Saunassa olisi syvennys johon sähkökiuas sopisi (vanha puukiukaan paikka). Sähkökiukaan tehot on vain 6 KW ja lasiovikin on saunassa. Tuon syvennyksen kohdalla muurattua seinää on noin kolme neliötä ja jos sen vain laatoitan niin kiukaastahan tahtoo loppua teho. Jos tuohon syvennykseen laitan villaa tms. koolaukset ja paneelin niin syvennys käy turhan kapeaksi.
Jos laitankin vain alumiinipaperin kiinni muurattuun seinään, sen päälle koolaus ja paneeli. Toimiiko?
Eli "eristääkö" tuo pelkkä alumiinipaperi riittävästi niin etei kiuas turhaa tuota kiviseinää lämmitä?
Kiviseinän eristäminen saunassa?
Jomppa
2
1330
Vastaukset
- make
Eikö kaupasta löydy sellaisia levyjä jotka eristävät lämpöä ja joissa on alumiinipaperi päällä. Parvekkeilla olen kuullut käytettävän tälläisiä levyjä sekä eristämään ääntä että pitämään lämpöä. Kysele autoliikkeista. Esimerkiksi hessumobiili.fi
Saat ehkä paneelin tuollaiseen levyyn suoraan kiinni. Kysy myös bauhaus-finland.com- Ohikulkija
Sauna Satu rautakaupasta tai tehokkaampi kiuas.
Unohda ne autotarvikeliikkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876