Aussit ovat tyhmiä

Roskaihmiset

Tulee karmean hilpeä olo seuratessani tv:stä ohjelmaa Elämää halpalentoyhtiössä. Kuinka aussit voivat olla niin pohjattoman tyhmiä? Sen selittää varmaan geenit, joista valtaosa periytyy rangaistussiirtolan vangeilta parin sadan vuoden takaa.

Perus-aussi ei kykene tajuamaan, että ostaessaan halpalentoyhtiön lipun, hän on myös lukenut yhtiön säännöt ja hyväksynyt ne. Mutta ei! heti check-in -tilanteessa alkaa marmatus ja ihmeellisten vaatimusten esittäminen kovalla äänellä huutaen. Välillä aussi-asiakas käy lentokentän henkilökunnan kimppuun (vankigeenit rellestää).

Lentokentän kuulutuksia juntti-aussi ei osaa kuunnella ja sitten perusjuntti myöhästyy lennolta. Silloin alkaa uusi sättiminen, marmatus ja uhkailu.

Kaikkein huvittavinta on katsoa, kun junttiaussi tai -aussitar kovaäänisesti kailottaa, että ei tule enää koskaan käyttämään firman palveluja. Hän uhkaa myös kirjoittaa (osaako kirjoittaa?) lentoyhtiön tylyydestä sanomalehteen.

Välillä on mukava ottaa ilo irti moukkien typeryydestä. Hih hih!!!

10

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti Lappalainen

      Kulkaapas, jättäkää se television katseleminen vähemmälle ja menkää itse Australiaan tutustumaan asioihin. Australia on yksi maailman dynaamisimpia ja luonnonvaroiltaan maailman rikkaimpia maita. Olen käynyt Australiassa kolme kertaa ja mielestäni ihmiset eivät ole sen tyhmempiä kuin muuallakaa, mutta aussinuoret ovat kovia ryyppäämään. Englantilaiset ja ruotsalaisetkin nuoret jäävät toiseksi. Siellä on sellaisia liikennemerkkejäkin, joissa kielletään poliisin uhalla alkoholin nauttiminen tällä kadulla. Alice Springsissä oli puiston penkin vieressä kyltti, jossa kielettiin viinan juominen jne. Australiassa ja Uudessa-Seelannissa löytää vielä Villin Lännen pioneerihenkeä ja niuhoittajat ovat harvassa.

      • bogan?

        Australialaisetkin jakavat itsensä alalajeihin. Olen asunut täällä hiukan yli 20 vuotta, mutta ensimmäisen kerran kuulin termin 'bogan' viime viikolla. Kuunnelkaapa tätä ohjelmaa, jossa radion kuuntelijat soittavat ja puhuvat aiheesta. Minä olin luullut kaikkien aussien olevan tuollaisia, paitsi ne harvat, jotka olivat lähipiirissäni:) http://www.abc.net.au/rn/lifematters/stories/2011/3233976.htm

        Minusta australialaiset ovat ystävällisiä, kekseliäitä, elämästä nauttivia. Suomalaisissa on paljon hyvää, mutta joissakin ominaisuuksissa emme ehkä vedä vertoja ausseille.


    • yks junttiaussi

      Emme voi päätellä kansakunnan älykkyyden tasoa sen junttieinareista. Suomen punaniskat ne vasta nolottavatkin, kuten esimerkiksi yksi tuttavapariskunta, joka kävi luonani kylässä täällä Brisbanessa.

      Eli siis, emme päättele suomalaisten älykkyysosamäärää sinusta:)

    • laving göörl

      Mieheni on Aussi ja hänellä on pohjaton yleistieto ja tuntee suomen historian paremmin kuin me itse.. eli höpöhöpö mitää tyhmiä oo! Kaikilla omat vahvuudet ja heikkoudet!!! Jos tyhmyyttä haluat löytää niin katso peiliin :D "muiskis"

    • Greenery

      Aussit on eivät tykkää amerikkalaisista kuulemma sen takia kun he eivät tiedä/välitä mistään mitä tapahtuu heidän oman maansa(tai kylänsä...) ulkopuolella, heillä on huono yleissivistys jne...Suurin osa australialaisista jotka olen tavannut, ei oo yhtään sen kummempia. Suomen sijainnista ei ole hajuakaan, saati sitten mistään muista maista skandinaviassa. He ovat myös kovia mainostamaan itseään suvaitsevaisiksi ihmisiksi- ei tule esille ainakaan siinä vaiheessa kun haluaisit jostain töitä saada. "Rentous" on myös yksi piirre josta tunnutaan olevan kovin ylpeitä- käytännössähän tämä tarkoittaa lähinnä järjestelmällisyyden puutetta sekä sitä, että yksinkertaisiempienkin hommien hoitaminen kestää ikuisuuksia, kaikkeen vastataan "too easy mate!" vaikka todellisuus on jotakin ihan muuta. Poikkeuksiahan toki on joka laumassa :-)

    • toinen juntti

      luuletk olevasi sitten viisaampi

    • ausssssie

      I wish racism didn't exisct.. and I gotta say, I'd rather be an aussie than a finn ;)

      • suominainen

        I agree with you about racism; it's always ugly and there seem to be a noisy minority of racists in Finland and in many other countries, Australia included. Weird concept to even imagine a group called 'stupid Aussies'. Australian population is such a mix of nationalities, Finns and former Finns and all sorts of other people.

        When you say you'd rather be an Aussie than a Finn, how do you call those of us Australians who are also Finns? And was your comment racist at all, in your opinion? Isn't racism just that, generalising a group based on some bad examples? Is racism better when expressed in English than in that language of stupid people, Finnish?


      • fgsdg dsfg

        You can't even begin to compare Finnish racism with racism of Serbs, Rwandans, Germans, Afrikaaners and many other peoples who have killed those they considered racially inferior. Racist talk is bad, sure, but I think in Finland it's not nearly as bad as in some other countries. And Australia is not free from racism either, unfortunately. They actually hunted Aboriginal people - actually killed them - and grouped them together with flora and fauna, didn't give them the right to vote in their own land until 1960s.

        Maybe rather than speaking about racism and reacting to their brainless comments, we should promote all the good other nationalities do. Little by little we'll spread the understanding that we are all the same, and the fear disappears. I should listen to my own advice too.


    • DaShnSu

      "Olipa kerran aussi joka muslimeja nussi!"haha!australialaiset yhdessä usan kanssa pakotteita Venäjälle en pidä että venäjää syrjitään valmentajana hysteriasta kiljuu kun sanon moisen asian että se on minun mielipide: että venäläiset on paskoja ja punakkanaamaisia viinanhuuruisia julleja!

      Australia varastaa hienoimman ilotulituksen arvon Kiinalta! Ne on kiinalainen keksintö eikä se kuulu jollekin kirotun aussille!

      Joku kirjoitti kiinalaisista mollaavan tekstin ja syötti sen kaksi kertaa jotta saisi tupla myötätunnot kun häntä tässä on niin loukattu hänelle Raukalle sattui vieläpä kirjoitus häikkä ja joku sanoi että kiinalaisten pierut haisee erityisen pahalle hm? Kaikkien haisee pahalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe