WiFi ongelma, ZTE Blade II

Zten avuton käyttäjä

Siis puhelin löytää WLAN verkon, (joka toimii erinomaisesti läppärillä) mutta ei yhdistä siihen? Singaali on vahva. Laite ei ainakaan tunnista verkon nimen ö-kirjaimia. KÖNIG-nimi näkyy K__IG, puhelin löytää sen, mutta ei yhdistä. (n:kin lähtee pois?) Sama ongelma tuli ennenkin Nokia puhelimella ja korjasin sen Asetukset -> Yhteys -> Verkkokohteet -> Ja tein uuden Internet yhteyden Siirtotienä WLAN nimellä KÖNIG (verkon nimi). Sitten vain kokeilin yhdistää ja onnistui.

Mutta siis ZTE puhelimella ei löydy tuollasia tai mitään? Olen pähkäillyt tätä jo monta tuntia. Joku antasi ohjeet?

20

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile muuttaa verkkosi nimi sellaiseksi, jossa ei ole ä ja ö kirjaimia. Ja kysyykö verkko salasanaa kun yrität yhdistää siihen?

• Papu papu papu

Onko muuten tietoo miten tossa puhelimessa sais peleistä ne helvetin ärsyttävät mainokset pois kun ne hidastaa kaikkia pelejä niin pirusti että menee kokonaan into.

• Ei taida mainoksia saada. Android järjestelmälle suurin osa paleistä on ilmaisia. Ja sen takia niissä on mainoksia. Esimerkiksi Angry Birds.

• Kaikki maksaa

Ei oo ilmaisia: Google sai androidilta viiden miljoonan taalan laskun. Jos Google häviää jutun kansainvälisessäkin oikeudessa, yksityiset ovat sen jälkeen niitten seuraava uhri

• antimainospolitiikka

Jos kerran joka linux ja windows käyttöjärjestelmästä löytyy ns. hosts tiedosto jonne voi kirjoitella omia DNS-ohjauksia - niin luulis ettei android phone os ole sen kummallisempi säätää? Missä tuo tiedosto on jotta vois laittaa sinne estot noille vittumaisille mainoksille ...

• Papu papu papu

Okei, löysin ad blocker trialin, en aio maksaa ohjelmistoista että tuo puhelin toimii oikeen mut kun tuota ohjelmistoa käyttää niin se samalla sulkee nettiyhteydet suurimmalta osalta sovelluksista. alan oleen sitä mieltä että android on ihan helvetin perseestä, google pilannu kaikki.

• jepou

katkaise verkkoyhteys ennen ku avaat pelin, ei tule mainoksia..
        3g ja wifi ohjelmiin löytyy marketista "katkaisijat".

• jdagw

android perseestä!ihme että joku haukkuu sitä,kaikkien lempi käyttistä,t.symb fan

• Janppad

Minullakin on semmoinen ongelma tuon samaisen puhelimen kanssa että wifi yhdistää meidän modeemiin mutta kun avaan esim android marketin lukee vain ladataan ja myöhemmin tulee virhe.... neuvoja olisi hyvä saada tuohonkin

PS. Symbianit ovat täysin romuja (jdagw)

• Oletko kirjoittanut verkkosi salasanan oikein? Kannattaa myös kokeilla että toimiiko yhteys vaikkapa kun menet www.google.fi sivulle.

• Janppad

Kokeillut jo noita kaikkea

• 182

Pääsetkö millekään sivulle? Kun avaat wifi-asetukset, kysyykö ssid-nimeä?

• skinnr

Mulla se ei ees löydä wifii vaikka meillä on wifi ihan tossa mun vieressä sit se vaa sammuttaa wifin oon kokeillu jo melkein kaikkee olisko neuvoi muuten taidan ostaa uuden kännykän

• Janppad

ei kysy, en pääse minnekkään, veikkaan itse että modeemi estää sen pääsyn ( ei saa vastaanotettua ''yhteyttä'')

• 182
    • Janppad

löytyiskö tuota samaa soneran sivuilta

• 182
    • saatana ite

muuta salausavain 13-merkkiseksi

älä kysy miksi

• DrKoira

Heh.. Kun näissä ei saisi käyttää erikoismerkkejä ja scandimerkkejä..
      ei nimissä, ei salasanoissa..

Vaihda mimi ilman ö:tä

• Morjensta! Itselläni olisi kyseessä dna:n liittymä ja, että miten sen sais toimimaan modeemina? Saiskos keltään dna:n verkon asetuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe