Siis puhelin löytää WLAN verkon, (joka toimii erinomaisesti läppärillä) mutta ei yhdistä siihen? Singaali on vahva. Laite ei ainakaan tunnista verkon nimen ö-kirjaimia. KÖNIG-nimi näkyy K__IG, puhelin löytää sen, mutta ei yhdistä. (n:kin lähtee pois?) Sama ongelma tuli ennenkin Nokia puhelimella ja korjasin sen Asetukset -> Yhteys -> Verkkokohteet -> Ja tein uuden Internet yhteyden Siirtotienä WLAN nimellä KÖNIG (verkon nimi). Sitten vain kokeilin yhdistää ja onnistui.
Mutta siis ZTE puhelimella ei löydy tuollasia tai mitään? Olen pähkäillyt tätä jo monta tuntia. Joku antasi ohjeet?
WiFi ongelma, ZTE Blade II
20
1892
Vastaukset
Kokeile muuttaa verkkosi nimi sellaiseksi, jossa ei ole ä ja ö kirjaimia. Ja kysyykö verkko salasanaa kun yrität yhdistää siihen?
- Papu papu papu
Onko muuten tietoo miten tossa puhelimessa sais peleistä ne helvetin ärsyttävät mainokset pois kun ne hidastaa kaikkia pelejä niin pirusti että menee kokonaan into.
Ei taida mainoksia saada. Android järjestelmälle suurin osa paleistä on ilmaisia. Ja sen takia niissä on mainoksia. Esimerkiksi Angry Birds.
- Kaikki maksaa
Ei oo ilmaisia: Google sai androidilta viiden miljoonan taalan laskun. Jos Google häviää jutun kansainvälisessäkin oikeudessa, yksityiset ovat sen jälkeen niitten seuraava uhri
- antimainospolitiikka
Jos kerran joka linux ja windows käyttöjärjestelmästä löytyy ns. hosts tiedosto jonne voi kirjoitella omia DNS-ohjauksia - niin luulis ettei android phone os ole sen kummallisempi säätää? Missä tuo tiedosto on jotta vois laittaa sinne estot noille vittumaisille mainoksille ...
- Papu papu papu
Okei, löysin ad blocker trialin, en aio maksaa ohjelmistoista että tuo puhelin toimii oikeen mut kun tuota ohjelmistoa käyttää niin se samalla sulkee nettiyhteydet suurimmalta osalta sovelluksista. alan oleen sitä mieltä että android on ihan helvetin perseestä, google pilannu kaikki.
- jepou
katkaise verkkoyhteys ennen ku avaat pelin, ei tule mainoksia..
3g ja wifi ohjelmiin löytyy marketista "katkaisijat".
- jdagw
android perseestä!ihme että joku haukkuu sitä,kaikkien lempi käyttistä,t.symb fan
- Janppad
Minullakin on semmoinen ongelma tuon samaisen puhelimen kanssa että wifi yhdistää meidän modeemiin mutta kun avaan esim android marketin lukee vain ladataan ja myöhemmin tulee virhe.... neuvoja olisi hyvä saada tuohonkin
PS. Symbianit ovat täysin romuja (jdagw) Oletko kirjoittanut verkkosi salasanan oikein? Kannattaa myös kokeilla että toimiiko yhteys vaikkapa kun menet www.google.fi sivulle.
- Janppad
Kokeillut jo noita kaikkea
- 182
Pääsetkö millekään sivulle? Kun avaat wifi-asetukset, kysyykö ssid-nimeä?
- skinnr
Mulla se ei ees löydä wifii vaikka meillä on wifi ihan tossa mun vieressä sit se vaa sammuttaa wifin oon kokeillu jo melkein kaikkee olisko neuvoi muuten taidan ostaa uuden kännykän
- Janppad
ei kysy, en pääse minnekkään, veikkaan itse että modeemi estää sen pääsyn ( ei saa vastaanotettua ''yhteyttä'')
- 182
Muistaakseni asetukset pitää laitaa itse, lisää WiFi-verkko. Ainakin mms ja muut pitää värkätä itse, on jo aikaa kun käytin tuota puhelinta.
http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/4160.05/palveluasetukset-zte-android-2-1/ - Janppad
löytyiskö tuota samaa soneran sivuilta
- 182
Löytyyhän se jos etsii
http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_internetasetukset_(Android) - saatana ite
muuta salausavain 13-merkkiseksi
älä kysy miksi - DrKoira
Heh.. Kun näissä ei saisi käyttää erikoismerkkejä ja scandimerkkejä..
ei nimissä, ei salasanoissa..
Vaihda mimi ilman ö:tä Morjensta! Itselläni olisi kyseessä dna:n liittymä ja, että miten sen sais toimimaan modeemina? Saiskos keltään dna:n verkon asetuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288