanoivat merkkihuollossa, että on niin herkkä laite, jotta käytettävä alkuperäistä suodatinta, muuten ei kestä.
      Remppa maksoi aikoinaan n.600 €, kannattaa varmuuden vuoksi käyttää alkuperäissuodatinta.

    • vmalinen

      Maximan moottorin varotusvalo palaa ,ja välillä vilkkuu.Merkkikorjaamon tietokone sanoi vian oleva tulpissa,joten vaihdettiin tulpat(20e/pytty).Hetken päästä varoitusvalo syttyi taas,yksi pytty pois pelistä.Tulpanjohdot uusittiin,ja valo vain palaa.Voisiko vika olla sytytysboxissa?Onko kellään kokemuksia,vai vaihdanko ooppeliin!?

      • jorppo

        Moro,jokaiselle pytyllehän on oma puola joka on samalla ikäänkuin tulpanhattu,kyllähän testeri näyttää mistä pytystä on kysymys ettei tarvi kaikkia rekkuloita joka pytylle vaihtaa.Jos joku 4:stä lambdasta on sökö voi sekin vaikuttaa niin että boxi säätää vääriä arvoja.Jos sinulla vilkkuu häiriövalo silloinhan autosi ei kulje kuin 60km/h koska boxi säätää moottoria niin ettei isompia vaurioita synny.


    • maksimaalista

      Kyllä tuo tulppajuttu vois hyvinkin viitata puolavikaan, kun joka pytyllä omansa. platinatulpat kestää mahdottomasti enemmän kuin vaihtovälin 90te, itse olen vaihtanut 150te:n välein.
      On minullakin mennyt lambda-anturi, mutta ei se häiriövalo ajamiseen mitään vaikuttanut, aina välistä niitä valoja näkyy, mutta mikään ei tähän asti ole vauhtia hillinnyt...:)

    • makke onmies

      vaihdata merkkiliikkeessä niin osaavat säätää kohalleen muut säädöt. ei säry enää .

      • nissan mies

        vaihdatin ilmamäärä mittarin nissan huollossa hinta420eur ja kannattaa vaihdattaa aina.koska auto on säädettävä nissanin mittareilla kohalleen jos ei näin tee ilmamäärä mittari menee vähän väliä koska säädöt ei kohdallaan .monella pajalla osaavat vaihtaa mutta ei mittareita millä säädöt laittas kohalleen jatämä vaikuttaa huomattavasti koneen kläyntiin ja kulutukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe