FILEZILLA ei yhdisty

aivoton_ _ _

Mikä ihme on tullut Filezillaan, kun lopetti toimintansa, ts ei yhdistä. Ilmoittaa vaan tämmöistä litaniaa vaikka loputtomiin. Eilen vielä toimi ok.

Tila: Yhteys muodostettu, odotetaan tervetulosanomaa...
Vastaus: 220---------- Welcome to Pure-FTPd [privsep] [TLS] ----------
Vastaus: 220-You are user number 110 of 500 allowed.
Vastaus: 220-Local time is now 14:00. Server port: 21.
Vastaus: 220-This is a private system - No anonymous login
Vastaus: 220-IPv6 connections are also welcome on this server.
Vastaus: 220 You will be disconnected after 2 minutes of inactivity.
Komento: USER* nimi poistettu*
Vastaus: 331 User*nimi poistettu* OK. Password required
Komento: PASS ******
Vastaus: 230-User *nimi poistettu* has group access to: vhosts
Vastaus: 230-OK. Current restricted directory is /
Vastaus: 230 10097 Kbytes used (0%) - authorized: 6144000 Kb
Komento: SITE**********
Vastaus: 500 SITE *nimi poistettu*is an unknown extension
Virhe: Yhteys palvelimeen epäonnistui
Tila: Odotetaan uudelleenyritystä...


Sitten toinen kysymys. Latasin Joomlan koneelle ja en pääse etusivua pidemmälle, kun se ei hyväksy sinne kirjoittamiani tunnuksia. MIKSI? Missä on määritetty nuo Joomlan salasanat, jos tarjoankin siihen ihan vääriä? Total confused ja turhautunut olo.................

5

1673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filezilla..

      Virhe 500 on saitin sisäinen virhe. Saitilla on jotakin vikaa tai joku prosessi alhaalla, ohjelmistopäivitys menossa tms. Kokeile myöhemmin uudelleen.

    • aivoton_ _ _

      Vaihdoin WinSCP:hen ja heti alkoi pelittää. Ihme pätkijä toi Filezilla.

      Joomla tökkii edelleen. Miten hitossa saan sinne salasanat?
      http://docs.joomla.org/How_do_you_recover_your_admin_password?
      Tein tuon ohjeen mukaan kaiken ja SAIN salasanat VAIHDETTUA mutta kun yritän vaihtaa tuota väliaikaista salasanaa ja loggautua uusilla tiedoilla ulos, ohjelma ilmoittaa, että sähköpostiosoitteella ON JO salasana. Pyytää painamaan nappia että salasanat unohtuneet>lähetetään uusi. No, teen niin mutta sitten ilmoittaa "Could not instantiate mail function." Eikä uusia tunnuksia tietenkään kuulu. MITÄ IHMETTÄ tää tarkoittaa?

    • Haluaisin käyttää FileZillaa Macillä lähiverkossa jossa on Macin lisäksi kaksi digiboxia, haluaisin siirtää TV-ohjematallenteita digiboxien sekä Macin välillä, enimmäkseen digiboxi --> Mac suuntaisesti. Latasin FileZillan ja olen ihan hukassa miten tämän saisi toimimaan? Ihan pihalla mitä pitäisi laittaa: Host/Palvelin, Username, Password, Port -kohtiin? Ainut mitä tapahtui oli että sain ikkunaan näkyviin ulkoisen kovalevyn kansiot/tiedostot... Eka kerta kun tällaista ohjelmaa käytän! Aiemmin ollut käytössä iDreamX joka oli paljon helpompi! Antakaa vihjeitä että saisin toimimaan FZ:n

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa kun tuossa lukee vain:

      Komento: SITE**********
      Vastaus: 500 SITE *nimi poistettu*is an unknown extension

      Niin ei pääse itse tutkimaan asiaa lainkaan, ja auttamaan...

      Näin ollen pitää arvata että vika on penkin ja näppäimistön välissä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe