Trolleille pitäisi kyllä saada oma palsta, jossa trollit voisivat vaihtaa mielipiteitä trollauksesta ja mahdollisesti kehittää tekniikoitaan.
Tällä hetkellä Suomi24:ssa on se ikävä tilanne, että trollit voivat vain trollailla epäjärjestyneesti siellä sun täällä, ja keskustella trollaamisesti vain satunnaisesti.
Sitä paitsi, jos joku haluaa keskustella trolleista ja trollaamisesta yleensä, niin missä muualla se voi tapahtua ilman että se olisi off-topicia?
Monia tuntuu kiinnostavan filosofiset kysymykset trolleista ja trollaamisesta. Miksi trollit trollaavat? Mikä on trollin ja peelon ero? Mitkä ovat trollaamisen riittävät määritelmät? Missä on raja ns. asiallisen provosoivan kirjoittamisen ja trollaamisen välillä? Missä vaiheessa kirjoittajaa voidaan pitää trollina.
Trolleille oma palsta
6
159
Vastaukset
- 69trollface
Tommi ja mä kaupungilla taas illat trollaillaaaaaaaan
- trololololl
niillehän oli aikoinaan huuhaa-palsta, mutta siellä on nykyään ylikova kuri hehehe.
Hei,
Se on totta, että trollit ovat levittäytyneet tehokkaasti ympäriinsä. Mutta siinä kai lieneekin yksi trollaamisen idea? Ajatuksesi on mielenkiintoinen, huomioimme sen kehittäessämme palvelua.
Terkuin,
Elina
Suomi24- Problem?
aaaa yayayaaaaaaa yayayaayaayaayaa ohohohohoooooo hoohoohoohoohoohoohoohoohoo yeyeyeyeye ohohohohohoooo lolololollolololl ohohohohooo trolololollollololol.
- vera, seppo, mikke
Kiitoksia jo etukäteen. Me henkisesti sairaat ja menetetyt tapaukset olemme sitä jo odotelleet.
- eilif
Erinomainen idea!
Itsekkin odottelisin mielelläni tätä uudistusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527