En nyt tiedä, mille palstalle tämä kuuluisi, mutta kerron sen nyt täällä. Eli siis, minulla on 7-vuotias poika, joka saa liikkua vapaasti omassa kotipihassa (asumme kerrostalossa). Jos poika lähtee muualle kotipihasta, pitää kännykän olla mukana.
Onko se ok, että minua alkaa heti huolestuttaa ja tulee pieni pelko, jos lasta ei kuulu eikä näy pihassa, jos katson ikkunoista tai huudan parvekkeelta? (poika on pari kertaa lähtenyt itsenäisesti vaeltelemaan pois pihasta).
Muutenkin minua vähän huolettaa päästää lapsi yksin ulos, kun vieressä kulkee autotie ja pihassamme asuu samanikäisiä melko raikuleita lapsia, jotka saavat mennä miten lystäävät ja ajella ilman kypäriä ja kännyköitä missä sattuu.
Ja niinhän se on, että joukossa tyhmyys ja kaiken maailman kokeilunhalut tiivistyvät, varsinkin tuollaisilla pikkupojilla.
Olenko ylihuolehtivainen?
Äiskäli
3
201
Vastaukset
- jupsis :)
Sanoisin, että olet hieman.
7-vuotias osaa jo pitää huolta itsessään kodin lähialueella, mutta pidä huoli että hänellä on aina kännykkä mukana, jotta saat hänet tarvittaessa kiinni.- ellu 73
et ole.
- poikanen 19v..
missäpäin asut? jos asut maalla,nou hätä,jos taas hesan ytimessä niin..mie en päästäs 7v kyl yksin.. ihan hyvä että olet huolissas. ei ne ressut vielä osaa toimia oikein ..huua kottii se jo.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974