Olenko ylihuolehtivainen?

Äiskäli

En nyt tiedä, mille palstalle tämä kuuluisi, mutta kerron sen nyt täällä. Eli siis, minulla on 7-vuotias poika, joka saa liikkua vapaasti omassa kotipihassa (asumme kerrostalossa). Jos poika lähtee muualle kotipihasta, pitää kännykän olla mukana.

Onko se ok, että minua alkaa heti huolestuttaa ja tulee pieni pelko, jos lasta ei kuulu eikä näy pihassa, jos katson ikkunoista tai huudan parvekkeelta? (poika on pari kertaa lähtenyt itsenäisesti vaeltelemaan pois pihasta).

Muutenkin minua vähän huolettaa päästää lapsi yksin ulos, kun vieressä kulkee autotie ja pihassamme asuu samanikäisiä melko raikuleita lapsia, jotka saavat mennä miten lystäävät ja ajella ilman kypäriä ja kännyköitä missä sattuu.

Ja niinhän se on, että joukossa tyhmyys ja kaiken maailman kokeilunhalut tiivistyvät, varsinkin tuollaisilla pikkupojilla.

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupsis :)

Sanoisin, että olet hieman.
      7-vuotias osaa jo pitää huolta itsessään kodin lähialueella, mutta pidä huoli että hänellä on aina kännykkä mukana, jotta saat hänet tarvittaessa kiinni.

• ellu 73

et ole.

• poikanen 19v..

missäpäin asut? jos asut maalla,nou hätä,jos taas hesan ytimessä niin..mie en päästäs 7v kyl yksin.. ihan hyvä että olet huolissas. ei ne ressut vielä osaa toimia oikein ..huua kottii se jo.. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2413
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1640
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      931
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      907
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      814
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      698
    Aihe