Joy Of Satan

hateeternal90

www.joyofsatan.org

Sivusto lienee Spirituaalisen/Teistisen Satanismin harjoittajille tuttu, jos ei niin suosittelen erittäin lämpimästi tutustumaan. Kristittyjen ja Ateistienkin tulisi tietää, mistä Satanismissa oikeasti on kyse. Itse näkisin asian niin, että Laveyalaiset ovat lähinnä ateistisen aatesuuntauksen edustajia eivätkä satanisteja, puhumattakaan saatananpalvojista, jotka tekevät järjettömiä asioita Raamatun Saatanan nimessä, jota ei ole olemassa sen enempää, kuin Jeesusta tai Jumalaakaan. Monet kristityt olettavat, että Satanismissa on kyse pahuudesta, muiden vahingoittamisesta, itsensä vahingoittamisesta, eläinten vahingoittamisesta, rappiollisesta elämäntyylistä, hautakivien kaatamisesta, musiikista, kirkonpoltosta, "kapinoimisesta", vaatetuksesta tai muusta vastaavasta.

Itse olen yllättynyt, että tällä foorumilla ei ole ko. sivustoa mainittu ensi silmäykseltä missään. Eli nyt jos mielenkiinto heräsi niin ei muuta kuin lukemaan edes se etusivu.

Toivoisin, että tähän keskusteluun saataisiin järkeviä vastauksia ja kysymyksiä, eli kristityt voivat pitää ne "Jeesus rakastaa sua"- valheet mahassaan. Me kaikki tiedämme, mitä kristinuskon väitetään olevan, niin pitäisi olla melko selvää, että ei kukaan vasemman käden polun tallaaja ole enää käännytettävissä siihen valheeseen takaisin. Satanismista on niin kauan puhuttu paskaa kaikkialla, että on jo korkea aika meidän satanistien saada puhua omasta puolestamme.

7

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee mä oon saatana

      Mistä päättelet että joy of satan olisi juuri "oikeata" satanismia?

      Näitä suuntauksiahan on vaikka kuinka paljon, suurin osa silkkaa harry potter fantasiaa ja pelleilyä kuten Wiccalaisuus ja muu paska. Ainoa erotus on se että siinä on pientä jännittävyyttä kun vanhemmat paheksuu,

      Ajattele itse ja unohda "okkulttiset salaseurat" joilla on valmiina pureksittuna kaikki vastaukset.

      • hateeternal90

        Olin itse pitkään skeptinen kyseisen sivuston ja siihen liittyvien sivustojen sisältöä kohtaan, eikä kyse ole mistään omasta halustani, että on vaan "pakko uskoa" johonkin ylempään voimaan ja sitten pureksimatta niellään kaikki, mitä joku pöpi kirjoittaa, vaan tulin itse pitkällisen pohdinnan tuloksena siihen että tuo JOS on sama asia, kuin objektiivinen totuus. Itse kokeilematta on helppo syyttää muita vajakeiksi tai hulluiksi. Tuo päivittäinen meditointi on se, mistä homma lähtee liikkeelle ja harva ihminen pystyy näkemään, tuntemaan tai kuulemaan demoneja ja muita astraalitason olentoja chakrojaan avaamatta.

        "Mistä päättelet että joy of satan olisi juuri "oikeata" satanismia?"

        En voi vastata sulle muuta kuin, että kokeile itse ilman mitään ennakkoluuloja noita meditaatioita ainakin alkajaisiksi. Tämä polku vaatii kärsivällisyyttä, ihan heti ei tapahdu mitään "jännää", mutta ootappa vaan. Mä en voi vakuuttaa sua millään jäätävillä argumenteilla siitä, että mä olisin oikeassa, eikä mulla oo siihen hommaan mitään mielenkiintoakaan ryhtyä, ku saisin kirjoittaa niin perkeleesti.

        Mä vaan näytin oven, on jokaisen oma asia, että haluaako siitä astua sisään. Asioita on aina hyvä kyseenalaistaa, mutta kun kaikki mitä tuolla sivustolla sanotaan siitä, mitä Spirituaaliselta Satanismilta voi odottaa, alkaa subjektiivisen kokemuksen kautta osoittautua todeksi, ei mitään sokeaa uskoa tarvita, kun TIETÄÄ olevansa oikeassa.

        Itse olin vannoutunut ateisti ennen ton sivuston löytämistä, mutta ajattelin, että jos Saatanaa ei kerta ole olemassa niin ei kai se haittaa kokeillakkaan. Näin siis 4 vuotta sitten.

        Kyse ei todellakaan ole mistään new age pelleilystä, ei syödä proteiinia, vedetään huumeita ja laajennetaan mieltä - meiningistä. Näitä eri "lahkoja" on sen takia niin vitusti, että ihmiset saatais hämilleen ja epävarmoiksi ja että mitään oikeaa tietoa ei olis saatavilla, jotta asiat vois olla niin ku ne on aina ollu sitten kristinuskon ja islamin elämäntuhoamisohjelmien keksimisen jälkeen olleet - päin persettä.


    • Deus Misereatur

      Charismatic and Spiritual Experiences exists in every religion.

      • Iconoclast_666

        Yet the lives of the ones who are moslems and christians and the like are practically spiritually dead.


    • KRIITTINEN lukija

      Joudun antamaan sivulle arvosanan HUONO (-5) koska sen COMAND TO LOOK ei toimi enkä tahdo katsoa sivuja pidempään. Sisältö on alkeellista eikä perustu KOVIIN FAKTOIHIN

    • miev

      onkohan kukaan lukenu kirjaa urantia missä kerrotaan kuulemma miten paholainen lankes? Sen kirjan mukaan saatana ei ollu edes pääjehu koko jutussa ja että niitä tyyppejä ois ollu 3 pääpiirteittäin.
      Todella mielenkiintonen kirja.

    • jaa'a...

      "Monet kristityt olettavat, että Satanismissa on kyse pahuudesta, muiden vahingoittamisesta, itsensä vahingoittamisesta, eläinten vahingoittamisesta, rappiollisesta elämäntyylistä, hautakivien kaatamisesta, musiikista, kirkonpoltosta, "kapinoimisesta", vaatetuksesta tai muusta vastaavasta."

      Tottakai ne niin olettaa kun niille on opetettu että saatana on paha ja sillä ei ole muutakun pahat mielessään ja ainoa mitä satanismista ja satanisteistä tulee julkisuuteen on juuri tota edellä mainuttua.

      Joskus muutama vuos sit luin jonkun "Satanic bible" nimisen kirjan, jossa kerrottiin satanismin historiaa, rituaaleja ja muuta satanismiin liittyviä asioita, ja aika selvästi sieltä tulee esille se että satanismiin ei liity mitään muiden vahingoittamista tai tuhoamista tai muuta vastaavaa. Mutta toisaalta jokanen voi kirjottaa kirjan ja kertoa siinä ihan mitä itse haluaa.

      Se vaan että kirkko tarvii sen pahan jota vastaan "taistella" ja satanismi ja saatana on juuri se paha jota on hyvä mustamaalata ja tuoda sieltä se vihollinen ja saada ihmiset pelkäämään ja pysymään jumalan uskossa.

      Siihen en ota kantaa mikä on oikeeta satanismia ja mikä väärää, mutta samallaisesti ku satanismistä löytyy laidasta laitaan ihmisiä josta jokaine elää eri olettamuksilla mikä on sitä oikeaa, niin löytyyhän niitä myös kristityistäkin. Ne vaan harvemmin päätyy julkisuuteen ja kirkon on aina hyvä väittää että paholainen on riivannu nämä pahaa tehneet kristityt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe